Další den jsem Graysona vedla z pokoje ven aby si užil můj den v knihovně.

"Kam mě to vedeš?" Zeptal se mě když jsme šli dolů ze schodů.

Pokrčila jsem rameny."Možná do knihovny možná ven."Řekla jsem.Grayson kývl a pak mě zastavil.

"Měli by jsme něco dělat...něco dobrodružného."Zašeptal.Rozšířili se mi zorničky když mě vzal za ruku a pokračoval dál v cestě dolů.

Zahnuli jsme za roh a dál jsme utíkali celou cestu.Všichni na nás křičeli aby jsme přestali ale Grayson se jen usmíval.

Vyběhli jsme ven a vydali se po cestě do lesa.

"Zavři oči." Zašeptal mi do ucha.Kývla jsem a zavřela jsem je.Graysonova ruka cestovala níž a níž po mích zádech a zastavila se těsně před mým zadkem. Začal mě navádět.

Asi po 5 minutách jsme se konečně zastavili."Otevři oči."

Otevřela jsem je a uviděla obrovské jezero.Uprostřed rostla obrovská vrba, okolí jezera bylo plné květin a taky mnoho motýlů.

Grayson si sundal tričko i kalhoty takže byl jen ve svých trenýrkách.Prohlédla jsem si ho odshora dolů když vcházel do vody.

Neměl skoro žádné jizvy.

"Jdeš taky?"Zeptal se mě když už byl skoro celý ponořený.

Stiskla jsem si ruku a pak jsem se začala svlékat.Byla jsem jen ve spodní prádle když jsem vstoupila do průzračně čisté vody.

Nadechla jsem se a potopila se. Cítila jsem tak se moje záda dotýkají dna,otevřela jsem oči a viděla jak ke mě Grayson plave.

Teď to můžeš vzdát.Dýchat jen vodu.Byla by to krásná smrt.Jen zavřít oči...

Moje sebevražedné myšlenky byly v plném proudu když mě Grayson vzal za ruku a vytáhl mě. 

"Proč jsi to udělal?!"Zakřičela jsem na něj.Vypadal že by byl radši kdyby to neudělal.

Grayson se zamračil a řekl:"Jsi tady jediný člověk co mě má rád a já tě nechci ztratit.Vždyť jsem tě teprve poznal sakra."

Zavřela jsem oči a kývla."Pojďme radši zpátky domů."Zašeptala jsem.Kývl a pak plaval ke břehu.

Celou cestu zpátky vůbec nepromluvil.Neřekli jsme si ani sbohem když jsme každý vcházeli do svého pokoje.

Jen jsme se na sebe podívali.

--

Bylo 12 hodin a jediné na co jsem dokázala myslet byl on. Tak jak se hýbal,jak mluvil,ak se díval.Byl to bůh.Sexy bůh.

Sedla jsem si na okenní parapet.Zavřela jsem oči a dýchala ten čerstvý vzduch z větru.

Svět byl tak krásný a teď se stydím že jsem nechtěla být jeho součástí.

Moje myšlenky se zastavili když jsem uslyšela křik z Graysonova pokoje.Vyběhla jsem ze svého pokoje a vtrhla do jeho pokoje.

Brečel a křičel v jeho posteli.Pokračoval,už jsem chtěla odejít,ale on se otočil."Juliet?"Zeptal se když si stíral slzy z tváře.

Slzy mi tekly po tvářích.

Tenhle kluk by až mimo.

Usmála jsem se na něj a přišla blíž k němu.Sedla jsem si na postel a objala ho.Objetí mu udělalo trochu líp.Asi.

"Co se ti zdálo?" Zeptala jsem ho když jsem ho začala hladit ve vlasech. Grayson si položil hlavu na můj klín a zhluboka se  nadechl.

Dotkla jsem se jeho zad a uvědomila jsem si že nemá žádné tričko.

Byl hrozně teplý.Myslím že jsem viděla páru když jsem svou studenou ruku položila na jeho záda.

"Řezal jsem se.A taky je v tom holka do které jsem zamilovaný,ale ona do mě ne.Nebo si to myslím.Zrovna když jsem na dně přišla do mého pokoje a když mi do ucha zašeptala že mě miluje tak jsem umřel."

Pomalu jsem kývla.

Potom když jsem cítila že Grayson bude v pořádku tak jsem se zvedla a odešla.




Děkuji za přečtení



Šílený dům g.d.Kde žijí příběhy. Začni objevovat