זה לא אפשרי

468 25 11
                                    

-סאלי-
לא לא לאלאלאלא זה סתם מתיחה כן זה זה הצצתי שוב ואז ראיתי משהו יותר מטורף ...טוב... בקצת יותר מטורף ממה שאני רואה בדרך כלל 'זאוס' התחיל לגדול ולגדול עד שהיה בגודל של ענק ואז הוא כאילו סוג של תפס ענן והתכווץ! ואז הוא נעלם ..... מה לעשות מהלעשות אמממ לברוח מהפגישה? אבל אם אל הוא יכול למצוא אותי להתעמת איתו לאלאאלאלאלא אני עדין לא מוכנה  אממ להעמיד פנים שלא שמעתי ......

טוב נראה שאין לי מה לעשות חוץ מזה אממ  יאלה תתפסי את עצמך בידיים.
נשימה עמוקה ויצאתי

-פוסידון-
הייתי עדין מצוברח בגלל אחי אבל אז ראיתי את סאלי ופשוט כל הדאגות שלי נעלמו לפחות ככה הרגשתי עד שהיא התקרבה וראיתי שהיא מוטרדת "משהו קרה?" היא חייכה אלי חיוך לחוץ ואז אמרה "מה לאאאאא סתם חסר לי שעות עבודה אה אה ...... אז שנתחיל?" החלטתי להשתמש בטקטיקה ישנה  "מה דעתך שנתחיל קצת מאוחר "משום מה נראה שהיא לא התלהבה מזה "כן רעיון טוב" היא עדיין מוטרדת ממישהו טיילנו קצת ואז התיישבנו על ספסל אחד שהשקיף לים.

היא הסתכלה עליו בשקט כמה דקות ואז היא נרגעה, להגיד את האמת אני לא יודע למה אבל זה קורה להרבה בני תמותה הם מסתכלים לים והם הרבה יותר רגועים (לפחות זה קורה לי- הכותבת

-סאלי-
אין מה לעשות עכשיו אבל אני אמצע דרך להתעמת איתו אולי כדי שאני יחקור קצת עליו על האלים כדי לראות אם הוא מסוכן "אז בקשר לאיפה שהפסקנו על כלבי הים" שאלתי ברוגע והוא ענה "כן ובכן-" יש לו זיכרון טוב...

אז מה עושים כשמגלים שהפרויקט העבודה שלך הוא אל פוטנציאלי? ובכן מתחילים לחקור מיתולוגיה עכשו יש לי קצת זמן עד הפגישה הבאה שלנו 

-לילי-
"אז הצלחת לגלות מהו?" שאלתי בזמן שאני שותה תמלקשיק  "כן......" ישר ירקתי "מה!? או אממ סליחה" או או מה לעשות אני צריכה רעיון אסור לי לספר לה מה אני איך "טוב... לא בדיוק, אני שמעתי אותו מדבר עם אחיו, ואחיו אמר את זה"...... "ואת שאלת אותו?"

"אממ לאאא" נשמתי עמוק "אז עדין לא גילת יש רק דרך  אחת לוודא שזה בטוח נכון וזה לשאול אותו מפורשות!" יופי זה יתן לי קצת זמן. לצערי לא הצלחתי למצוא את הבן של וולדמורט וזה מסוכן כאן, אין לי בררה אלה לחזור ללונדון ולדווח לדמבלדור "טוב נראה לי שהגיע הזמן לחזור הביתה ולבקר
את-אה אחותי פטוניה! הרי אני סיפרתי לך שהיא התחתנה כן?"אבל נראלי שסאלי קצת רחפה לה "אה כן" ואז התנערה מזה "תאחלי לה מזל טוב בשמי" היא חייכה לעברי "אין בעיה"

אני אתגעגע אליה... 

קיצר אני לא הכי מרוצה מהפרק ולכן אני מקפיאה את הספר....













יהה לא. פשוט אני צריכה קצת זמן  ולכן תתכוננו להעלה איטית במיוחד
חוץ מזה I love you guys so much
❤❤❤❤❤

פוסידון אבא של פרסיWhere stories live. Discover now