Eve geldiğimde yattağıma yattım sonra kapı çaldı kapıdaki sugaydı noldu dedim özür dilerim dedi ve içeri girdi.
Benimle çıkarmısın dedi bende nereye dedim komik değil beninle sevgili olurmusun dedi.
Biliyosun işte abim izin vermez dedim oda abine söylemeyiz dedi tamam dedim.
Sonra suga beni kucağına aldı ve kendi evine götürdü sonra kapı çaldı kapıdaki woo jinde kapıyı açar açmaz beni yanağımdan öptü.
Sonra beni kucağına aldı nereye dedim seni bi yere götürcem dedi.Sugaya hiç bişey söylememiştim.
Woo jinin kucağında uyuya kalmıştım gözlerimi açtım karanlık bir depodaydım bağırmaya başladım.
Arkama baktım arkamda suga vardı sonra birisi kapıyı açtı yüzü görünmüyordu woo jin senmisin dedim telefonunu açtı telefonda woo jinin kanlı bir resmi vardı.
Sonra dediki woo jin ölmedi ama kan kaybından ölebilir dedi kolunu açtı bana doğru yaklaştı sonra onu birisi çagırdı kolunda kurt dövmesi vardı.
Aradan 3 gün geçti suga ben ve woo jin yöntem bulamıyoduk abimler kesin çok korkmuş dedim sonra o adam girdi dediki hayal bak dedi baktım haberlerdeydim abimler beni arıyorlardı.
adam giderken üstünden bıçak düşürdü bıçağa uzuna biliniyodum ayağımla kendime doğru getirdim elime aldım kendimde ipleri kestim onlarındakinide kestim.
Tam dışarı çıkarken o adam geldi ve demirle suganın kafasına vurup kaçtı ağlamaya başladım woo jinle sugayı hastaneyi götürdük oraya abimler ve polislerde gelmişti.
Abime ağlayarak sarıldım sonra doktor geldi doktor dediki suga...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE LOVE ❤❤
RomanceİMKANSIZ AŞIKLAR HER ŞEY ONLARIN SEVGİLİ VE EVLENMESİNE OLMASINA KARŞI GELİYOR