Chapter #1

360 19 4
                                    

-"Šššššš!" - lupi me po glavi moja divna sestrica. Stvarno je nekada ne razumijem?

-Ja: "Šta je sad?" - zašto me ušutkiva?

-Ashley: "Kakav je to sastav? Ko je Neela? Kakva je to ljubavna dramica? I zašto je uopšte pišeš?" - zaredala je pitanja, koja sam mogla čitati do "Pitkern-a" i ne bih završila, 100%!

-Ja: "Fin! Neela je Zoey, znaš da mi se to ime uvijek sviđalo samo nisam ga mogla nigdje staviti,.. A ona mi je ko' naručena za njega! Pa eto, pubertetsko vrijeme! Pa i meni je dosadno!" - razbacim kes od uha do uha te nastavim čitati:

"Sjedimo u dnevnom boravku i gledamo film, "Titanic" - kako su taj našli?,.." - auč, još jedan, pa stvarno nije noramlna!

-"Čuje li te Zoey, nadrljala si! A dobro znaš da nij,...." - zastala je, baš čudno. Inače mi sve izbifla kao uragan i na kraju ti Bonny sastavljaj po glavi, početak i kraj.

"Ama bona, ovo je moja prič,.." - šaretom mi pokaza na sijenku i nekakav lik iznad mene. Ko' je sad?

-XxxXxxX: "Šta je tvoje?" - mama, po ovom naglasku sam je mogla prepoznati među milion istih!

-Ja: "Ma ništa, stari leksikon, pa gledamo ko se sve upisivao, valjao gluposti i prostačio,.." - polako zatvaram i stavljam svesku u ladicu. 

-Ashley: "Ovo dalje od mene!" - pokaza na svesku i odleprša u sobu, huuh, ta huja!

-Znači ovo više ne smijem čitati, baš zanimljivo!  U jednu ruku mi je drago, a u drugu i ne. Drago mi je što ćete moći upoznati Zoey-in pravi život, a krivo što joj neću ovo sve pokazati. A valjda će nekada i pročitati kada, bude sretna u svojoj "Fudbalskoplesačkoskejterskoj ljubavi" <3

*Zoeys part*

-Noah: "To je to za danas, sutra u isto vrijeme, na istom mjestu!" - pljesnuo je rukama i skočio sa pozornice. To je to, napokon kući... "Zvrrr" - ili pak ne!

&Alice: "Are you finish, Hip-Hop dancer?" - kao i svaki put.

&Ja: "Yes, my time is over!" - odgovarala sam joj zatvarajući vrata, divovske zgrade. Stvarno je bila velika!

&Alice: "I waiting you on the corner, you know, you promisses to finish my homework!" - nasmijala mi se, ono cinički.

&Ja: "Oh, how yes know! Hhahah' I flyng, just for you!" - uzvratila sam joj, pa stvarno misli da ja ne trebam učiti?

&Alice: "Yeahh. You kidding me, exactly?" - drago mi je da razumije.

&Ja: "Of course, you know tomorrow i have a very important test,.. Sorry! But, i also,.." - kako me svaki put prekine.

&Alice: "You also, come to me!¨ I know! My mum calling you on cake! Love you!" -

&Ja: "But,.." - tutututut,,.. "Me you to!" - ccc, da se odgovori, da ne budem izrod, iako me ne čuje! Nasmijala sam se, mahnula glavom tamo-amo i stavila mobitel u džep. A sada, pošto ne mogu biti čovjek seljak, da idem smrdljiv u goste, prvo kući, tabanović-fijakerom, ahahah, pa tek onda Alice! Za pet minuta brzog hoda i trčanja si pred kućom, a dobrih deset za vučenje po putu. Kod mene dominira ovo prvo, skidam patike i ulazim u kuću,..

-"Mommm!" - derem se sa ulaznih vrata.

-Mama: "Ljubavi, stigla si!" - jojj, ti njeni rumeni obrazi!

-Ja: "Napokon!" - stavljam patike u stalažu i prolazim kroz dnevni boravak.

-Otac: "Neko se šunja!" - proviruje iza vrata, očekujući me!

UNCOMMONWhere stories live. Discover now