1 hours

7.9K 392 186
                                    

"En fazla on beş saat dayanabilirsiniz Naruto-san. Bedeniniz daha fazlasını kaldıramaz."

Doktorun söyledikleriyle odaya adeta ölüm sessizliği çökerken herkes bildiği gerçekleri duysa da çok zor gelmişti. Sakura yanında durdugu yataga bakarken gözlerine gelen yaşları daha fazla tutamayıp hıçkırdı. Hızla odadan dışarı çıkarken Naruto ona bakmadan başını salladı.

"Anlıyorum, teşekkürler."

Solgun yüzünde hafif bir tebessüm belirirken doktor onları sindirmeleri için yalnız bıraktı. Shikamaru birkaç dakika duraksadıktan sonra yanına gelip oturdu. Dostu ölüyordu. Zor gelse de güçlü durmak için yumruklarını sıktı.

"Nasılsın Naruto? Bir şeye ihtiyacın var mı?"

Naruto ona minnet duyuyordu. En zor zamanlarında onu yalnız bırakmayan gerçek bir arkadaştı.

"İyiyim dostum. Sadece telefonuma ihtiyacım var. Son saatlerimde ona yazmak istiyorum."

Odadakiler her şeyi biliyordu yine de seslerini çıkarmadılar. Shikamaru yerinden kalktı ve yatağın yanında duran çekmeden telefonu alıp Naruto'ya verdi.

Naruto'nun belli belirsiz titreyen eli telefonu tutmayı başarırken odadakilere kısa bir göz gezdirdi.

"Burada kalmanıza gerek yok. İşlerinizle ilgilenebilirsiniz."

Güçsüz sesiyle günük olan bir olaymış gibi söylenirken odadakiler onun yalnız kalmak istediğini anlayıp dışarı çıktılar. Hiçbiri eve dönmek istemiyordu. Naruto onların dışarıda bekleyeceğini biliyordu.

Hepsi çıktıktan sonra derin bir nefes aldı ve telefonun kilit ekranında hala değiştirmediği fotoğrafa baktı. Sasuke ona sıkıca sarılmıştı. Hızlıca telefonu açarken onun numarasini bulup üzerine tıkladı.

14.40

Naruto:
Merhaba Sasuke
Uzun zaman oldu

fiveteen hours "narusasu"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin