5.Bölüm " Özlem "

16 1 0
                                    

Selammm ♥

Güzel bir bölümle karşınızdayım sizden tek istediğim ara satır yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmemeniz çünkü sizin hikayem hakkında görüşlerinizi çok merak ediyorum. ♥

Multimedya : Esila Yılmaz

5.Bölüm " Özlem "

" Mendil satan çocuğun burnunu koluyla silmesi kadar acımasız bu hayat."

Bölüm şarkısı |
Can oflaz - Fikrimin İnce Gülü

İyi okumalar dilerim 💜🌸

🍁


Aras'ı umursamadan ilerliyordum ama arkamdan ayak seslerini de duyuyordum duraksayıp arkama döndüm ve ona baktım " Peşimden gelmeden ki amaç ne ?" dedim düz bir sesle Aras bir kaç adım attıktan sonra tam önümde durdu şuan birbirimize çok yakındık bu yakınlık biraz tuhaf hissettirmişti beni " Eve gidecek sen bıraka bilirim " dedi. Ona boş bir bakış atıp " İstemez kendim gidebilirim." dedim ve ona sırtımı dönüp caddeye doğru ilerlemeye başladım.

" Doğa seni eve ben bırakıcam." dedi Sert bir sesle kolumu tutmuş bana bakıyordu " Aras uzatma istersen." dedim bıkkın bir sesle.
" Hadi Doğa." dedi kolumu hala bırakmayıp arabasının olduğu yere kadar ilerledik kapımı açıp " Bin hadi." dedi göz devirip bindim Aras'da şoför koltuğuna binip arabayı çalıştırdı.

Yol boyunca ne Aras'dan Ne de ben ses çıkmamıştı.

Evimin oraya gelince hiç bir şey demeden arabadan çıktım Aras ise bana ifadesiz bir şekilde bakıyordu onu aldırış etmeden direk eve girdim.

Aras'ın Aile konusunu açması hem içimdeki yaralarımı acıtmıştı hem ona karşı sinirlenmiştim neden aile mi merak etmişti ki güya beni tanıyacakmış anca üzülmeme sebep oldun Aras.

Odama çıkıp kot ceketimi asıp yatağıma uzandım kollarımı karnımın üstüne koyup boş gözlerle beyaz tavanı izlemeye başladım.

" Anne...şurada ki parka gidebilir miyiz ?" dedim yumuşak bir sesle.Annem bana şefkatli bir bakış atıp, " Tabiki benim güzel kızım." dedi ve elimi tutup parka gittik.

" Anne salıncağa binmek istiyorum ." dedim elimle salıncağı göstererek.

" O zaman seni binderelim salıncağa kızım." dedi .

Salıncağa bindiğimde Annem hem beni sallıyor hem komik şeyler anlatıyordu ben ise kahka atıyordum.

Şuan o kadar çok mutluyum ki...

" Anne "....

" Efendim güzel kızım." dedi yumuşak bir sesle.

" Seni çok seviyorum Annem iyiki varsın " dedim ve salıncaktan inip boyumun yettiği yere kadar bacaklarına sarıldım annem eğilip saçlarımı okşayıp yanağımı öpüp " Bende seni çok seviyorum Kızım benim. " dedi.

Gözümden akan yaşı elimin tersi ile silip yataktan doğruldum " Annem seni çok özledim keşke erkenden gitmeseydin dizlerine yatıp saçlarımı okşasaydın sana ilk sevgilimi anlatsaydım her genç kız gibi..." Ama işte yoksun sen " dedim ve gözümde biriken yaşları serbest bıraktım.

Özlüyordum hemde çok...

Üstümdeki kıyafetleri çıkarıp duşa girdim suyu ayarlayıp duşa kabinde yere çöktüm ve suyun başımdan akmasına izin verdim bacaklarımı kendime çekip ağlamaya devam ettim bu akan su giderken de benim göz yaşlarımıda alırmıydı ki ? Yada acılarımı, yada kabuk bağlamış yaralarımı alır mıydı sahi ?

ACI AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin