O 2 roky později...

Seděla jsem v kuchyni a byla jsem na svém laptopu když ke mě přišla mamka a sestra.

Zavřela jsem laptop a vstala a šla rovnou k papírům které ležely na rohu pultu.Ty papíry čekaly jen na to až je podepíšu.Byly to papíry na vysokou.

"Už před šesti hodinami jsem ti řekla aby jsi je podepsala,Julie!Běž pryč musíme se připravit na dnešní večírek,který pořádáme."Řekla mamka a položila peněženku na pult a sestra si sedla na stoličku.

"Děsí mě to mami.Mít večeři s tvým novým přítelem není večírek.Je to jako:"Moje děti tě nenávidí tak mi prosím odpusť"party."Odsekla jsem.Mamka sevřela čelist a pak se uklidnila.

Mamka hodila skleničku do dřezu.Udělalo to obrovskou ránu,ale naštěstí se ta sklenička nerozbila."To je jedno prostě ať si v 8 hodin připravená Juliet." Řekla a odešla do svého pokoje.

Mohla jsem říct že na mě byla hodně naštvaná.Rozhodla jsem se zbavit těch špatných myšlenek tak jsem se šla projít.

Obula jsem si tenisky a ani jsem si nevzala klíče od domu.Mohla jsem se dostat dovnitř i bez nich.

Šla jsem do obchoďáku.

Chtěla jsem si koupit nové plavky na léto.

Když jsem procházela obchoďákem uviděla jsem něco zvláštního.

Otočila jsem odcházela jsem od něj pryč.Nebyla jsem si jista jestli byl reálný nebo jen výplod mé fantasie.

Slyšela jsem jak někdo volá moje jméno,ale já jsem už utíkala od obchodu,když už jsem viděla můj dům.

Začala jsem mačkat tlačítka na bráně aby se otevřeli.

Bylo toho na nakupovací den moc...

Šla jsem otevřít vchodové dveře,ale byly zamčené.

"Stačí jít zezadu a mamka nebo sestra tě pustí dovnitř."Uklidňovala jsem se.

Šla jsem zezadu,ale nebylo to dobře.

Viděla jsem že okno mého pokoje bylo otevřené,tak jsem zkusila vylézt po straně domu,ale spadla jsem.

Sáhla jsem do zadní kapsy pro telefon,ale on tam nebyl.Byl vevnitř.

"HALÓ!"Zakřičela jsem ze dveří.Začala jsem na ně bouchat dokud můj pes Fluffy nepřiběhl ke dveřím a nezačal štěkat.

Protočila jsem oči,když jsem uviděla přítele mamky který mi otevíral dveře.

"Ahoj Julie!Dlouho jsem tě neviděl?Poplácal mě po zádech a já vešla  rovnou dovnitř.

"Jo jasně."Zamumlala jsem a šla do svého pokoje.





Děkuji za přečtení

Šílený dům g.d.Kde žijí příběhy. Začni objevovat