O anda zil çaldı sugaya neden beni seçtin diyemedim suga koşarak başka yere gitmişti okula girerken bi kız ona sarılıyodu.
Kıskanmışmıydım hayır desem yalan olurdu hayatın yanına gittim hayat mutluydu çünkü sevgilisi luhan'la beraberdi.
Eve gidiyodum önüme chen çıktı çekil dedim çekilmedi bana doğru yaklaştı birden kendimi suganın kucağında buldum.
Sugaya beni bırak dediğimde hiç duymamış gibi davranıyordu ona sevgilin görür bırak dedim.
Oda bana sevgilim şuan benim kucağımda dedi ne yani suga benimi seviyo derken abim geldi.
Suga beni kucağından indirdi abim bana bida benden habersiz dışarı çıkmıycaksın dedi.
Odamda oturup ders çalışırken arkamdan biri bana dokundu arkamı döndüm sugaydı.
O anda birisi kapıyı tıklatı napcağmı bilmiyodum ben kendi yatağma yatım arkamdada suga vardı.
Uyumuş numarısı yapmıştım giren abimdi penceriyi ve kapıyı kitlemişti abim gidince kalktım.
Suga bana ben bu yatakta yatarım demişti sinir bozucuydu bende ona niye geldin dedim oda bana sevgilimi görmek suçmu dedi.
Sugaya yer yatağa açtım ve yattım yerime sabah olunca arkamı döndüm suga vardı bana sülük gibide yapışmış kalktım onuda kaldırdım.
Abim kapıyı açmıştı saçımı tararken suga benim yanağmı öptü seni seviyorum dedi köpekleri görmüştü bunları kim aldı dedi.
Sevgilim dedim bi yalandı tabikide bana dediki: o zaman bana aşıksın dedi bende hayır dedim suga dediki: o zaman niye bana sevgilim diyosun dedi.
O anda sinirlerim bozuldu sugayla okula gittim bugün kütüphaneyi dizme sırası bendeydi.
Merdivenle en yukarı çıktım dengemi kaybettim ve beni suga tutmuştu.Sonra suga bana karavanla kampa gitsekmi yoksa seni her gün öperim dedi.
Tamam gidelim dedim gittik abime arkadaşımla kampa gidiyorum dedim ormana yatak vilen kurduk bi yatakta uyuya kalmışım.
Suga beni kaldırırken öbür yatağa düştük dudaklarımız değmişti suganın üstünden kalkıp yatağa yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE LOVE ❤❤
RomanceİMKANSIZ AŞIKLAR HER ŞEY ONLARIN SEVGİLİ VE EVLENMESİNE OLMASINA KARŞI GELİYOR