5.Bölüm

65 4 0
                                    

Talhanın Ağzından

Eve geldiğimde saat 3 olmuşdu. Bahçeye çıkıp havuzun kenarına oturdum bu gece olan şeyler benlik değildi. Anlayamıyıyordum neden bu kadar kafaya takmışdım şu  kızı. Beynim hemen tavlayıp bir gecelik ilişki  yapmak isterken kalbim buna izin vermiyordu.

Bu geceden sonra Su'dan uzak durmaya çalışacağım başka çarem yok o bügün ondan uzak durmam için beni uyardı kalbime aldanmayıp onu bırakacakdım mecvurdum kafamı dağıtmak için telefonumu çıkartıp ladeni aradım laden eski sevgilimdi bana gelmesini söyledikden sonra gidip duş aldım laden geldikden sonra onu gucağıma alıp öpüşerek odaya çıkdık.

Sabah uyandığımda Laden yanımdaa uyuyordu annem ise başımızda dikilip bizi izliyordu onu görürkenden havaya sekmişdim ama soyunuk olduğumdan yatakdan kalkamamışdım
"Anne burda ne arıyorsun"

"Bıkdım Talha Senin Bu Hallerindenn"

"Meleğim Tamam Kusura Bakma Sen Şimdi Çık Kız Uyandığında Seni Görüp Utanmasın"

"Bence Görsün ve Halinden Utansın" deyip Sinirli sinirli bize bakıyordu

"Annee ! Lütfen" dedikden sonra annem sinirli bir şekilde odadan çıkdı yatakdan kalkıp banyoya girdim duş alırken su"yu düşünüyordum  laden gelip duşun kapısını açıp içeriye girdi sonra bana sarılıp " Akşam Çok Güzeldii"
deyip beni öpmeye başladı bende ona acelem olduğunu söyleyip duşdan çıkdım onunla su"yu düşünürken sevişmek isdemiyordum....

kıyafetlerimi giydikden sonra ladeni evden çıkartıp annemin hazırladığı kahvaltı masasına giddim "Günaydın" deyip masaya oturdum kız kardeşim "Günaydığn abiiğğ" dedi Bende onu kuçağıma alıp öpmeye başladım bu dünyadakii en değerlimdi. "Masal Kahvaltın Hazır Anneciğim" deyip Annem onu kucağımdan aldıkdan sonra babam bana bakarak "Ee küçük bey ne zaman şirkete gelmeyi düşünüyorsun artık işlerinn başında senin olmanı  isdiyorum" dedi babam "Baba Hafta sonları Gelebilirim ama haftaiçi okulum var biliyorsun" deyip sırıtdım çünkü haftasonu şirket açık değildi "Ahh Talha Ah" dedi babam bana bakarak  annem araya girip "Halil dün kiminle karşılaşdım tahmin et"dedi
Annem babama heycanlı heycanlı bakarak "Kimi ?" dedi babam meraklanmışdı ve bende merak edmişdim "Türkanı Gördüm Alışveriş yaparken karşılaşdık birbirimizi çok özlemişiz ikimiz çok duygulandık bir kafeye oturup bişeyler içdik" dedi annem gözleri sulanmışdı bu türkan kim ya annem onu bu gadar sevdiğine göre " Hüseyin nasılmış bende onu çok özledim" dedi babam iç çekerek neler olduğu bir benmi anlamadım Sormaya Karar verip "Anne Türkanla Hüseyin kim ki ?" diye sordum Annem Bana Dönerek "Türkan benim çoçukluk arkadaşım Hüseyinde türkanın kocası hem babanın çoçukluk arkadaşı biz ingiltereye giddiğimizde ayrılmak zorunda kalmışdık türlan teyzen onu bırakdığım için bana alınmışdı o yüzden pek çok görüşmüyorduk arada bir yazışıyorduk " deyip gülümsedi " Ee Anlat Nasılmışlar keşke adreslerini falan numaralarını alsaydın" dedi babam annem sırıtarak "Sence Benden Kaçarmı ?" dedi annem babamda onu uzanıp dudaklarından öpdükden sonra " Bu Gece Onlara Yemeğe Davetliyiz ve Talha Bu Gece Plan Yapmıyorsun" deyip bana bakdı bende kafamla onaylayıp kahvaltımı etmeye başladım

saat 19:00 da  hazırlanıp aşağıya indım masal koltulta babamın yanında oyuncaklarıyla oynarken babamda maç seyrediyordu "Annem Hazır değil galiba" deyip babama güldüm oda ahh çekerek "Aynen Kadınlar işde" deyio güldü "Sizi duyuyorum" merdivenlerden ses gelince anneme doğru bakdık  o cidden çok güzel olmuştu babam onun yanına gidip onu öpüçüklere boğarken ben masalın gözlerini kapatıp "burda aile var" deyip güldüm onlarda güldükden sonra evden çıkdık.

Yarım saatlik bir yolculukdan sonra Türkan teyzelerin evine gelmişdik kapıyı babam çalmışdı kapı açılırkandan "Benim Baldızımm nerdeeee " dedi babam gülerek  "Burdayımm ihhdiiyaaarr" deyip türkan teyzeylen babam sarılmışdııı bende onları gülerek izliyordum içerden hüseyin abi gelerek Benim Baldızımm nerdee " deyip anneme bakdı "Burdayııımm Dedeciğiimm" dedi Annem Bunları Görünce gülmemek elde değildi Herkes Birbirine sarıldıkdan Sonra içeri girmişdik koltuklara oturdukdan sonra "Talhaa çok Büyümüşsün Seni Gördüğümde en son 1 yaşındaydın" dedi türkan teyze bende ona Gülümsedüğimde kapı zili çalmışdı Türkan teyze kapıyı açdığı zaman o ablayı görmüşdüm su'nun ablası ben şook olurken Annemin Çığlığıyla kendime gelmişdim "Benim Küçükk prensesiim" derken koşarak o abkaya sarıldıı "Seni Çok Özlemişim Ayşee Teyzee" dedi o ablaa babam ayağa kalkarak "Burcuu" dedi  burcu abla onu gördüğünde "Ya Halilişko" dedi ve ona sarıldı kendimi gülmemek için zor tutuyordum  lakapları çok gülünçdü Sonra Babam Bana Dönerek "İşde Buda Talha Birazcık ondan büyüksün ama seni gelinim olarak isdiyorum vazgeçmedimm bunu bill" deyipp güldüü burcu abla bana bakıp "Aa okuldaki çoçuk sendin değilmi ?" dedi bana bakarak  "Takendisi " dedim ve güldüm "Su'nun adına Senden Çok Özür Diliyorum ablacığım o gün dilemem gerekirdi ama inatcı keçi bırakmadı" deyip bana sarıldı bende önemli değil dedikden sonra  "Hangi okul burcu" dedi türkan teyze burcu abla "Hani Anlatmışdım ya su yazılma günü bir çoçuğa  çok ters davrandı işde o çoçuk talha " dedi Herkes Şaşırdıkdan Sonra Babam " su nerde hemen onunla tanışmak isdiyorum " dedi sevinçle Benim kalbimin ritmi değişirken sıcaklıkda basıyordu türkan teyze "Odasında Hazırlanıyordu Bir Bakıp Çağırayım" dedi ve yukarı çıkdı 5 dakika geçdikden sonra türkan teyze aşağıya inip "Geliyor " dedi ve iki dakika geçmeden o aşağıya indi üstünde beyaz bir elbise vardı meleklere benziyordu onu izlemeye dalmışdım babam farkedmiş olmalı ki beni dürtdü ve kendime geldimm " İşdee Evimizinn En Küçük Prensesi" dedi Hüseyin amca Su Direkman bana Bakmışdı kökü kötü bana bakarken Babası ona sırayla herkesi tanışdırıyordu ve annemler ona sarılmışdı bana geldiği an "buda halil ve ayşe teyzenin oğlu talha " dedi ve ona elimi uzatdım "memnun oldum" dediğimde elimi sıkıp bana sert sert bakıyordu sonra masalı gördü ve hemen elimi bırakıp çığlık addı "Ayy sen Ne Kadar Tatlısın öyle " dedi masalı kuçağına alarak "Benim Kardeşim" deyip sırıtdım bana kötü kötü bakarak annemin yanına oturdu "Ayşe Teyze Seni Çok Merak ediyordum Annemler  Sürekli Sizden  Bahseddiyorlardı " deyip Gülümsedi. "Bende Bebeğim Seni Çok Merak ediyordum" dedi Annem ikiside gülümsediler  Su İle Ailelerimizin çoçukluk arkadaşı olmalarına çok şaşırmışdım eminim oda benim kadar şaşırmıştır "Yemeğe Geçsek Ben Çok Açım" dedi hüseyin amca arkasından  babamda "Aynen Biz Çok Açızzz" dedi hepsimiz onlara gülüyorduk masaya Oturduksan Sonra Herkez sohbet ediyordu ben sadece su'yu izliyordum ona bakdığımı fark eddiğinde gözlerimiz buluşdu ve bana sert sert bakdı sonra telefonuna gelen mesajla telefonuna bakıyordu bu saatde kiminle mesajlaşıyordu ki diye düşünürken "Anneciğim Görkem Beni Almaya Geliyor Gidebilirmiyiim" dedi Çok pis sinir olmuşdum "Olmaz Su Misafirlerimiz Var Ayıp olur" dedi türkan teyzeciğim sırıtmaya başlamışdım ki "Türkiş bırak kızı Biz misafirmiyiz aşk olsun" dedi annem anneme sert sert bakıyordum "Peki  O Zaman Çok Geç Kalma Görkemede Selam Söyle" dedi ve Su masadan kalkıp öasalı ve annemleri öpdükden sonra kapıya doğru ilerlerken kapı çaldı gelen görkem itiydi bu çoçukdan gıcık kapıyordumm onların yanına gitmemekniçin kendiminzor dutuyordumm.

Saat 12' ye geliyordu ve daha su eve gelmemişdi annemler sohbete daldıkları için biz daha su'ların evindeydik masal kucağımda uyuya galdığı için annemlere seslenmek zorunda kaldım "Anne Eve Gidsek Masal Uyudu" dedim sinirli bir şekilde Türkan Teyze Atılıp "Birtanem Masalı Su'nun Odasına Götürelim Bana Yardım Edermisin ?" diye sorduğunda bende kafamı sallayarak onayladım Su'nun  odasına girdiğimizde masalı yatağa yatırıp Onu örtdüm "isdersen sende masalın yanında uyuyabilirsin" diye söykediği an bu fırsatı kaçırmamak için kabul eddim su'nun kokusuyla uyumak hayalimde olan bişeydi. Masalın yanına yatıp su'nun yatağında uyuya kalmışdım

Umarım Beğenmişsinizdir ❤🙏

Su Talhayı Kendi Yatağında Görünce Acaba Napacak ?

Tahminlerinizi Yoruma Yazabilirsiniz 💙😘

Gelecek Bölümde Görüşmek Üzere Sizi Seviyorumm 💕💕💕

LİSE AŞK~IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin