ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΤΑΤΟΙΙΙ ΜΟΥ😍 ΟΡΙΣΤΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΤ:
Εγ: Μίλησαν και τα τριτάκια ρε...
Μιλ: Για πείτε πώς ήταν η πρώτη μέρα στο σχολείο?
Εγ: γάμησε ρε μας έριξε ενας παππάς κάτι νερά
Μιλ: πρώτη φορά πάς σε αγιασμο;
Εγ: ΩΧ ΘΕΜΟΥΥΥ δεν αντέχω τη βλακεία σας.
Μιλ:εεε πληγώθηκα τώρα- Έίπε και έπιασε τη καρδιά του και κουλουριάστηκε στον καναπέ σαν να πέθαινε.
Εγ: Ωχ το καημένο.
Δη: να σου πω μικρό
Εγ: τώρα θες να σου πώ ποιο είναι μικρο;
Δη: το προσπερνάω γιατί ειναι μαλακια αυτο που θα πεις. Γιατί μιλούσες με τη Σάντρα και τη παρέα της?
Εγ: Πρώτων δεν της μίλησα εγώ, αυτή μου μίλησε. Η χρυσάνθη για την ακρίβεια με ρώτησε αν ειμαι η κοπέκα του Αχιλλέα.
Αχ: τι? Απο πού κ ως πού?
Εγ: Λιωνειιι για σεναααα. Άρε καρδιες που στιγματίζει ο αδερφούλης μου.
Και έτσι ο Αχιλλέας με κοίταξε με ενα δολοφονικό βλέμμα και μετά σκασαμε όλοι στα γέλια. Εκτός απο τον Δημήτρη. Που καθόταν σαν το κούτσουρο. Μς μια φάτσα πιο ξινή και από 500 στιμμένα λεμόνια.
Δη: Η Σάντρα όμως τι σου ειπε????
Εγ:Πολλές πληροφορίες θες... 50€
Δη: ρε άσε τις μαλακίες και λέγε
Εγ: Α να σου πώ οχι διαταγές σε εμένα. Αυτό ηταν δεν σου λέω τίποτα.
/Αφού είχα κάτι που ηθελε ο Δημήτρης τοσο πολύ αποφάσισα να τον βασανίσω λίγο πριν του το πώ. Αλλιώς τι πλάκα θα είχε?/
Δη: πω γαμωτο σου θα μάθω απο αλλού.
Εγ: Δεν νομίζω να σου πει αυτά που είπε σε εμένα. Δεν λέγονται.
Δη: αν της δώσω κάτι που θέλει, Ολα λέγονται- Είπε τονίζοντας το όλα, και μου έκλεισε το μάτι.
Εγ:Σίχαμα
Δη: Θα πεις ή θα με αναγκάσεις να γινω πουτανιτσα😂
Εγ: πω καλά θα σου πώ. Μη περιμένεις να ακούσεις τίποτα εξωπραγματικό. Μου είπε ότι είχατε φασωθεί και όχι μόνο... Και ότι εσύ την ήθελες για μία φορά ενω αυτή σε θέλει για σχέση.
Δη: πω ακόμα... αχ τι παθαίνουν όλες που πάνε μαζι μου
Αχ: στίγμα τους αφήνεις.
Εγ: όπως τα τσιμπήματα απο τα κουνούπια έτσι και ο Δημήτρης
Δη: Πω αν δεν πεις τη μαλακία σου δεν αντέχεις όμως.
Εγ: τσου. Άντε κορίτσια πάμε πάνω και πολύ κάτσαμε.
Είπα και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τις σκάλες.
Εγ: Α και Μίλτο. Εσενα σε θέλει η 3η φίλη- του ειπα και του εκλεισα το μάτι.
Μπήκαμε στο δωμάτιο με τς κορίτσια και σκάσαμε στα γέλια.
Κατ: ΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧ ο Μίλτος άλλαξε 10 χρώματα.
Συλβ: Αχαχαχαχα 10 χρώματα είναι λίγα.
Εγ: γαμωτο ήθελα να τους κάνω καμια φάρσα αλλά δεν ειναι ακόμη η ωρα. Θα τους κανουμε μια καλη να μας θυμούνται.
Κατ+Συλβ:Αμέ
Και έτσι πέρασε το απόγευμα, με εμάς να μιλάμε και να ετοιμάζουμε τα πράγματα μας για αύριο και να αποκοιμομαστε πάνω στο γραφείο μου. Ο αδερφός μου με τα τσιράκια του έπαιζαν μέχρι αργά ηλεκτρονικά και μετά τους πήρε ο ύπνος στον καναπέ του σαλονιού. Το επόμενο πρωί ξύπνησα απο τον σπαστικό ήχο του ξυπνητηριού. Αν δεν το σπάσω καμια μέρα να μη με λένε Κρίστυ. Τέλος πάντων πήγα στο μπάνιο έκανα τα μαλλιά μου μια ψηλή αλογοουρά, έβαλα μια μαύρη φορμα, ένα μπορντό τιραντάκι και τα σουπερστάρ μου. Βάφτηκα λίγο και κατεβηκαμε με τα κορίτσια κάτω. Εκεί τα γουρούνια ακόμα κοιμόντουσαν αφού δεν είχαν βάλει ξυπνητήρια. Έτσι αποφασισαμε μετα απο πολύυυ διάλογο και δισταγμό να τουα ξυπνησουμε:/ Εγώ ηθελα να τους αφήσουμε εκεί αλλά γαϊδούρα με ανέβαζαν γαϊδούρα με κατέβαζαν. Τέλος πάντων φάγαμε όλοι μαζί και φύγαμε ολοι μαζί για το σχολείο. Εκεί πήγαμε να χωριστούμε αλλά...
Δη: Κρίστι μπορώ να σου μιλήσω λιγο;..
-
-
-
ΣΕ ΩΡΑΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΑΣ ΑΦΗΣΑ Ε?😁😁 ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΟΟ.
ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ: ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ Ή ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ; ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ😍
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ☺
YOU ARE READING
Fall in love..🖤
RandomΚριστι: τι κανεις; Δημητρης: κατι που θα επρεπε να εχω κανει εδω και καιρό.. εφηβικος ερωτας μου μυριζει.. θα μπορεσει να γίνει κατι παραπάνω.. ή μηπως οχι;