8.Bölüm

68 0 0
                                    

Su'nun Ağzından

Görkemi görür görmez hemen kantinden çıkmıştım yalanım ortaya çıkmıştı.....

Hemen kızlar tuvaletine girip yere oturdum kızlarda arkamdan gelmişlerdi.

"Su ne oluyor" dedi feroş yanıma gelirken kızların hepsi beni ortalarına alıp sorguya çeker gibi bana sert sert bakıyorlardı.

"Neden Kantinden apar topar çıktın bişeymi oldu" dedi çise

"Kızlar ben yalan söyledim" deyip yüzümü astım.

Hepsi aynı anda "Ne Yalanı ?" deyip bana şaşkın şaşkın baktılar sonra konuşmaya başladım.

"Talhaya Görkemle sevgiliyiz dedim oda kantinde görkemi sarmaş dolaş kızlarla görünce belliki, beni oraya getirtmek istedi ve berk'e mesaj attırttı.

"Ya Kızım napmaya yalan söylüyorsun böyle yalan mı olur " dedi fero hepsi bana şaşkınlıkla bakıyorlardı.

"Ya Kızlar Talha Beni Öptüğü için bende onu istemediğim için böyle bir yalan söyledim" dedim üzülerek.

Kızların hepsi bana üzülerek bakıyorlardı. kafamı yere eydim. "Kızım bunda niye sen utanıyorsun talha utanması lazım sen neden kızardın ki " dedi sena Kafamı kaldırmıştım ki tuvalet kapısı çalmaya başladı.

Hepsimiz Sesle korkmuştuk "Su Orda Olduğunu biliyorum hemen açın kapıyı" dedi Talha "Eyvah Talhanın sesi" deyip ayağa kalktım "ne yapacayız" dedi yeşim hemenden üstümü düzeltip saçımı düzelttim "Kızlar ben ne söylersem söyleyim  siz onaylıyorsunuz anlaştıkmı " deyip onlara güldüm " Biz Her Zaman Senin Yanındayız " dedi ilayda Ve Grup olarak sarıldık.

Kapıyı açtığımda Talhayla yüz yüzeydim "Ne İstiyorsun" deyip talhayı ittim ve dışarı çıktık.

"Neden kaçıp gittin " dedi sinirle bana bakarak.

"Sanane" dedim göz devirerek

"Su o şerefsizin seni aldattığını gördün işde neden ondan hesap sormak yerine ondan kaçdın" dedi öfkeli bir şekilde bana bakarak.

"Talha yeter bu benim ilişkim seni hiç alakadar etmezz anladın mı benden ve etrafımdakilerden uzak dur !" dedim ve omzuna çarpıp ordan ayrıldım.

Sınıfa girdiğimde kızlar arkamdan gelip hepsi bana sarıldı "Kızlar arkamda olduğunuz için çok teşekkür ederim " deyip  ağlamaya başladım.

"Şşş kızım noluyo sana sil o göz yaşlarını" dedi yeşim

"Su sen bu çocuğa karşı bir şey mi hissediyorsun" dedi çise ben olumsuz yönde kafamı salladım.

"Hayır" dedim iç çekerek "Ama o bana karşı bişeyler hissediyor ondan uzak durmam lazım" dedim ve sustum.

Son Dersin zili çaldığında eve gitmek için kızlarla yürürken yanımıza 3 tane araba gelip durdu.

Arabadan berk enmişdi hepsimiz ona bakmışdık oda çok telaşlı gözüküyordu.

nefes nefese kalmışdı "Kızlar hemen bizimle gelmelisiniz" dedi Çise atılarak "Noldu" dedi hepsimiz berk'e bakıyorduk.

"Gelmeniz lazım Acele edin hadi" dedi telaşlıydı bizde ne olduğunu anlamadan donup kalmıştık

"Kızlar Vakdimiz yok Binin Hadi" dedi Ahmet hepsimiz tırsarak arabalara bindik.

Yarım saat'lik yolculuktan sonra talhaların evine gelmiştik ne olduğunu anlamamıştık.

Hepsimiz arabadan indikden sonra kızlarla kol kola girmiştik "Burda ne oluyor biriniz bize söyleycekmi artık" dedim sinirli bir şekilde arkadan gelen sesle hepsimiz arkamıza döndük.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSE AŞK~IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin