Én tényleg nagyon próbálkozom ezt az Andrew dolgot lezárni. Igazából nagyon sokminden nincs amit lekellene, de ez is épp elég. Neki barátnője van, akármennyire is nehéz, ezt elfogadtam.
Olyan sokat gondolkodtam az este, hogy azt vettem észre, hogy már kezd kicsit világosodni.
Oké ki kell zárnom most minden gondolatot és meg kell próbálnom végre aludni.Végül aztán elég sokáig aludtam. Amikor felébredtem automatikusan nyúltam a telefonomért, hogy az időt ellenőrizzem. Csodás, sikerült délután fél egyig aludnom. Nagy nehezen, de végül megváltam a kényelmes és puha ágytól és a szekrényből elővettem egy rövidnadrágot és egy olyan haspólót ami elől megvan kötve. Felvettem egy másik zoknit, mivel ami rajtam volt az este az ilyen másmilyen anyagú és azt direkt alváshoz veszem fel. Miután felöltöztem a hajamat csak lazán összegumiztam és kész is voltam. A telefonommal a kezemben mentem le az emeletről egyenesen a konyhába, hogy reggelizzek, vagy valami olyasmi.
-Hello hugi. Na mivan hosszú volt az este?-kérdezte Alex mikor meglátott a konyhában.
-Nem tudtam elaludni, csak valamikor hajnalban. -Válaszoltam és inkább enni kezdtem.
A délután amúgy gyorsan eltelt, talán azért mert a mai nap felét átaludtam. Később a fiuk és én beültünk az autóba és indultunk a stúdióhoz. Azt hittem, hogy a stúdió egy hatalmas épületben van. Nos kiderült, hogy ez egy normál kertes ház amit a fiuk stúdiónak használnak. Most milyen menő már, van még egy házuk külön erre a "zenélgetés és stúdiózgatás" célra.
Mikor bementünk a házba már néhányan ott voltak. Bemutatkoztam a menedzsernek majd el is kezdődött a munka. Én a kanapén ülve hallgattam amiről beszéltek.-...akkor pénteken Párizsban léptek fel, oké?-fejezte be a férfi a mondani valóját.
-Király. -válaszolta Alex.
-És ne feledjétek el, hogy kell egy dal is a jövő hónapra. A rajongót már türelmetlenek. -tette hozzá a férfi.
-Dolgozunk rajta. -mondták a fiuk egyszerre.
Miután az idős férfi elment mi maradtunk négyen. Alex, Matt, Drew és Én.-Nincs kedvetek valamit zenélni?-tettem fel a kérdést mire mindannyian rám néztek.
-Mit szeretne a kisasszony? -kérdezte Matt.
-Sick Boy. Természetesen. -mondtam gondolkodás nélkül. A fiuk beálltam a hangszerek mögé és játszani is kezdték a dalt. Nagyon tehetségesek. Andrew hangja valami eszméletlen. Természetesen a dal felénél már nem bírtam ki és én is énekeltem.
Ezután Matt-hez fordultam és megkérdeztem hogy dobolna-e nekem, mert imádom koncerteken amikor úgy dobol hogy meggyújtja a dobverőt. Nem is kellett többször kérnem, Matt egy fantasztikus dobszólót lenyomott. Iszonyatosan tehetséges. Erről videót is készítettem.
Este elköszöntünk a dobostól és mindenki ment haza.
Vacsora után bementem a fürdőbe és be is zártam az ajtót, természetesen. Majd a zuhany alá álltam és amíg élveztem a meleg vizet csukott szemmel, énekelni kezdtem.
-"But you're the one that I want
If that's really so wrong
Then they don't know what this feeling is like..."-a Sick Boy után ez a második kedvenc dalom.
Még soha nem jártam Párizsban, vagyis ami azt illeti még Európában sem jártam. Biztos olyan gyönyörű mint ahogy azt a képeken is láttam.
Miután végeztem a fürdéssel csalódottan vettem tudomásul, hogy elfelejtettem a nagy kapkodásban magammal hozni a pizsamám. Szóval hát a törölközőt magam köré csavarva lépkedtem a szobámba, miközben arra vigyáztam nehogy elessek vagy lecsússzon rólam a törölköző. A kezembe vettem a pizsamám és úgy indultam vissza a fürdőbe, mert persze én ott szeretnék öltözni. Már nyitok is be a fürdőbe és ijedten takartam a szemem, ugyanis Andrew már a zuhanyban volt. Oké nem láttam semmit, mert a kabin üveg ajtaján egy széles fehér sáv húzódik, de akkor is ez ilyen automatikus reakció.-Te jó ég.
-Na mivan mostantól mindig benyitunk ha a másik fürdik?-kérdezte nevetve Andrew.
-haha vicces vagy. Csak jöttem öltözni, de akkor mindegy. -mondtam.
-Ja engem nem zavar, nyugodtan öltözhetsz itt is. -mondta lazán, de láttam rajta hogy vigyorog.
-Köszi kedves vagy de ezt kihagyom. -hadartam zavartan és mielőtt még bármit mondott volna én inkább elhagytam a helyiséget. A szobámba vissza érve becsuktam az ajtót és gyorsan fel is öltöztem. Oké ez nagyon kellemetlen volt. Mondjuk alapból ha elfelejtettem ruhát vinni vissza se kellett volna már mennem. Megkíméltem volna magam a kellemetlen résztől. Na de már mindegy.
Felraktam a telefonom tölteni majd lementem a konyhába enni.-Szia. -köszöntem a bátyámnak a asztalnál ülve evett. A haja kicsit vizes volt, gondolom már Ő is fürdött. -Mit eszel?-amúgy látom hogy mit eszik de azért megkérdezem, végül is ez így logikus.
-Csináltam bundás kenyeret és teát. Kérsz?-tette fel a kérdést amire persze igennel válaszoltam. -Izgulsz a Pénteki utazástól?
-Hát tekintve, hogy még soha nem hagytam el Amerikát, igen. Nagyon. -válaszoltam majd beleittam a mangós teámba.
-Jó buli lesz. Párizs gyönyörű. -mosolygott rám a bátyám, majd megjelent a konyhába Drew. Csak egy nadrág volt rajta, a haja vizes volt és néhány vízcsepp végigfolyt rajta. Ennek az egésznek az lett a következménye hogy félre nyeltem egy falatot és fuldokolni kezdtem. Na szuper.
-Szokták mondani a lányok, hogy eláll tőlük a lélegzetük, de nem gondoltam volna, hogy ez valóban meg is történik.-mondta nevetve Andrew.
Mikor már sikerült abbahagynom a fuldoklást felé fordultam.-Nem vagy valami nagy szám. Zac Efron teste jobb. -mondtam gúnyos vigyorral, hátha így kicsit csökken az önbizalma, de természetesen ez nem volt igaz, mert oké Efron is jól néz ki, de jó érzés kicsit kötekedni. Mondjuk nem nagyon jött be a "szekálásom".
-Zac Efron csak szeretne ilyen testet.-nevetett fel Andrew majd a hasára csapott.
Alex és Én összenéztünk és csak nevettünk.
Mind a hárman tudjuk, hogy csak direkt mondtam ezt Andrewnek, csak nem mondom ki hangosan hogy vicc volt, mert már így is teljesen megőrjít.————————————
Megjegyezném, hogy amúgy Andrewnek baromira jó teste van. Volt szerencsém ezt élőben, elég közelről látni Pénteken a Soundon ott az első sorban, amikor Ő úgy gondolta, hogy az egyik dalnál leveszi a felsőjét, mert miért is ne. Mondanom sem kell, hogy vagy 20 kép készült róla amikor nem volt rajta felső. Talán ezt a pillanatot örökítettem meg a legtöbb képpel.
És hát nagyon vissza kellett fognom magam, hogy ne másszak át a kerítésen, karatézzam le az őröket majd másszak fel a színpadra és ugorjak rá Andrewra aztán soha nem engedném el. 😍😅
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
TAKEAWAY /The Chainsmokers/
Fanfiction" Hey, I was doing just fine before I met you, I drink too much and that's an issue but I'm okay ... " / The Chainsmokers-Closer/ "Before I love you I'm gonna leave you Before I'm someone you leave behind I'll break your heart so you don't break...