סאלי. פוסידון. זאוס. מי עוד?

529 30 16
                                    

-סאלי-
הרגשתי מוזר, לא יודעת לא מפוקסת.הרבה  פעמים מצאתי את עצמי מרחפת ומחייכת באמת!.

כאילו כן אני תמיד מחייכת אבל יש סתם לחייך, ולחייך באמת ובקיצור היום היה מוזר. נזכרתי בכמה תגובות מצחיקות של פוסידון וצחקתי הוא מאוד ילדותי לפעמים.

וכל הקטע שהוא מעמיד פנים שהוא האל.... פוסידון חמוד מה שכן בהחלט אין לו גוף של ילד כשהוא הוציא את החולצה ......
.........
...............

אממ בוא פשוט נאמר שהוא נראה טוב ...מאוד טוב.
חבל שלילי לא זמינה לשיחה,היא עם הבעיות של הטלפון. נו טוב

בכל מקרה הלכתי לגשר ברוקלין לצערי היום היו חיבים לסגור את החנות מוקדם (אז פחות שעות עבודה פחות משכורת)
הסתכלתי על הנוף על הים ואני מודה בזמן האחרון הים הרבה יותר קסום לי מפעם.

והתחלתי לחשוב איך אני אגרום לו לחשוף מה הוא באמת ? כאילו אני רצינית הוא חמוד והכל אבל מה אם הוא קניבל? וכן יצא לי פעם אחת לפגוש קניבל וגם הוא נראה נורמלי אז.....
כן תמיד צריך לעמוד על המשמר

אבל עדין הוא היה כל כך נחמד אלי אז אולי הוא בעצם כמו לילי יצור על טבעי אבל טוב?
נאנחתי בקול אבל אז שמעתי שמישהי נאנחת יחד איתי הסתכלתי הצידה וראיתי נערה בערך בגילי היה לה שיער בלונדיני ועינים כחולות ועל צאוורה היה שרשרת עם סמל מוזר.

והחלק הכי הזוי שהשרשרת זרחה בצבע לבן, אבל מעבר לזה היה לה צבע שגרם לי לחשוב שבצורה ממש מוזרה אבל ממש מוזרה מזכיר לי את פוסידון.

"אז למה את נאנחת?" שנינו אמרנו ביחד צחקנו ואז אמרתי "קודם את" היא חייכה "היי אני רובי  קיין ואת?" חייכתי ואמרתי "סאלי ג'קסון אאאז מה מטריד אותך?" 

היא הורידה את החיוך "הבוס שלי" היא אמרה בטון של זה מקרה אבוד "ובכן אני מנסה להסביר לו ש-שהזמנים השתנו והוא לא מוכן לקבל את זה" היא ראתה את המבט שלי והמשיכה "זה לא שהוא רע כאילו יש סיבה למה הוא מאמין בזה אבל אם לא נשנה את הדרכים זה הסוף של בית-של החברה שלנו" הסתכלתי לעברה וקלטתי שאני צריכה להגיד משהו "ואו אממ האמת אין לי מושג מה להגיד לפחות זה לא סוף העולם" היא חייכה לעברי כאילו מה שאמרתי הצחיק אותה "כן.. .לא סוף העולם"

-אמא של סיידי קיין-
  רק שזה כן יוביל לסוף העולם!!!
אוי מה אני אמורה לעשות? סאלי שתקה לזמן מה ואז אמרה "ומה אם-" נראה לרגע שהיא מהססת אבל היא המשיכה "תקשיבי אני לא מבינה איך בדיוק החברה שלך עובדת אבל למה שלא פשוט תראי לו, תצילי את החברה ואח"כ תתנצלי בפניו או שפשוט תודיעי לו שאת עוזבת כי במילא החברה קורסת, כמובן את לא חיבת להקשיב לי" נראה שהיא נלחצה מהעזות של הרעיון חייכתי לעברה וחשבתי היא צודקת אם לא נפעל....
אבל אז מה יקרה לתינוק שלי?! אני יודעת שאני בהריון וזה ממש מסוכן אם ההיתי רק אני לא היה אכפת לי אבל קרטר עדין לא נולד וזה זה פשוט לא הוגן בשבילו לא אני אחכה יש לי תחושה שאני יותר נחוצה כאן עכשיו, חוץ מזה זה עדין רחוק כן עכשיו אני אמשיך לנסות לשכנע אותו "תודה" אמרתי לה היא באמת עזרה לי עכשיו אני מבינה למה הרגשתי את הדחף לבוא לפה אז שאלתי אותה "ומה מטריד אותך?"

