Το θέαμα όμως με ξάφνιασε... Είδα τον αδερφό μου μέσ'τα νεύρα μαζί με τα τσιράκια του και τους φώναζε. Ο Μίλτος είχε κάτσει και κοιτούσε με απορία όλο το θέαμα ενώ ο Δημήτρης φώναζε και αυτός.
Κρ: εε παιδιά συγγνώμη τι έγινε;
Αχ: γιατί δεν μου είπες τίποτα για τις μαλακίες που σου είπε αυτός ο κωλομαλάκας;
Δη: λίγα τα λόγια σου εσένα.
Κρ: Πρώτον, δεν σου είπα τίποτα γιατί για 'μένα δεν ήταν τίποτα το σημαντικό. Ούτε καν που με επηρέασε. Χεσμένο τον είχα απο πάντα.
/Και του έριξα ένα ειρωνικό χαμόγελο.Αχ: τι; Οι φίλες σου μου είπαν ότι σε πείραξε.
Κρ: κάθε άλλο. Σιγά μην ασχοληθώ με τις μαλακίες του Δημήτρη
Αχ: πες της συγγνώμη.
Δη: τι; Για ποιον λόγο ρε μαλακα αφού δεν την πείραξε.
Αχ: είπα πες συγγνώμη πούστη, μη σου ρίξω φάπες.
Δη: καλά
/Είπε και γύρισε και με κοίταξε.Δη: Συγγνώμη.
/Φάνηκε πως η συγγνώμη του ήταν για να την πετάξεις μέσα σε σκουπιδοσακούλα. Γι'αυτό τον λόγο δεν έκανα απολύτως τίποτα και απλά πήγα στο δωμάτιο μου.
Τη πόρτα τη κλείδωσα. Ήθελα την ησυχία μου. Έβαλα δυνατά ήρεμη μουσική και μπήκα για ένα αρωματικό μπάνιο. Βγήκα έβαλα τις πιτζάμες μου και έκατσα λίγο στο κινητό.
Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βρίσω τις φίλες μου που είχαν πει στον Αχιλλέα το τι έγινε σήμερα. Μετά χάζεψα λίγο στο Instagram. Είδα και ένα story του Δημήτρη. Ήταν έξω με την Ναταλία τη γνωστή πουτάνα της τρίτης λυκείου.
Έκλεισα με δύναμη το κινητό και το έβαλα δίπλα μου. Σκεπάστηκα μέχρι πάνω και προσπάθησα να κοιμηθώ. Αλλά τίποτα.
Το μυαλό μου όλο το βράδυ γύριζε από δω και απο κει. Προσπαθούσα να καταλάβω αν συμπαθώ ή οχι τον Δημήτρη και άκρη δεν βρήκα. Με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ💋 φιιιιλουμπες 💋
YOU ARE READING
Fall in love..🖤
RandomΚριστι: τι κανεις; Δημητρης: κατι που θα επρεπε να εχω κανει εδω και καιρό.. εφηβικος ερωτας μου μυριζει.. θα μπορεσει να γίνει κατι παραπάνω.. ή μηπως οχι;