Nikdo tě nechce.Nikdo tě neřeší.Ví jen to že je s tebou něco špatně,proto tě odkopnou.Odkopli tě, protože s tebou už nemohou vydržet.

Jmenuji se Juliet. Mám dlouhé,černo-stříbrné vlasy.Je mi 17 a žiji v domě plných zdeptaných dětí.

Nebo dětí které se pokusili někoho zabít.

Jakmile se sem dostaneš už nikdy neodejdeš.

Od 14 tu mám trvalý pobyt tady v Shady Acres. Zápěstí mám plné jizev od řezání.

Tak jako zbytek těla.

Vždycky jsem si myslela že mě nikdo nebude milovat za to jaká jsem,tak proč si nezničit takové stvoření?

Seděla jsem u sebe v pokoji.Vypadalo tu tam jako v žaláři.Betonové podlahy,stěny no prostě všechno.Kromě mého oblečení a postele.

Dívala jsem se z okna.Sledovala jsem jestřábi kteří létali nad něčím mrtvím tělem.Ten někdo vyskočil z okna a zabil se o skály kolem.

Tenhle dům není tak úplně dům je to skoro jako nějaký hrad.

Bydlím v sedmém patře.Sama.Bydlela jsem tu tři roky sama až do jedné chvíle...

*Později toho dne*

Společně s Claire jsem jedli snídani.Claire byla moje nejlepší kamarádka hned od prvního dne co jsem se sem dostala.Byla jako já.

"Slyšela jsi o tom že dnes by nás měli pustit ven na chvilku ven?"Zeptala se mě a při tom si ukusovala ze svého chleba.

Kývla jsem a zasmála jsem když začala mumlat o tom novém klukovi který měl přijít údajně byl dobrý v sexu.

Nebo co.

"Nemyslím si že by někdo takový měl přijít Claire. Tak a teď to dojez ať můžeme jít ven!" Pospíchala jsem.

Claire si utřela pusu a vzala mě za ruku.Utíkaly jsme po hale a vyděsili jsem jednu ze služebných,která upustila hromadu ručníků na zem.

Claire otevřela velké,dvojté dveře,které nás pustili ven a ona vyšla s úsměvem,ale já ne.

Otevřela jsem druhou stranu dveří a narazila jsem do toho kluka.

Držela jsem se za nos protože jsem se bouchla o jeho hrudník. Tekla mi krev. Podívala jsem se mu do tváře.

Z jeho očí vyzařovalo zlo. A jeho úsměv...Vůbec žádný neměl.Byl zasmušilý a vypadal jako zabiják.

Ale jeho čelist byla božská a jeho klíční kosti mě nutili udělat po celé jejich délce cucfleky.

Nic neřekl.Celé co udělal bylo to že se mi podíval do očí a pak zase pryč.

Šla jsem za sestrou; Claire mě chtěla najít až někdy v průběhu dne.

--

Když mě sestřička ošetřila tak jsem se vydala na cestu do mého studeného pokoje a než jsem vešla tak jsem se zastavila.

Dveře byly dokořán otevřené a zvuk pohybujícího nábytku který byl přemisťován...Bylo to divné.

Potichu jsem ty dveře zavřela a šla jsem vstříc tomu zvuku.Nastrčila jsem hlavu do mého pokoje a uviděla toho kluka do které ho jsem narazila ve dveřích.Vybaloval si oblečení a jiné věci.

"Tahle místnost se nepoužívala."Řekla jsem když jsem vešla do pokoje a podívala na ten koberec co položil na zem.

Ten kluk se na mě podíval a hned se vším přestal."Ty asi vážně chceš nasrat vraha?" Zeptal se mě když se ke mě blížil. Byl moc vysoký na to abych si ho mohla celého prohlédnout.

Vyděšeně jsem udělala kro vzad,ale ten kluk se jen zasmál."byl to jenom vtip jsem tady za sebepoškozování."Řekl a podíval se do země.

Usmála jsem se a vyhrnula jsem si rukávy svého volného trička."Já taky."

Když vzhlédl a vzal mě za ruce a začal ty jizvy zkoumat.

"Jsi krásná,tak proč jsi si to udělala?"Zeptal se když svými prsty přejížděj po mých jizvách.

Jeho dotyky dělaly husí kůži na zádech.Vážně jsem se na něj podívala.

Někde uvnitř něj jsem viděla že je to gentleman. Hádám že jsem se to chystala odhalit.

"Nejsem nikde krásná a řekla bych že vypadáš mnohem líp než já." Zasmála jsem se.

"Jsem Grayson."Řekl a potřásl mi s rukou.

Taky jsem mu potřásla rukou a pak jsem odešla.Zastavila jsem se ve dveřích. "Já jsem Juliet."




Děkuji za přečtení.








Šílený dům g.d.Kde žijí příběhy. Začni objevovat