[SOOMPI] Lisa ve Jungkook ödüllerini aldılar
Blackpink'in Lisa'sı ve BTS'in Jungkook'u dün geceyi aleve verdi! Ödüllerini almak için KCA'e giden Lisa ve Jungkook sürpriz olarak performans sergilediler. Shawn Mendes ve Camila Cabello'dan Señorita şarkısını seslendiren çift törene damga vurdu.
Performansı izlemek için tıklayın.
En iyi çift dalında kazandıkları ödülü aldıktan sonra geceden ayrıldılar. İşte ikilinin ödül konuşması:
Jungkook: Merhaba, ben BTS'ten Jungkook. Bu gece burada olduğum için çok mutluyum. Bu ödülü kazanacağımızı tahmin etmemiştik ve zorlu bir süreç geçirdik. Bu süreçte yanımızda olan herkese minnettarım. Çoğu insan gibi hayatımda hatalar yaptım, düştüm, kalktım ama bundan altı yıl önce kimsem gelecekte de öyle olacağım. İşime sıkı sıkı sarılacağım ve sizi üzmeyen Jungkook olacağım. Teşekkür ederim.Lisa: Merhaba, ben BLACKPINK'in en küçük üyesi Lisa. Üç yıl önce Tayland'dan Kore'ye gelmiş küçük bir kızdım. Dil bilmediğim için şirketimdekilerle, üyelerimle konuşamıyordum, her zaman kendi başımaydım. Şimdi ise milyonlarca insana sahibim. Bugün buradaysam, hepsi sizin sayenizde. Benden vazgeçmeyen, desteğini esirgemeyen herkese minnettarım. Gelecekte sizi hayal kırıklığına uğratmayan çalışkan Lisa olacağım. Bizi sevdiğiniz için teşekkür ederiz, iyi eğlenceler!
Günlerdir Twitter gündeminden düşmeyen Liskook etiketi bugün de 1 numaraya yerleşti. K-POP'ın gözde çiftine mutluluklar diliyoruz!
👍🏻573.298 👎🏻421.012 💬14.677
[+123, -345] Vay canına, her şeyin bu şekilde bittiğine inanamıyorum. Mutluluklar!
[+234, -120] Az önce izlediğim şey neydi? Sahne gerçekten alev aldı. Keşke orada olabilseydim!
[+533, -765] Artık onların ilişkisi halka normal geliyor. Henüz bir açıklama yok ancak inkar da yok.
[+544, -221] Ödül konuşması beni çok duygulandırdı. Mutlu olun.
[+677, -421] Ah, Lisa... Kesinlikle yorumları okudu. Her zaman senin yanındayım!
[+164, -272] Bu ilişkiyi istemiyorum ama onlar mutluysa kariyerlerini destekleyeceğim. Daha fazla nefret yorumu yok.
[+364, -132] Çok sevimliler.
En çok beğeni alan yabancı yorumu: [+612, -532] Onların çok zorlandığını görebiliyorum. Lütfen onlardan nefret etmeyin ve hayatlarını yaşamalarına izin verin. Burada ne Lisa suçlu ne de Jungkook. Kalp söz dinlemez, derler. Her neyse, tüm bu olanlar geride kaldı. İleride BLACKPINK ve BTS dünyaya hükmetmeye devam edecek. Başarılar çocuklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kca
Fanfictionjeongguk: KCA adayı olmuşuz aday haberi haricinde yazılanlar ve yorumlar kurgudur. 2 - #lisa 190619