Και το επόμενο πρωι ξυπνησα κατα τη 1 πανω στον αδερφο μου ο οποιος τι αλλο εκανε;;; ΡΟΧΑΛΙΖΕ ΤΟ ΒΟΔΙΙ
Εγ: ρε σκασεεε γαμωτο, κ τον χτυπησα στη πλατη
Αχ: τι εκανα πάλι γαμω
Εγ: δεν εχεις σκασει τοση ωρα ροχαλιζεις! Σε παραταω παω στο δωματιο μου
Αχ:αντε να μας γραφειςς
*Σηκώθηκα του εριξα μια κλωτσιά(συγγνώμη μπρουλιι) και πηγα στο δωμάτιο μου. Εκει άλλαξα σε κατι πιο βολικο(εδω να υπενθυμίσω οτι ειχα κοιμηθεί με τα ρουχα μου) και εβαλα αυτα:(χωρις παπούτσια και καπελο)
και ξαναξαπλωσα στο γλυκο μου κρεβατακι. Μου ειχε λείψει το άτιμο!1! Τωρα θα μου πειτε μιλας για γκομενο; θα σας πω ετσι οπως παμε γκομενος μου θα γινει:(: Τελος παντων με ξανα πηρε ο υπνος... ναι κοιμάμαι πολυ δεν φταιω εγω! ο υπνος τρεφει τα παιδια! προμπ; αλλα ποτε στη ζωη μου δεν φημιζομουν για την τυχη μου. Ετσι κ ξύπνησα απο κατι χτυπηματα που ακουγονταν.
Μεσα στον υπνο μου φωναξα:ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΛΕΦΤΕΣ!
Αλλα τελικα ανοιξα τα ματια μου κ δν ηταν κανεις. Αφου σηκωθηκα με αργα βηματάκια πηγα κ χτυπησα τη πορτα του αδερφού μου.
Αχ:ποιοος;
ειπε κ μπουκαρα μεσα. αλλα για κακη μ τύχη ηταν οι 2 τ φιλοι μεσα κ κανανε τις γνωστές ηλιθιότητες που κανουν ολα τα αγοράκια..
Αχ: αχ καλε το φαντασμα καλυφθειτε
ειπε ο αδερφος μ κ οι 2 αλλοι εσκασαν στα γελια. Πως σπαει ενα καρπουζι? Καπως έτσι
Εγ: ΑΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΜΕ ΛΕΣ Κ ΦΑΝΤΑΣΜΑ? ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΜΟΎΤΡΑ ΣΟΥ!Κ ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ 2 ΣΕ ΞΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΚΑΝΤΕ Κ ΛΙΓΟ ΗΣΥΧΊΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ!
Δη: αχ ναι ρε παιδια ξυπνησαμε τη πριγκίπισσα υπναρού
Εγ: ακριβωωως κ κοίτα γιατι αυτη η πριγκίπισσα δαγκώνει του ειπα κ του εριξα μια γονατια στο επίμαχο σημείο🤗 ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ.
-μπορεις να μην εισαι τοσο νευρικη;
-οχι ευχαριστω!
Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να διπωθει και να πεσει στο κρεβατι.
Αχ: Ρε του στερησες την ελπιδα να γινει πατερας:(
Εγ: κοιτα μη στη στερησω κ εσενα, ειπακ έφυγα απο το κλουβί τον πιθήκων!
Ξαναγυρισα στο δωμάτιο μου κ έκατσα στο κρεβάτι . Εβαλα δυνατα μουσικη κ εκλεισα τα ματια μου. Εβαλα το θεϊκό τραγούδι του Ed 'Give me love' ΕΔΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΊΝΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!
Την ωρα ομως που καθομουν άκουσα τη πορτα να κλειδώνει ομως επειδη ειμαι κ ηλιθια νομιζα οτι ακουγα φωνες:/ Μεχρι που ενιωσα δυο χερια στη μεση μου και πετάχτηκα. Και ποιος αλλος θα μπορουσε να ειναι; Α ναι ο Δημήτρης.
Εγ: πας καλα πως μπαινεις ετσι;
Δη: χτύπησα αλλα δεν ακουσες
Εγ: ειμαι σιγουρη για αυτο. Και τι θες;
Δη: ηθελα να σου ζητησω συγγνώμη για τις προάλλες.. που..
Εγ: ναι ναι ξερω.. απλα μη το ξανακανεις κ ειμαι κομπλε.
Δη: ενταξει..
Εγ: κατι αλλο;
Δη: ε ναι.. φετος θα πας 1η λυκείου;
Εγ: γιες..
Δη: στο σχολείο που παει κ ο αδερφος σου;
Εγ: ε λογικα εσυ τι λες
Δη: αρα θα σε εχουμε στη παρεα μας
Εγ: σας ειπε κανεις οτι εγω θελω;
Δη: και οι δυο ξερουμε την απαντηση σε αυτο.. ειπε κ εκανε 2 βήματα πιο κοντα κ εγω πισω κ καταληξαμε στον τοιχο κ αυτος σε αποσταση λιγότερη απο 10cm. Μεεχρι που πηγε να ανοιξει η πορτα αλλα οπως ειπα ηταν κλειδωμένη. Ετσι ετρεξα να ανοιξω κ ηταν ο αδελφος μου...
Αχ: ρε τι κανετε με κλειδωμένη πορτα;
Εγ: εε? Σορρυ καταλαθως απο συνήθεια..
Αχ: καλα τα ειπατε τα ειπατε;
Δη:ναι ξεκαθαρισαμε
Αχ: οκ τοτε ρε μαλακα παρτα ποδια σ κ ελα μεσα
Δη:ερχομαι, γυρισε μ εκλεισε το ματι κ εφυγε...
ΧΕΥΥ ΓΚΑΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΖΟΥΜΑΚΙΙ ΣΕ ΑΥΤΟ.. ΠΕΙΤΕ Μ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑΑ Κ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ❤ ΓΚΟΥΝΤΜΠΑΙΙΙ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fall in love..🖤
DiversosΚριστι: τι κανεις; Δημητρης: κατι που θα επρεπε να εχω κανει εδω και καιρό.. εφηβικος ερωτας μου μυριζει.. θα μπορεσει να γίνει κατι παραπάνω.. ή μηπως οχι;