Medya Deniz
İyi okumalar 🍁
DENİZDEN:
Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Attığım mesajı hala görmemişti son görülmesi de dün gece 10 da falandı. Hala uyanmamış olmalıydı. Telefonu kapatıp cebime koydum ve çantamı alıp evden çıktım.
Okula vardığımda erken olduğundan bir kaç çocuk vardı. Kütüphaneye girip boş masalardan birine oturdum. Zaten kimse gelmezdi. Saate baktığımda 07:20 olduğunu gördüm.
Geç geleceğini düşündüğümden kafamı masaya koydum. Uykusuzdum ve gözlerim kapanıyordu.
////////////
Gözlerimi açtığımda üzerimde hissettiğim ağırlığı atmaya çalıştım. Uykum tamamen açıldığında üzerimdekinin bir şey değil de bir insan olduğunu anladım. Kokusunu tanımıştım hemen. Sert ama şekerli koku.
Hızla etrafa göz gezdirdim. Neyse ki kimse yoktu. Saate baktığımda yarım saattir uyuduğumu fark ettim.
"Rüzgar... Rüzgar..." kıpırdanmaya başladı ama uyanmadı.
(Diğer insanları görmezden gelin :)
"Rüzgar..."
"Hımmm?" Diye mırıldandı.
"Kalksan mı artık?"
"Hı? Ne?" Uykusu açılınca telaşla kalktı.
"Özür dilerim. Uyuya kalmışım"
"Sorun yok" dedim kızarmış gözlerine bakarak.
"Ne konuşacağız? Üzgünüm gecikmişim. Sabah gördüm mesajını apar-topar çıktım" dedi.
"Aslında ben... düşündüm de beni hala seviyorsan..."
"Evet, evet seviyorum" dedi heyecanla. Beklentiyle baktı suratıma.
"Yani seviyorsan sana bir şans vermeyi düşünüyorum." Dedim.
"Allah beee" diye bağırıp sarıldı. Doğrusu ondan bu denli tepki bekleniyordum. Ben de sarıldım. Gülerek "senden bu tepkiyi beklemiyordum" dedim.
"Seninle tamamen başka biri oluyorum" dedi aynı şekilde gülerek. "Balıkların sadece benim dimi Denizim onları kimseye verme"
"Tamam ama koru onları tamam mı?"
"Her zaman güzelim her zaman" Benden ayrılıp devam etti "şimdi derse daha 10-15 dakika var uyuyalım mı yine doyamadım kokuna"
'Evet' anlamında kafamı salladım. Kafamı tekrardan masaya koydum. O da kafasını omzuma koydu ve kollarını belime sardı.
Tarih: 12.07.2019
Saat:23:10Bölüm nasıldı?
{255 kelime}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Rüzgar'ı| texting
Historia CortaBilinmeyen numara: Selam Bilinmeyen numara: tanışalım mı? Deniz: bir şey sorucam ama dürüst ol. Deniz: numaram tuvalette falan mı yazıyor? Sabahtan beri 4-5 kişi yazdı da... İyi okumalar ✨