Sevinç Hanım oğlunun bu davranışı karşısında nasıl tepki vereceğini bilmiyordu .Evet oğlunun hayatına birisinin girmesini istiyordu.Ama böyle çılgınca bir şekilde değil.eli kalbinin üstünde merdivenlerden aşağıya inmeye başladı.Salona vardığında gözleri sinirden ellerine sıkan eşini buldu. Sevinç Hanım kendini geçmişti.Bu duruma oğlu için razı gelirdi .ama Yağız 'ın babasını ikna etmesi şarttı.ama babasıda öyle kolay yola gelecek gibi durmuyordu.
Yağızında annesinden farkı yoktu.onunda aklı babasındaydı.oda biliyordu babası kolay yola gelen bir adam değildi . sıkıntılı bir şekilde elini boynuna götürerek ovalamaya başladı .Onun için aile her zaman önem verdiği şey olmuştu.Hiç bir şey için karşılarına almamıştı onları...bakışları yatakta yatan Hazan'a kaydığında ,üzerindeki gerginliğe rağmen gülümsedi .
Bu kız onun ailesi olacaktı .Yağız bu kızla aile olmak istiyordu .Onun sorumluluğunu almak istiyordu ve alacaktı.Bunun için ailesini bile karşısına alabilmeyi bile göze alabilecekti.
Son kez hazan'a bakarak odadan çıktı.Salona indiginde annesiyle babasını sessizce koltukta oturarak gördü.Babası öfkesinin başlangıcı olan bir sessizlile otururken bir anda Ayaga kalktı.adım atarak onlara yaklaştı.Yağız.
"Açıklama bekliyorum Yağız ne bu saçmalık annenin dedikleri dogrumu?"
"Yazlık eve dönüyordum .Yolda,bir kaza vardı .Bende gidip baktım .Hazan öylece yerde yatıyordu .Bende alıp Hastaneye götürdüm .Doktor bana kalıcı hafıza kaybı geçirdiğini söyledi .bende on-"
Babasının öfkeli bir şekilde bağırmasıyla Yağız konuşmasının devamını getiremedi.
"Sende kızın hastalığından yararlanabileceğini düşündün !!"
"Baba lütfen bir dinler misin ?"
"Neyini dinliyim senin sersem herif ,ha dinledim diyelim ne olucak bundan sonra ! Kıza söylediğin yalanları geçtim sen nasıl birinin hayatını tehlikeye atarsın ,kaza yapmış birisini ambulans gelmeden Hastaneye götürecek kadar cahil değilsin .!Hadi bunuda geçtim kızı neden bu kadar erken hastaneden çıkardın ?"
"O anki endişeyle ambulans'ı bekleyemedim .hastanede kalamazdık ,doktorlar polisler süphelenebilirdi."
"Hazım biraz sakin olurmusun ?bir otur sakince konuşalım ."
"Oğlumuz resmen gencecik bir kızın hayatını mahvediyor.sakın bana sakin ol deme "
"Hayatını mahvetmiyorum .ona çok iyi bakacağım "
Hazım duyduğu bu sözlere daha fazla dayanamadı ve oğlunun yakasına yapıştı.
"Biz seni böyle bencilcemi yetiştirdik ? O kızın bir hayatı,ailesi var .Kim bilir ailesi suan ne durumdadır .Sen bunları hiç mi düşünmüyorsun ?"
"Siz ne kadar karşı çıkarsanız çıkın .Evet bu sefer bencilce davranacağım . Düşünmedim mi sanıyorsun baba ...yapamam onu bu saatten sonra hayatımdan çıkaramam .aile konusuna gelirsek , üzgünüm yapabileceğim birşey yok !"
Yağız sözlerini bitirmiştiki Hazım beyin Tokat'ını yüzünde hissetti . beklemediği bu tepkiden dolayı sedyelendi . Kendini toparladı.Tekrardan babasını karşısına geçti . Vazgeçmiycekti.
"Yağız bak daha yolun başındayken ara ailesini gelip alsınlar ."
Babasının sakince önerdigi fikir karşısında gerildi Yağız . Hazan'ı kendinden götürmek mi ? Hemde ona bu kadar bağlanmışken...