-סאלי ג'קסון-
ובכן מה שמטריד אותי זה בחור שקצת מזכיר לי את השרשרת שלך זה הכל. אבל אני לא יכולה לומר את זה "ובכן זה תעלומה שאה אה קשורה לבחור שאני עובדת איתו כרגע" היא הסתכלה עלי ואמרה "ואת מנסה ל...?"
"לצאת איתו? לא!!!" הסמקתי כמו עגבניה והיא חייכה "זה בסדר, אממ אני יכולה לספר לך משהו?"

"בטח" אמרתי לה "אז יש לי קטע לנחש את העתיד שלך" היא אמרה או..קי זה קצת מוזר "ו... "היא חייכה והמשיכה "אם אני לא טועה אני רואה שיבוא יום ותמצאי את אהבת האמת שלך "והב-המשפחה שלך תקבל אותו זה יקח זמן אבל בסוף את תמצאי את האושר שלך"
"אממ תודה" חייכתי לעברה ונפרדנו "אולי נפגש בהמשך" מי יודע היא מנחשת את העתיד לא? חייכתי "כן" אבל בסופו של דבר כולנו מנחשים

מעבר זמן לפגישה הבאה

-סאלי-
הלכתי שמחה בימים האחרונים האלה כמעט ושום דבר לא מציק לי והפעם הבאתי גם בגדים להחלפה למקרה בטיחות ואז שמעתי מישהו צועק "פוסידון!!"

-פוסידון-
"פוסידון!! חכה רגע זה עדין מוקדם מה אתה ממהר?" מה אני ממהר הוא שואל אותי הוא יודע בדיוק למה אני ממהר 😡 "אני לא רוצה לאחר!"

"בסדר הבנתי את זה, אבל למה לא סיפרת לה עדין?" הוא שאל אותי נרגז "כי היא אפילו לא חושבת עלי! אתה יודע שבתור אלים אנחנו יכולים להרגיש כשבני האדם חושבים עלינו. והיא כלום!" זה קצת מדאיג אותי אולי אני עושה משהו לא נכון?..
"ואתה עוד רוצה שאני אספר לה שאני אל? היא תחשוב שאני משוגע  ותברח ממני בצרחות" והוא סוף סוף שתק והסתכל עלי בהלם יופי אכשיו שיעוף מכאן וזה יהיה מושלם "אחי אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אתה ממש מעלה חלודה בכל הקטע של הדיטים מה? זה הרגיז אותי איך שהוא אמר את זה כאילו אני האח הקטן למרות שבמציאות אני גדול ממנו! "מה אתה מנסה לומר פשוט תגיד כבר אה" הוא נאנח ואמר "אתה יודע למה אלים נמשכים לסוג מסיום מאוד של בני אדם יותר מאחרים?-"
"אני לא מבין מה אתה מקשקש שמה ואין לי זמן לזה אני יודע שאתה אוהב לשמוע את עצמך מדבר אבל אני לא רוצה שהיא תראה אותך אז עוף מה"-"מה שאני מנסה לומר זה שאתה לא יכול לקרוא או להרגיש את המחשבות שלה בגלל שהיא יכולה לראות את העולם כמו שהוא"  שתקתי הוא צדק באמת שחכתי את זה (רוב האלים נמשכו לבני אדם שראו את העולם מעבר לעירפול הסיבה לכך היא שזה תמיד יותר מעניין כך ,וכמובן יש יוצאים מהכלל ורוב האנשים בעולם לא רואים אותו כמו שהוא אז יש הרבה יוצאים מן הכלל אבל) זה מסביר למה בדייט הראשון שלי ניחשתי מה היא חושבת טוב וזה די היה ברור מהפנים היפות שלה ...להתרכז  להתרכז "כן ברור שאני יודע עכשיו עוף מפה! היא אמורה להגיע כל דקה!" 

-סאלי-
....

וסוף סוף הפרק יצא בהצלחה לקח לי נצח לרשום אותו ולא הצלחתי למצוא  שם האמא של סיידי וקרטר קיין אז החלטתי שלא אכפת לי ואני אפרסם ואז user38424188 רשמה את השם אז תודה לך! וכמו שאתם רואים אני עדין בחיים !!! וכמו שאתן ראות קצב הכתיבה איטי מאוד של כמעט מוקפא אבל זה לא  דרך אגב חצי מהסדרה של הספרים חסרה לי כי החרימו אותם וזה לגמרי לא באשמתי אז אני לא יכולה  להעמיק בהם 😪 

i ❤you paepole ותודה שאתם קוראים ועוקבים ומצביעים

פוסידון אבא של פרסיWhere stories live. Discover now