-סאלי-
אז הפגישה הראשונה שלי עם פוסידון היתה לא רעה בכלל וקבענו שבפגישה הבאה אני אצלם אותו (בשביל הכתבה) ואשאל אותו מה הוא עוד יודע על הים ועל החוף ותאמינו לי הוא יודע הרבה ברגע ששאלתי אותו הוא לא הפסיק לדבר, עד שעברו 3 שעות!! ולמען האמת זה היה מרתק והייתי ממשיכה לשמוע אבל אני חייבת לשלם את שכר הדירה שלי אולי להקטין את החוב שלי בכסף שקיבלתי לצערי היה לי מספיק רק כדי לסגור את החוב של הדירה אבל לפי הפרטים של העבודה הזו רק כשאני אסיים לכתוב את הכתבה אני אקבל את כל הכסף אז התחלתי לכתוב וכשסימתי לכתוב את כל מה שגילתי עליו החלטתי להיפגש עם חברה שלי סימסתי לה שניפגש בבית הקפה שלנו והיא אמרה שהיא פנויה אז יהייבבית הקפה
"לילי כאן!" צעקתי לעברה "היי סאלי מה שלומך מה שלום הדוד שלך?" היא שאלה בדאגה "הוא מת" לחשתי "אוי אני כל כך מצטערת" היא אמרה בפנים מלאות אשמה היא בטח האשימה את עצמה שאין לה טלפון אבל אני הבנתי שזה בגלל מה שהיא "זה בסדר את יודעת שהוא לא אהב אותי" חייכתי לעברה "הוא הוריש לך משהו" היא שאלה אותי בהיסוס "לא, אבל זה החיים. בכל מקרה מה שלום ג'יימס הוא הציע לך כבר?" שאלתי 'בתמימות' היא הסמיקה עד שכמעט לא יכלו להבדיל בין הפנים לשיער האדום שלה גיכחתי לי בשקט "לא! ומי אמר לך שהוא יציע לי ולמה נראלך שאני יסכים לו" היא אמרה עכשיו צחקתי בקול "בוא נראה א' הוא חתיך ב' הוא מאוהב בך וג' את מאוהבת בו אז לפי כל אלה הילדים שלך יהיו חמודים מאוד ואת חייבת להזמין אותי לחתונה שלכם, ולא אכפת לי שהיא רוב הסיכויים תיהיה בלונדון אני אסע לשם באוניה ואת תחכי לי עד אז!"
"אממ כשחושבים על זה ג'יימס פוטר זה שם משפחה מוזר את חייבת להודות בזה " אמרתי לאחר קצת מחשבה "מכירה מוזרים יותר"היא ענתה בביטחון "תוכיחי" אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות איתה זה לאתגר אותה אתם יודעים אם היא מצליחה לעשות את זה אז אני חייבת לעשות את זה קיצר התערבות "אממ בוא נראה אממ אה כן מקגונגול דמבלדור וכ'ו" היא אמרה והסתכלה עלי במבט של 'אני יכולה להמשיך' חה "אין סיכוי שמקגונגל זה שם אמיתי השבתי לה מיד היא צחקה לה ואני חייכתי
זה די מדהים אך שנפגשנו עכשיו שאני חושבת על זה מפלצת אחת ניסתה לקחת אותי למאורה שלה ולא רציתי שהיא תדע שאני רואה את הצורה האמיתית שלה כי אז היא פשוט תחטוף אותי או תהרוג אותי על המקום (מפלצות מסוכנות יותר כשהם יודעים שאת יודעת את זה ותאמינו לי זה מניסיון) בכל מקרה משום מקום היא צצה לה נערה שנערך בערך בגילי היא פתאום צעקה "הנה את חיפשתי אותך בכל מקום , מצטערת גברתי אבל אנחנו די ממהרות ואז היא חטפה אותי לסמטה הקרובה וחיכנו עד שהמפלצת תלך ואז היא סוף סוף דברה "אני מצטערת אני יודעת שאנחנו לא מכירות,אבל תאמיני לי היא לא היתה-" עצרתי אותה בגיחוך שקט ואמרתי "זה בסדר אני יכולתי לראות מה היא באמת הייתה, תודה. רוצה אולי משהו לשתות בכל זאת הצלת אותי" היא חייכה ואמרה "אני אשמח" אחר כך דיברנו ונפגשנו כמה פעמים עד שנהפכנו לחברות הכי טובות בכל מקרה גם לה היתה הילה מוזרה אבל היא סרבה לספר לי מהי אז הפסקתי לשאול אותה"אז הוא ...אנושי?" היא שאלה אותי בשקט התנערתי מהפלשבאק שלי ועניתי "לא הוא לא אבל הוא גם לא את, הוא משהו אחר מעניין מה.." מימלתי "את יודעת מה, אמרת שחוץ מהסוג שלי את מכירה כל סוג של הילה והנה מה אני רואה את לא יודעת!" היא גיכחה לעברי "את יודעת מה את לא צריכה לדואג השבתי לה "אני עוד אמצא מה הוא באמת"
" אה כן?" היא אמרה לי עם מבט ערמומיועוד פרק עבר בהצלחה אל תדאגו לא נטשתי אבל אני רוצה שהפרקים יצאו טוב לכן זה לוקח לי קצת זמן בכל מקרה שקלתי אם לחבר את ספרי הארי פוטר לעלילה או לא. עשיתי לי חלון הזדמנויות בפרק של פלשבאק אבל החלטתי שמקסימום אם זה לא מסתדר זה יהיה הזיה של הדוד אבל זה כן מסתדר בעלילה ומכיוון #sofia_soll888# עלתה על זה החלטתי לחבר.
דבר נוסף בספר זה לא נתמקד בסיפור של הארי פוטר זה רק נועד כדי לקדם את העלילה!
ותודה רבה לכל מי שקורא את הסיפור הזה אתם עוזרים לי לקדם אותו ואני אוהבת את כולכם
YOU ARE READING
פוסידון אבא של פרסי
Fantasyסיפור קצר על איך פוסידון וסאלי נפגשו הכריכה ערכה אנג'י בספר הזה לא מופיע מופיע פרסי ג'קסון