Nos, nem is tudom, hogy hol kezdjem. Maga a fesztivál az nagyon jó volt. Rengeteg emberrel megismerkedtem. De nem is ez a lényeg. Sikerült legelől lennem. Az első fellépő Jay Pryor volt.
Aztán jött Timmy Trumpet.
Össze vissza ugráltatott minket de fantasztikus volt.És kaptam tőle egy ilyet:
Aztán este elérkezett a várva várt pillanat. A Balaton Sound nagyszínpadán a The Chainsmokers.
Bevallom álmodni se mertem volna azt, hogy az első sorba leszek és ennyire közelről fogom látni ezt a két csodálatos embert.
A pillanat amikor a tömeg hangosan felsikított. Drew levette a felsőjét. Amikor kiállt a hangfalra valaki feldobott neki egy felsőt. De később vissza vette a felsőt. Sajnos. Ok ez így nagyon értelmes lett😅.
Én meghaltam.
Néhány kedvenc dalom volt amit én is énekeltem a közönséggel, pl: Sick boy, Closer, Paris...stb.
Reménykedtem hogy legyen a "Who do you love". És volt is. Gondolom mondanom sem kell hogy végig énekeltem.
Lejött a színpadról a közönséghez. Hozzám nem ért el de így is elég közel volt.
Az instagarmomra raktam fel egy csomó képet és videót, a profilomon a "the chainsmokers és a balaton sound" nevű highlightomban. Ha valakit érdekelnek akkor az insta nevem alexandramrtn99Felejthetetlen élmény volt, még mindig a hatása alatt vagyok.
Az biztos, ha Ők jövőre is fellépnek itt(vagy valamelyik másik hazai fesztiválon vagy esetleg az arénába) akkor biztos hogy én is ott leszek. Jövőre is az első sorban fogom csapatni és talán akkor majd VIP jegyet veszek és végre akkor személyesen is elmondom Andrewnek hogy mennyire nagyon szeretem őt és lesz vele képem is.Nicki Romeroval pedig visszaírt instán, megkérdeztem hogy csinálhatunk-e közös képet a koncert után mire igennel válaszolt és még utána is irogattünk💍
(De aztán végül nem lett kép mert olyan hajnali 1körül indultunk haza, mert fárasztó volt 18:30-23:00ig az első sorban csapatni.
Majd jövőre.
ESTÁS LEYENDO
TAKEAWAY /The Chainsmokers/
Fanfic" Hey, I was doing just fine before I met you, I drink too much and that's an issue but I'm okay ... " / The Chainsmokers-Closer/ "Before I love you I'm gonna leave you Before I'm someone you leave behind I'll break your heart so you don't break...