Liseye başlaycağım gün gelip çatmışdı sabah ablamın sesiyle uyandım hazırlanıp aşağıya indim ablam ve enişdem kahvaltı ediyorlardı.
"Günaydın" dedim.
Ablam ve enişdem ikiside aynı anda "Günaydın" dediler.
Kahvaltımı yapıp hemen evden çıkdık lisenin ilk günü ve ben daha kayıt olmamışdım. Ablamda benimle gelip benim kaydımı yapdıracakdı. müdürün odasına girdiğimizde içeride bir çoçukda kayıt yaptırıyordu o benden bir üst sınıfa kayıt yapdırmak için bekliyordu ve bende ablamla onu bekliyorduk..
"sıkıldım" dedim Ablama bakarak
Ablam "Tamam Su Bekle " dedi 10 dakidır bekliyorduk....hocalardan biri bu çoçuğa laf anlatmaya çalışıyorlardı.
" Evladım Madem İngilizcen Çok İyi Yabancı dil Bölümüne Yazıl " dedi.
Çoçuk bişey anlamamış gibi "Hocam Ben Matematik Görmek İstemiyorum " dedi.
Bende atılıp " Neyini Anlamıyorsun Sana Hoca Yabancı Dilin İyiyse Yabancı Dile Yazılmanı Söylüyor Yabancı dilde Matematik Görmüyorsun Zaten " deyip sinirli sinirli çoçuğa bakdım onun yüzünden 10 dakikadır burda ağaç olmuşduk çoçuk bana bakarak
"Tamamdır Hocam Beni Yabancı Dile Yazın " Dedi
"Sonunda " Deyip göz devirdim.En sonunda bende yazılıp ablamla birlikde eve giddim ilk gün hiç okul çekecek değildim zaten o gerizekalı yüzünden bütün günümüzü okulda geçirmişdik sinir olmuşdum allahım ya düşündük sonra daha çok sinir oluyordum ne gerizekalı bir çoçukmuş insan bir hangi bölümğ isdediğini araşdırır yani ama nerdee... diye düşünürken annemler işden gelmişlerdi sonra yemeği hazırlayıp hep birlikde akşam yemeği yedik ve ablam tabikide bugün okulda nasıl davrandığımı annemlere anlatdımışdı. gıcık işde annem bana söylenmeye başladığı an onlara yorgun olduğumu ve uyumak isdediğimi söyleyip odama çıkdım annemle o çoçuk yüzünden kavga edmek isdemiyordum tamam kabul ediyorum yapdığım yanlışdı Öyle davranmamam gerekdi ama çoçuk sinirimi bozmuşdu.
Yatağıma uzanıp tavana bakarak yeni okulumu düşüne düşüne uyuya kalmışdımm.
Sabah 6:00'da alarım çaldı ve oflayarak alarımı kapatdım
"Okuldan Nefret Ediyorumm.. " deyip söylenmeye başladım.
annem odaya girip "Söylenme Su" deyip başımı öpdü "Anne Bugün Gidmek Zorunda Değilim Ben Başdan Yatayım Bence" deyip yatağa başdan yatıp çarşafı üsdüme çekdim tabiki annem gelip " Olmaz Öyle Bişey Okula Gidiyorsun " deyip beni kaldırıp odadan çıkdı bende oflayarak okul kıyafetlerimi giydim saçımı makyajımıda yapıp evden çıkdım..Okula girdiğimde Görkemi görüp birkaç erkek arkadaşlarıyla oturuyordu selam verip yanına giddim.
"Günaydın Kuzum" deyip onu öpdüm "Günaydın Canım" dedi Görkem benim çok yakın dosdum, sırdaşım kardeşim kısacası herşeyimdi bana " İlk Gün Nasıl Giddiyor Ufaklık " dediği an ona vurup "Berbad Uyukum Var Bonfile " deyip güldüm çünkü o beni arkadaşlarının yanında ona Bonfile demeyim diye uyarmışdı ama bende onu uyarmışdım ortam içinde bana ufaklık demee... haketmişdii beni kendine çekip sıkarak sarıldı dur diye bağırdım ama nerde... beni bırakdığında ikimizde gülüyorduk sonra o çoçuğu gördüm
Dünki çoçuk bana kötü kötü bakıyorudu bu neden bana bakıyorki düşünürken Görkem"Hade Ufaklık Seni Sınıfına Götüreyim Yanlız Gidme Yoksa Seni Yerler " deyip sırıtdı " İsdersen Gaşınma Bonfileee" deyip güldüm sonra beni arkadaşlarıyla sınıfa bırakıp gereken uyarıları yapıp gendi sınıfına giddi. neden bana abilik taslıyor diye düşündüm onun bana abilik taslamasına gıcık oluyordum ama onu çok seviyordum yeni sınıfda eskiden tanığım arkadaşlarım vardı allahdan en yakınlarım Feroş, Sena, ve Yeşimdi onlarla bilerek aynı sınıfı seçmişdik çünkü biz ayrılmaz 4'lüydük hocalar sınıfa girip tanışıp giidiyordu en sonunda tenefüs olmuşdu bizde 4'müz dışarı çıkacağımız sıra beni Çise aradı
"Alo"
"Alo Nerdesin Kızım"
"Sınıfda"
"Aşağıda Sizi Bekliyoruz Hadi İnin Burası Bir Sürü Yakışıklı Ekek Dolu Hızlı Olun " deyip yüzüme kapaddı benda yüzümü buruşdurdum Sena yanıma gelip "Noldu Kızım " "Çise aradı aşağıda bizi bekliyorlar " dedim feroş "Ee hade o zaman yeni Okulumuzu Gezelim" deyip güldü aşağıya indiğimizde Çise ,Şenay ve ilayda bizi bekliyordu hepsimiz bir birimizi öpüp dolaşmaya başladık 9'cu sınıfllardan bir tek biz 7'miz etek giyorduk çünkü Çise hanım yeğnim olur kendisi duddurdumu çekilmez olduğu için bizde mecvur kalıp hepsimiz etek giymişdik.Okulu gezerken Görkemi gördüm arkadaşlarıyla kantinde oturuyordu bizimkiler yani kızlar Görkeme ve yanındaki erkeklere bakıyorlardı benimse hiç umrumda değildiler
"Hemen Görkemin Yanına Gidelim Bence " dedi Çise
"Olurrr" dedi diğer kızlar
" Yaaa Gidmesek"dedim
"Olmaz Gidiyoruk Su Hanım içimizden Bir Tek Sen Görkemle Yakınsın O Yüzden Sende Geliyorsun" dedi Şenay sonra yanlarına yürüdükGörkem bizi görüp " Ufaklıığımm" deyip beni kolununun altına aldı sonra bizim kızlara "Ee Siz Nasılsınız kızlar " dedi Kızlar hepsi birden "İyidir Senden " dediler Ben şaşkın şaşkın onlara bakdım nasıl hepsi aynı anda aynı kelimeyi söylediler ki İçimden düşünüp hallarine gülüyordumm sonra ansıızın gözüm gene birine kaymışdı.
O ÇOÇUK !! off allahım neden her yerde bu benim karşıma çıkar ki... çoçukdan nefret edercesine bakış atıp önüme döndüm sonra kızlara bakarak " hadi gidelim burasının havası kaçdı " deyip yürümeye başladım kızlar oflayarak yürümeye başladılar Görkem arkamdan bağırarak "Su Hanım Öpücük " dedi bende of çekerek arkama dönüp Görkiyi yanağını öpdüm oda sırıtarak beni öpdü ve gözümü etrafda gezdirdim bütün kantin bize bakıyordu. Utanmışdım ama belli etmemeye çalışıyordum.
Görkem kantinin içindeki bize bakan herkeze " noldu hiç mi birini öperken görmediniz" diye bağırdı yanındaki arkadaşları "Sakin Oğlum " dediler ben Görkeme bakarak bağırdım "Kıskanıyorlar Bonfilem Olan Var Olmayan Var Sonuçda " deyip güldüm bizim kızlarda gülmeye başlamışdı Görkem arkamdan " Su Biddin Sen " diye bağırıyordu çünkü ona herkesin yani bütün kantinin içinde "Bonfile" demişdimm "kızım okulun hepsi sizi Görkemle sevgili sanıyor " dedi fero diğerleri "Aynen" deyip bana şaşkınlıkla bakıyorlardı bende aldırmadan sınıfa yürüdüm arkamdan geldiler ve derse girdik sonra en sonunda okul bitmişdi kızlarla birbirimizden ayrılıp evlerimize dağıldık eve geldiğimde biri olmadığı için odama çıkıp çantamı koltuğa fırlatıp yatağıma uzanıp okulumu düşünerek uyuya kaldım.
Arkadaşlar İlk Hikayem Umarım Beğenirsiniz 😊🙏❤
Sizce Su'yu Diğer Bölümde Ne Bekliyor ?