Ona ne diceğmi bilmiyordum sonra suga arkasından bi paket çıkardı içinde kıyafet vardı bana dediki denede gel dedi.
Bunu giydikten sonra suga benim gözlerimi bağladı nereye götürceksin dedim söylemedi.
Gözlerimi açtığımda bi panket vardı orda benimle çıkarmısın hayal yazıyordu sonra suga bana benimle çıkarmısın dedi.
Cevap veremeden eve gittim abime her şeyi anlattım bana yat hadı dedi sabah olmuştu abim giysilerimi bavula koydu.
Nereye dediğimde Türkiyeye dedi.Napcaz orda dedim artık orda okuyacaksın dedi.
Gitmek istemiyorum dedim abim dediki sanada senle gidiyo dedi elimden tuttuğu gibi havalimanına götürdü.
Zorlada uçağa bindirdi uyandım bu bi rüyamış kavhaltımı yapıp okula gittim suga başka kızla oturuyordu.
Hemde oturduğu kız okulun en güzel ikincisi seçildi birincisi tabiki bendim.
Çokta güzel eğleniyorlardı bunun nedenini bilmiyodum acaba beni sevmiyomudu.
Sınıftaki bi çocuk gelip yanıma oturdu suga kalkcaktıkı gıcık min lung onu kolunu tuttu içeri öğretmen geldi sınav yaptı ben 97 almıştım.
Eve giderken suga min lungla el ele tuttuşmuş bi yere gidiyodu onları takip etcektim arkadan birisi ben tuttu.
Arkamı döndüm benim yanıma oturan woo jindi noldu dedim bak o seni sevmiyo bunu biliyosun dimi o zaman gel benim sırtımda takip et dedi.
Tamam demiştim arkadan alkış sesi duydum sugayla min lung vardı çok büyük yanlış anlaşılma olmuştu.
Woo jinin sırtından inip ağlayarak eve gittim.
UZUN ZAMANDIR GÖNDERİ ATMADIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ💙💛❤💜💚🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE LOVE ❤❤
RomanceİMKANSIZ AŞIKLAR HER ŞEY ONLARIN SEVGİLİ VE EVLENMESİNE OLMASINA KARŞI GELİYOR