-
-
-
Δη: Κρίστι να σου πώ λίγο?
Κρ: ωχ...
Δη: μη φοβασαι δεν θα κάνω κάτι που δεν θα σ'αρέσει..- είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Γαμώ το κέρατο μου δηλαδή τί έχω κάνει και έχω μπλέξει με τους τρελούς:(
Κρ: τέλος πάντων λέγε γρήγορα γιατί έχουμε και δουλειές δεν θα ασχολούμαστε όλη μέρα με 'σένα.
Δη: θα ήθελες να ασχολείσαι όλη μέρα με 'μένα...
Κρ: Δημητράκη κόψε τις μαλακίες γιατί έφυγα...
Δη: καλά καλά..Όχι εδώ όμως πάμε στην πίσω αυλή.
Κρ: Αν θες να με βιάσεις θα σε δείρω.
Δη: δεν έχω την ανάγκη σου αγάπη μου.
Κρ: αυτά κομμένα με 'μένα. Πάμε όμως γιατί έχω περιέργεια να δω το μαλακία θα μου πεις.
|Και έτσι πήγαμε στην πίσω αυλή. Είχαμε μόλις ένα 10λεπτο πρίν χτυπήσει το κουδούνι για να αρχίσει η πρώτη ώρα. Τί? Δεν έχω σκοπό να χάσω πρώτη ώρα γυμναστική για τον Δημήτρη..|
Δη: Λοιπόν έχω 2 πράγματα. Αρχικά ότι και να σου πει η Σάντρα δεν με ενδιαφέρει, αν σε ρωτήσει όμως να της λες τι κάνω και με ποια ή να την φέρνεις σπίτι για να με βλέπει και τέτοια, μη το κάνεις.
Κρ: Ναι γιατί είχα και σκοπό να γίνω κολλητή με τη Σάντρα..
Δη: Δεν με ενδιαφέρει τί είχες σκοπό. Πάντως δεν την θέλω ούτε 2 μέτρα κοντά μου.
Κρ: τέλος πάντων μη φοβάσαι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα απο αυτά.
Δη: Και δεύτερον. Υποψιάζομαι κάτι.
Κρ: ωχ αυτό δεν μου αρέσει...
Δη: Σκάσε... Νομίζω ότι ο Μίλτος θέλει την Σύλβια αλλά είναι πολύ ντροπαλός για να της μιλήσει.
Κρ: όντως?? Άχου τοννν
Δη: Άστον δεν ξέρει ακόμα μωρέ είναι άπειρος.
Κρ: μίλησε και αυτός που έχει πείρα.. Εγώ τον βρίσκω πολύ γλυκο.
Δη: το γλυκανάλατη που είσαι.
Κρ: και καλά κανω:)
Δη: λοιπόν εγώ φεύγω και πολύ ασχοληθηκα με σενα
Κρ: αντε μου στο διαλο δεν φτάνει που σε βοηθάω με τη Σάντρα.- είπα και πήγα να φύγω με γρήγορο περπάτημα αλλά βλέπετε έχει και λίιιιγη παραπάνω δύναμη απο εμένα και με έπιασε από το μπράτσο και βρεθήκαμε αρκετά κοντά θα έλεγα..
Δη: Εμένα δεν θα με διαολοστέλνεις. Άκουσες?
Κρ: γιατί ρε τι θα μου κάνεις?
Δη: πολλά που θα σ'αρέσουν αλλά δεν έχω καμία όρεξη να τα κάνω με 'σένα.
Κρ:Δημητράκη πρόσεξε. Δεν είμαι σαν τη Σάντρα που ότι και να της κάνεις θα πει ναι. Γι'αυτό πάρε τα κουλά σου απο πάνω μου και κάντην πριν αρχίζω και φωνάζω ότι με χτυπάς.- Είπα τον έσπρωξα και έφυγα.
|Τέλος πάντων, η μέρα πέρασε αργά και βασανιστικά. Στο σχολείο καθίσαμε πάλι με τη παρέα του Άλεξ. Η παρέα του αδελφού μου καθόταν απέναντι μας και που και που μας κοιτούσαν. Ο Δημήτρης συγκεκριμένα κάθε φορά που με κοιτούσε είχε ένα δολοφονικό βλέμμα. Αλλά δεν έδωσα σημασία. Η υπόλοιπη μέρα πέρασε στο σπίτι μου με τα κορίτσια διαβάζοντας και βλέποντας ταινίες. Ο αδερφός μου με ενημέρωσε ότι θα έμενε έξω μέχρι αργά. Δεν ρώτησα που και τι γιατί δεν με ενδιαφέρει. Τα κορίτσια έφυγαν κατα τις 12 και εγλω αφού χάζεψα λίγο στο γνωστό σε όλους μας instagram αποφάσισα να κοιμηθώ. Όμως όπως έχουμε ξαναπεί δεν φημίζομαι για την τύχη μου...
-
-
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤ🙊 ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗΗ😚
YOU ARE READING
Fall in love..🖤
RandomΚριστι: τι κανεις; Δημητρης: κατι που θα επρεπε να εχω κανει εδω και καιρό.. εφηβικος ερωτας μου μυριζει.. θα μπορεσει να γίνει κατι παραπάνω.. ή μηπως οχι;