Prolog

158 10 1
                                    

Postacie:

Jungkook to młody 20 letni mieszkaniec Seulu,  któremu nie za dobrze powodzi się w domu.  Nie ma rodzeństwa bo jego starszy brat zmarł jak miał 3 latka z powodu jakiejś choroby. Chodzi do Liceum Ogólnokształcącego. Jego marzeniem jest kupić sobie mały domek nad plażą,  z dużym ogrodem,  oraz by w tym domku mieszkała jego druga połówka.  Bo ogólnie to Jeon jest gejem, ale nie potrafi nikomu tego powiedzieć. Zabardzo się wstydzi swojej orientacji,  dlatego ukrywa ją w sobie.

Taehyung to starszy o 4 lata chłopak. Posiada on willę w Seulu,  firmę rodziców ktorą w krudce miał odziedziczyć w spadku rodzicielskim. Bardzo tego nie chciał. Ogólnie co można powiedzieć jest Homofobem nie nawidzi ludzi tej samej orientacji.  Brzydzi się nimi. Również we wspomnianym przedstawieniu było napisane że ma problemy z utrzymaniem nerwów. Nie potrafił się powstrzymać przed uderzeniem kogoś. Sprawiało mu to przyjemność... Ale miejsza z tym jego mażeniem było by rodzice oddali komuś innemu Firmę,  oraz by kupić sobie normalny dom mieć DZIEWCZYNĘ, choć w jego życiu przypatoczy się ktoś inny.

————————————————

Witajcie!! 

Chciałam was przeprosić za to że usunełam i nie dokończyłam książki " Od początku, aż do końca " Ale nie chciałam tego ciągnąć.  Moim zdaniem odeszło od tytułu dlatego też usunełam.  Ale mam nadzieję że tym ff nadrobię to co stracone

            Oczywiście zostawcie

   ★❤ komentarz i gwiazdkę❤★

dlaczego musisz to robić?💙 VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz