■ 5.

152 12 0
                                    

След като се раздели с Джимин, Чонгкук започна все по-често да пие. Опитваше да запълни празнотата в сърцето си.

Честите му изцепки започнаха да му носят лош имидж. Все по-често започна да се появява в таблоидите.

"Младият писател и бизнесмен Чон Чонгкук е зарязан от гаджето си."

"Приятел или враг- какво бе алкохола за Чонгкук?"

"Звездната двойка Чон Чонгкук и Парк Джимин се раздели след двугодишно съжителство."

"Добре ли е психически Чон Чонгкук?"

Това бяха едни от заглавията, появяващи се във вестниците.

Напрежението ставаше все по-голямо и по-голямо.

- Сипи ми още едно! - заповяда на бармана. Пиеше джин и това му бе вече седма или осма чаша. Дори не можеше да определи колко бе количеството на изпития от него алкохол. Мозъкът му се замъгляваше.

- Хей, сладурче, какво ще кажеш да те черпя едно, а? - прошепна му непознат глас в ухото.

Чон веднага се обърна към гласа и видя много симпатично момче, поне от това, което можеше да види на тези светлини и от състоянието му.

- Н-не, благодаря. - отвърна набързо.

- А искаш ли да се позабавляваме вкъщи? - отново непознатият му прошепна.

Предложението на непознатия го заинтригува. Не беше правил секс от два месеца, Джимин все си намираше оправдания да не правят. Сексуалните му желания бяха тотално забравени от бившия му. Но сега вече го нямаше, затова реши, че може да си позволи безразборен сексуален контакт.

- Става! - приближи лицето си до ухото на непознатия, като му прошепна.

Странника го хвана за ръката и го повлече към изхода на заведението, а после се качиха в ндпозната за Чонгкук кола.

- Аз съм Юнги, между другото! - каза накъсано, поради факта, че веднага щом влязоха в колата двамата започнаха да се целуват.

- Чонгкук. - представи се, откъсвайки се лек стон от устните му, щом Юнги докосна задните му части.

𝐒𝐞𝐚𝐫𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 // 𝐕𝐊𝐎𝐎𝐊Where stories live. Discover now