4

69 6 2
                                    

Miután otthagytam Andrewet visszamentem a hatalmas nappalba és próbáltam elvegyülni a tömegben. Nem tudom, hogy  ki hogy van vele, de én bulikban egyedül nem nagyon tudok táncolni. Mármint oké nem vagyok egyedül, hisz egy tömegben vagyok, de szinte senkit nem ismerek. Viszont miután meghallottam a kedvenc spanyol dalom egyből megjött a hangulatom és nem érdekelt senki és semmi, csak táncoltam és énekeltem Fonsi dalát. Ezután még volt pár dal amit ismertem, illetve amit nem ismertek. Egy társaság felmászott a pultra és ott táncoltak. Ryan is fent volt és felhívott ezért kisebb-nagyobb sikerrel, de épségben feljutottam a pultra. Ekkor megszólalt a hangfalakból a a bátyámék dala, a Paris.

*******

-Ahhhj. Szét robban a fejem.- panaszkodott Drew az ebédlőben ülve

-Így jártál.Minek ittál ilyen sokat?-kérdeztem vissza, majd oda adtam neki egy szem gyógyszert.

-Szegény kisfiú nem bírja az alkoholt. -felelte a bátyám.

-Anyád a kisfiú.-motyogta Drew. Alex és én összenéztünk majd egyszerre tört ki belőlünk  a nevetés. Amúgy Alex nagyon jól bírja az alkoholt, ezért is van, hogy másnap semmi baja.
A délelöttöt a hatalmas medencében töltöttem ami fantasztikus volt. A telefonomat csatlakoztattam egy kicsi JBL-hez és azon keresztűl hallgattam a kedvenc zenéimet mint pl; az 5SOS egy régebbi albumának dalait.
-"Cause I've got a jet black heart..."-énekeltem a refrént miközben a pizza szelet formájú matracon feküdtem.

-Még a végén napszúrást kapsz. -szólalt meg egy férfi hang mire felnéztem és levettem a napszemüvegem.

-Csak nem.-válaszoltam a medence szélén álldogáló Andrewnek.

-Nem baj ha csatlakozok? Alex lelépett és unatkozok.-mondta és mire válaszolhattam volna már be is ugrott a medencébe.

-Hova ment Alex?

-Ja csak elintéz néhány dolgot. -legyintett majd a két kezét a matracomra rakta, amitől kicsit megijedtem mert talán le akar lökni róla. -nyugi nem löklek le.

-Nem bízok benned.-válaszoltam majd a kezeit lelöktem a matracról és a kezeim segítségével  próbáltam távolabb evezni tőle.
Később előkerült egy hatalmas unikornisos matrac ami azonnal felkeltette az érdeklődésem.

-Nem cserélünk? Megkapod a pizza matract az unikornisért.-úsztam oda Andrewhez.

-Nem. Nekem most az unikornis kell. -kacsintott rám.

-Gonosz vagy!-mondtam és úgy csináltam mintha meglennék sértődve.
Visszaúsztam a pizza matrachoz és kényelmesen elhelyezkedtem rajta. Becsuktam a szemem és úgy élveztem ezt a nyári meleget.
Amikor néhány perc múlva kinyitottam a szemem, az unikornis matracon nem volt senki, sőt. Egyedül voltam az egész medencében. Ez fura. Nem is hallottam amikor Andrew bement a házba. Épp körbenéztem amikor a matracom oldalán egy erős nyomást éreztem majd a víz alá kerültem.
Amikor feljöttem a vízből fuldokolva vettem a levegőt mert sikerült vizet nyelnem. Dühösen néztem a támadómra.

-Andrew. Most meghalsz.-mondtam nyugodtam majd megindultam felé és a fejét lenyomtam a víz alá. De persze miért is ne húzott volna le magával.
Most megint a víz alá kerültem szembe vele. Szerencse hogy sokáig bírom a víz alatt. Még jó hogy ezt Andrew nem tudja ezért is gondoltam hogy megviccelem.
Amikor Ő felment a víz felszínére én még lent maradtam és gondoltam kicsit rá ijesztek. Tudom, ez gonosz dolog tőlem. Néztem ahogy a víz felszínére mennek a kis buborékok, majd Andrew rémült tekintete és végül lebukott a vízbe és együtt mentünk a felszínre.

-Minden oké? Jól vagy?-nézett rám miközben még mindig szorosan tartott.

-Igen minden oké. Sokáig bírom a víz alatt. Szóval nyugi és már elengedhetsz. -nevettem fel kínosan.

-De megijesztettél. -mondta és még mindig nem engedett el. Amikor rá néztem láttam rajta hogy tényleg megijedt.

-Bocsi.-Az egyik kezem a vállára tettem és a szemébe néztem. Most teljesen más volt ahogy nézett rám.
Mivel a kezei között tartott ezért elég közel voltunk egymáshoz és ez a kis távolság egyre jobban kezdett megszűnni, míg végül én voltam az aki azt a pár centi távolságot megszüntette azzal hogy megcsókoltam.
Én, Brithany Pall, a 18 életévem alatt soha nem volt barátom és főleg nem csókoltam még meg senkit. Egészen a mai napig.
Valami fura érzést érzek a hasamban amikor vele vagyok. Talán ez lenne a szerelem? Furcsa érzés.

——————————————
Holnap végre élőben is látlak a Soundon életem szerelme, vagyis Andrew. ❤️
Az esküvőnkre pedig mindenkit meghívok! 👰🏻

 ❤️Az esküvőnkre pedig mindenkit meghívok! 👰🏻

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
TAKEAWAY /The Chainsmokers/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora