BÖLÜM 4

19 8 0
                                    

Doktor şaka dedi o anda doktorun saçını başını yoldum ve doktoru şikayet ettim bunun şakasımı olurdu.

(Hayalin ağzından)

Normal odaya çıktığımda yanımda lisada vardı aynı odada kalıyoduk yanımızda sanayla hayat vardı.

Sonra kapı çaldı gelen sugaydı neden geldin dedim hastanede sevgilin var git onun yanına dedim.

Sen benim sevgilimi her gün görüyorsun dedim yo görmüyorum dedim.
kendini görmüyomusun dedi.

O kız kim dedim sevgilim dedi hem bana sevgilim diyosun hemde ona dedim  kızın adı sevgilim dedi.

Yüzüm kızarmışti peki sevgilim senin neyin dedim boşver dedi.

Bu işi araştırcaktım soyadını sordum ******* dedi kızı ınstagram'dan araştırdım.

Hiç bişey bulamamıştım tam ınstagram'dan çıkarken sugayla o kızı gördüm.

Suga kızı yanağından öpüyordu altındada benim herşeyim suga yazıyodu.Demek suga bana yalan söylüyordu.

Suganın kaldığı odaya giriyordum dışarı bi ses geliyordu gizlice bakarken suga o kıza dediki:Hayatımın anlamı güneşim,doğam her şeyimsin dedi.

Sonra o kızı yanağından öptü  o kızı seviyoson neden beni seviyosun dediki
ağlayarak odama gittim sabah olmuştu hazırlanıp lisayla bizim eve gitmiştik.

Kapı çaldı kapıda suga vardı noldu niye geldin hastanedeki sevgilin çok üzülür dedim.

Bana dediki:Sen öğrendinmi dedi.Neden yalan söyliyorsun dedim bana şoyle dedi:Ben onu çok seviyorum.

Hemde her şeyden dedi  sonra o kızın adı sevgilim deil young mi dedi.

İkincisi o kız benim kardeşim sana söylicek fırsat olmadı dedi.Bende ona soyadı niye değişik dedim annemin ikinci evliliğinden dedi

Sonra  odama girdim yanıma suga geldi bana dediki:beni seviyormusun dedi.bende ona seni seviyorum ama bu asla olmaz dedim.

Neden dedi abim asla izin vermez dedim sonra bana doğru yaklaştı ve beni dudağımdan öptü

İMPOSSİBLE  LOVE ❤❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin