Taehyung nem engedte, hogy haza menjek. Kérlelte, hogy maradjak ott vele amíg ki nem találjuk hogyan tovább. Az már biztos volt, hogy egy ideig a villában fogok lakni vele. Rettegtem a gondolattól, amit Taehyung mondott: "A maffiánál is rosszabb." Nem akartam elhinni, hiszen a szerelmem volt Liam. Azt hittem mindent tudok róla, nos a mocskos kis dolgait kifelejtette.
Egyszerűen nem tudom felfogni miért velem történik mindez.- Minden rendben? - szólt Taehyung engem szemlélve.
- Persze, csak elkalandoztam ne haragudj. - sütöttem le szememet, mert tudtam, hogy nem figyeltem rá.
- Hazaviszlek. - állt fel a kanapétól. Erre én kérdőn néztem rá.
- A cuccaidért. - húzta mosolyra a száját. - de ha szeretnéd az én cuccaimban is járhatsz. - fogta poénra a szót. Kicsit nekem is jobb kedvem lett ettől.
Tae fogta a slusszkulcsát, ami egy kis asztalon pihent és már a villa előtti udarban várt vele engem. Nem laktunk messze az albérletünktől, amit béreltünk a lányokkal. Na igen nem a legfényesebb, leggazdagabb részén laktunk Szöulnak, de amikor ideköltöztünk számolnunk kellett azzal a ténnyel, hogy baromi drágaság van, így megelégedtünk ezzel a hellyel. Ahogy ütöttem be a kódot, már hallottam is, hogy a két barátnőm rohan le a lépcsőházban és a nevemet kiáltja:"Adeeeeel te vagy az?" Mire a 3 jó barát összeölelkezett, Tae pedig csak figyelte a mi kis drámai de akár komikus viselkedésünket.
- Szia Tae. - szólt oda Nelli, majd meghajolt előtte így Tae viszonozta ezt. A lakásba érve a bőröndömhez kaptam, amit azóta nem vettem elő mióta ideköltöztünk Magyarból.
- Hova mész csajszi? - jött hozzám Lina, aki nem értette a helyzetet.
- Nagyon hosszú... De el kell mennem kis időre Taehyunghoz. - tártam szét a kezem.
- Micsoddaaaa? - kerekedett ki a szeme. Mire már Nelli is az ajtóban állt és hallgatott.
- Terhes vagy? - futottak oda hozzám és a hasamat kezdték figyelni.
- Mi? Nem, ezt honnan szültétek mégis?
- Adél, ezt hogy gondoltad hogy csak úgy magyarázat nélkül elmész? Együtt jöttünk fel, együtt csináljuk végig és együtt is fogunk maradni jóban rosszban. Úgyhogy elmegyünk 3 napra ahova csak szeretnél és mindent elmondassz nekünk, aztán mi majd Linával eldöntsük, hogy hova költözöl. - fonta össze a karját, az ajtóban ácsorgó Nelli, aki épp ismertette a tervet.
- Túl veszélyes... - Mire végig mondtam Tae megjelent a hátam mögött és vállamra tette a kezét.
- Menjeketek csak, ennyit megérdemelnek a barátnőid, majd elküldöm veletek Ye junt, aki gondoskodik a biztonságotokról.
Másnap
- Nem láttátok a pöttyös rucim? - kérdezte Lina kicsit kétségbe esetten, mire mi ketten rávágtuk, hogy a kanapén van. Éppen megszólalt a csengőnk miközben Lina össze-vissza futkosott a kis lakásban.
- Nyissátok már ki az ajtót! - szólalt meg, mi már régen bőrönddel a kezünkben és szalmakalappal a fejünkön álltunk az ajtó előtt. Kinyitottam sikeresen és két srác állt előttem. A pink hajú Jimin, aki ma is egész bájosan festett és a mellette álló kék hajú férfi, aki ma is dögös volt. Eszméletlenek ezek a srácok.
- Jó reggelt, gyertek csak be! - Jimin nyomott egy puszit az arcomra és már futott is oda Linához, akit egy hosszú cuppanos csókkal ajándékozott meg. Taehyung pedig zavartalanul nézte őket, majd rám emelte tekintetét.
- Adél, nagyon vigyázz magadra. Ye jun végig veletek lesz, valami baj történik tudod a számom. - tette kezeimet az ővébe, amik elvesztek az ő nagy mancsai között.
- Rendben és köszönöm. - hosszasan megöleltük egymást. Olyasmi féle baráti ölelésnek ígérkezett, de sokkal több volt. Egy idő után már túl sokáig ölelekeztünk és olyan reflex szerűen eltoltuk magunktól egymást, mintha mi sem történt volna.
- Menjünk! - jelentettem ki, és már a kocsiban is találtuk magunkat. Tae az anyós ülésen ült, de mindig elkaptam tekintetét a visszapillanatótükörben.
Már azt vártuk mikor indul a gép Csedzsu szigetére, ahol 3 napot fogunk összesen tölteni.- 5 percünk maradt. - szólt Lina Jiminhez, s közben egyre csak jobban ölelte, majd csak csattantak el azok a szerelmes puszik.
- Nem örökre mennek el tesó. - húzta el a szerelmes Jimint Tae. Mi pedig csak nevettünk egyet ezen a drámai jelenten. Ye jun ott is termett velünk, láttam ahogy Tae épp beszélget vele és kiadja neki a munkát ezután sietve jön hozzám.
- Érezd jól magad és ha lehet barnulj
- csípte meg a pofimat.- Mintha maga olyan barna lenne Mr. Kim. - merültem el szemekben, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Hívlak, ha odaértem. - és elengedtem kezeit.
×××
Újra jelentkezem egy résszel, sajnálom a hosszú szünet miatt. De most itt a nyár és jönnek a részek. Szép nyarat kívánok mindenkinek. Puszi❣️
Kép forrása: Pinterest
YOU ARE READING
Tapintás || Taehyung ff.
FanfictionEgy korai élet kezdete. Adél, Lina és Nelli legjobb barátnőkként élik meg mindennapjaikat, együtt laknak és csodálhatják Szöul szépségeit. Mikor váratlanul hoz az életük döntéseket × előfordulhatnak benne trágár szavak vagy +18-as jelenetek. Mindenk...