22🍁

634 30 0
                                    

Yazım hatalarını belirtin lütfen

Medya Rüzgar

İyi okumalar 🍁

1 hafta sonra...

Çocuklarla birlikte bahçedeki çardakta oturmuş kara kara düşünüyorduk. Rüzgar 1 haftadır yoktu.

"Beni engelledi siz yazın ne olmuş kafayı yiyeceğim" dedim.

Emre hemen "cevap vermiyor bakmıyor bile evine gittim ablası her gün erkenden çıkıp akşam geç saatte sarhoş dönüyormuş" dedi

"Niye böyle yapıyor anlamıyorum ki, belki affetmeyeceğim düşündü ama affettim kendinde değilmiş işte anlıyorum acısını ben de birini kaybettim bilirim ağırlığını" dedim.

Efe de sohbete katıldı "belki yalnız kalmak istemiştir elbet dönecek"

Tam o sırada Rüzgar soluk boş bakışlarla çardağa yaklaştı.

"Rüzgar..." dedim ayağa kalkarak yanına gidip sarılmak istedim ama elini kaldırıp beni engelledi. Bana iğrenirmiş gibi bakıp çardağa çevirdi kafasını Efe'yi baştan aşağı süzüp yanındaki duvara yumruk attı.

"Rüzgar ne yapıyorsun?" Elini tutmağa çalıştım ama izin vermedi yüzüme iğrenir gibi bakıp "yazıklar olsun" dedi ve gitti. Bu neydi şimdi?

Okul kapısına yönelirken peşinden koştum. En son Emre'nin yalnız bırakalım lafını duymuştum.

Kapıdan çıkınca yakaladım ama durmadı.

"Rüzgar n'oluyor niye böyle yapıyorsun?"

Kızgınca bana döndü "niye mi neden mi? Bilmiyor musun? Ha söyle sene?" O bağırınca korktum biraz yanına gittim 1-2 adım.

"Bilmiyorum Rüzgar bilmiyorum niye?"

"Hala bilmiyorum diyor ya hala bilmiyorum diyor delirincem ... lan ben seni çok sevdim ya çok sevdim... sen ne yaptın en küçük hatamda başkasına gittin... pişmandım Ece pişmandım özür dileyecektim aklım başımda değil diyecektim evine geldim kapıda bekledim.... bir de ne göreyim? Ece hanım başkasının kollarında uyuyor. Bana güvenmedin gittin başkasına güvendin Rüzgarın açıklaması vardır diyip güvenmedin ama başkasının yanında uyuyacak kadar güvendin... bir de okula getirmişsin..." dedi yüzüme iğrenerek bakarken. Ne yani onu aldattığımı mı düşünmüştü...

Gözyaşlarımın arasından "ben Ece değilim Denizim" diyebildim sadece. Duygusuzca güldü sadece

"Artık hiçkimsesin benim için"

Hiç bişey diyemedim arkamı dönüp yürüdüm sadece.

"Bu rollerini ben yemem başkasına yaparsın artık ECE" diye bağırdı arkamdan. Adımı bastıra bastıra söyleyerek.

Ne diye bilirim ki? Beni güvensizlikle suçlamış ama kendisi de bana güvenmemiş. Hiç bişey diyemem.

Tarih:16.07.2019
Saat:17:30

Off be Rüzgar!

{315 kelime}

Deniz'in Rüzgar'ı| textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin