7.Bölüm

75 5 0
                                    

Talha'nın Ağzından '

Kantinde tek başıma Oturuyordum Kendime sövüp sövüp duruyordum nasıl onun iyi langırt oynadığını bilmeden iddaya girdimki onu kazanamadan kaybetdim çoçukları yanımdan yolatmışdım telefonumu çıkartıp emreyi aradım

"Alo"
"Alo emre ekibi topla içmeye gideceğiz" dedim ve kapatdım

Herzaman bizim giddiğimiz kafeye giddik sahibi serkan abi bizi evlatları gibi severdi  biz ne zaman ona gidsek bizimle oturur sohbet ederdi oturup onunla dertleşmeye çok ihdiyacım vardı bizim çoçuklarında bir sıkıtısı varmış gibi kıvarnıyorlardı.

Emre söze girerek beyler ben bir kızdan hoşlanıyorum aslında 2 haftadır bakışıyoruz kesin oda benden hoşlanıyor" dedi ve bize dönüp iç çekdi berk atılıp "Kime" dedi ve hepsimiz ona Bakdık "İşde Su'ların grubunda feroş yokmu ona" dedi utanarak bizde güldük ve hayırlı olsun dedik "Ee ne zaman çıkma teklifi edeceksin" dedi cem "Aslında bakarsanız düşünmüyorum Su Bence Bizi sevmiyor ve feroşda en iyi arkadaşını benim içinde harcamaz" dedi ve iç çekdi atılıp "Oğlum Saçmalama su öyle  bir kız değil sen kıza açıl eğer onunda gönlü sendeyse çıkarsınız kesin su karışmaz" deyip gülümsedim "Öylemi Sizce O zaman Yazıyorum" deyip Piç Gülüşü yapdı hepsimiz ona bakıp güldük "Şu Sizin kızların yanındaki çıtırcıkda baya güzel acaba bende ona mı? yazsam" dedi ve sırıtdı Hüseyin korkuyla "Hangisi Oğlum" dedi berk Hepsimize bakdı "Su'nun kuzeni Olan Çise işde" dedi Ve sırıtdı "Şerefsizz" dedi Ahmet hepsimiz Gülerken gene aklıma Su geliyordu o sırada Hüseyin "Oğlum Zaten Bütün Güzel Kızlar O Gruba Toplanmışlar Gibi Gerçekden Hepsi Çok Güzel" dedi ve daldı "Heeyy Oğlum Sen Kimden Haşlanıyorsun Sende Dökül" dedim sırıtarak "Şenaayyy ahh ahh" dedi Ve hepsimiz Kahkaha attık "Oğlum Ne Hoşlanması Abayı Yakmışsın sen" dedi berk "Ama bir sorunumuz Var Görkemler Peşlerinden Ayrılmıyor Oğlum bütün gün kızlarla piçler" dedi Üzülerek Hüseyin ardından ahmet "Oğlum Zaten Görkemle Su Sevgiliymiş " dedi "Nerden Biliyorsun" diye bağırdım "Bütün Okul Onları Konuşuyor Oğlum " dedi ve Serkan abi yanımıza gelip "Gençler Napıyorsunuz" deyip yanımıza oturdu sohbet etmeye başladıkdan sonra hepsimiz içki içmeye başladık.

Telefonu Alıp Bakdığımda Ayşe Sultandan 20 tane cevapsız arama vardı İçkiyi fazla içdiğimizden Pek Çok Kendimde değildim Telefonumda Annemin Nunarasını Bulup Onu Aradım

"Alo Sultanım"

"Nerdesin Talha sen" dedi sinirli bir şekilde

"Burdayım meleğim"

"Eve Git masal Su İle Evde Yanlız Biz Türkan teyzenlerle dışarı çıkdık" dedi ve ona Tamam Deyip Kapatdım

Ayağa Kalkdığımda Etraf dönüyordu Serkan Abi Beni Tutup "ah oğlum sana içme dediğimde beni dinlemiyorsun sonra böyle hale geliyorsun " deyip Bana Bakdı "Cem Talhayı al ebe bırak oğlum diğerli bende" deyio beni ceme bırakdı Cem Beni Eve götürdüğünde Kapıyı Su Açmışdı ve Beni Görünce "Bu Ne Hal" dedi Sinirli Bir Şekilde Cem Ona Açıklama yapıp Beni Odaya Götürmek İçin İçeriye Girdi "Gel Cem Bu tarafdan" dedi gölümün Çiçeği ona Cem beni Yatağa yatırdıkdan sonra su'ya Gereken uyarıları yapıp giddi "Kalk Duş Al " dedi su Bende Ona Gülüp "Beni sen Yıka" deyip Sırıtdım "Saçmalama" dedi sinirli bir şekilde "Biliyormusun Sinirlendiğinde çok Tatlı oluyorsun" dedim Ve güldüm "Of Talha Gerçekden Seninle Uğraşamaycağım" deyip Tam kapıyı açdığı Zaman Ayağa Kalkıp Kapıyı kapatdım kapı ve benim aramda kalıp yüzünü bana döndü Ve Ona Gülümserken "Benden Uzak Dur " dedi Sinirli Bir Şekilde "Durmazsam Naparsın" dedim "Dayak Yemek isdemezsen benden uzak dur" dedii bende sırıtararak "Senden mi Yeyceğim ? " dedim kahkaha atarak  "Benden" Deyip Hayalarıma Bir tekme atarak odadan Çıkdı o acıyla yere düşdüm yerde kıvrınırken "Çoçuklarımızın katilisin" diye bağırdım Allahım bu kız tam bir bela hem gülüyor hemde acı çekiyordum.

LİSE AŞK~IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin