Part 11

27 4 0
                                    

Τα κορίτσια ήρθαν και τους εξήγησα τι έγινε...

Συλ: Και συγγνώμη, ήρθε στο σπίτι σου νυχτιάτικα;

Κατ: Τι μας εξηγεί τόση ώρα ρε Σύλβι

Συλ: Συγγνώμη προσπαθώ να το χωνέψω.

Κατ: Α τον παλιομαλάκα άκου εκεί να σου πει εσένα ότι δεν θέλει να σας δουν μαζί.

Κρ: Ξέρετε κάτι; Δεν καταλαβαίνω καν γιατί με πείραξε. Τέτοιος μαλάκας φαινόταν από την αρχή. Εμένα εξηγήστε μου γιατί νιώθω άσχημα μετά από αυτά που είπε;

Κατ: είναι απλό. Είσαι τσιμπημένη μαζί του.

Κρ: Τι λες μωρή Κατ τρελάθηκες;;; Εγώ τσιμπημένη με τη πολυμηχανή σεξ; Δεν θα 'σαι καλά..

Κατ: Καλά μη με πιστεύεις.

Συλ: Και εγώ συμφωνώ με την Κατερίνα. Αν δεν είχες και το παραμικρό αίσθημα για αυτόν δεν θα σε ένοιαζε.

Κρ: Κορίτσια είστε ηλίθιες. Σας λέω δεν είναι αυτό. Απλά δεν τον είχα για τόσο γουρούνι. Πριν πείτε καμία άλλη εξυπνάδα πάμε μέσα γιατί δεν σκοπεύω να πάρω και 2η απουσία για τις μαλακίες του.

Τα κορίτσια δεν μίλησαν και μπήκαμε όλες μαζί μέσα. Εγώ έκατσα με τη Κατερίνα και απο πίσω μου η Σύλβια με μια άλλη φίλη μας την Μαρίνα. Η 2η ώρα πέρασε και βγήκαμε για διάλειμμα. Με τα κορίτσια πήγαμε προς τις τουαλέτες.

Μπήκαμε μέσα αλλά πέσαμε σε μια κοπέλα, ο Θεός να τη κάνει με αυτά που φορούσε. Αφού κράξαμε λίγο κατεβήκαμε στην αυλή. Και εκεί είδαμε τον Δημήτρη. Δεν γύρισα ούτε καν να τον κοιτάξω. Αλλά ένιωθα τα μάτια του πάνω μου. Μα καλά τόσο έντονη ερωτική ζωή, εμένα βρίσκει να κοιτάει.

Όπως μιλάγαμε με τα κορίτσια και τον Άλεξ, μου έκανε νόημα η Κατερίνα ότι έρχεται ο Δημήτρης.

Δη: Κρίστυ να σου μιλήσω λίγο;

Κρ: Όχι, μη σου βγει και το όνομα. Α και για 'σενα, με λένε Χριστίνα όχι Κρίστυ.

Δη: Έλα ρε Κρίστυ, μη μου πεις ότι στράβωσες για αυτό.

Κρ: ξεκόλλα αγοράκι μου, δεν θέλω να μας δουν μαζί να λένε ότι κάνω παρέα με τούβλα.

Δη: το παρατραβάς Κρίστυ.

Κρ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ. ΧΡΙ-ΣΤΙ-ΝΑ.
'Είπα κάπως δυνατά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μας κοιτάξουν αρκετά άτομα που βρίσκονταν δίπλα μας. Ουπς.. Sorry not sorry:p.

Δη: Καλά Χριστίνα. Μη σου βγει και το όνομα.

Κρ: άντε άδιασε μας τη γωνιά.
'Έίπα και έφυγε.

Κρ: στο καλό και να μη μας γράφεις.

Αλ(εξ): καλά του πες του μαλακα. Άκου εκεί να μιλήσει έτσι σε 'σένα.

Κατ: και γω συμφωνώ. Του άξιζε.

Συλ: μόνο εγώ τον λυπήθηκα;

Κατ: Αφού είσαι βόδι όρθιο φυσικά και θα τον λυπόσουν.

Συλ: ειι εγώ τι φταιω τώρα. Αι στο διάλο😂

Αλ: αω πληγώθηκε.

Και κάπως έτσι συνεχίστηκε η μέρα μου στο σχολείο. Σε κάποια στιγμή είχα αρχίσει να έχω τύψεις που του μίλησα έτσι, αλλά αφού μετά τον είδα να φασώνεται με ένα πρωτάκι μου 'φυγε και η παραμικρή τύψη.

Γύρισα το μεσημέρι σπίτι και έβαλα φαγητό. Έκατσα με τον αδερφό μου. Προτίμησα να μην του αναφέρω τίποτα για τον Δημήτρη.

Έπειτα ανέβηκα στο δωμάτιο μου, διάβασα και κατά τις 6 το απόγευμα πήγα στη σχολή χορού μου. Μετά από 4ωρη εξάσκηση γύρισα σπίτι εξουθενωμένη. Το θέαμα όμως με ξάφνιασε..

-
-
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΕΣ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΗ ΤΡΙΤΗΗ. ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ:( ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΑ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΕ? ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΕΡΙ ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.💞

Fall in love..🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora