İyi okumalar 🍁
DENİZDEN:
Ayça'yla 4 son sınıf gurubundakileri ölçtük ve 17 1.87 vardı. 12-A gurupunun sınıfının önünde durduk. Bu sınıftaki erkeklerin çoğu uzundu ve Rüzgar da bu sınıftaydı.
" Hadi Ece"
"Tamam" diyip peşinden sınıfa girdim. Tanınmayan cisimler sınıfa girdiğinden her kes bize bakıyordu. Ayça sonradan gerçeğe dönen yalanımızı izah etmeye başladı.
"Spor hocası basketbol takımı için erkeklere boy ölçümü yapıyor. Biz de şimdi bütün erkekleri ölçücez." Hoca bunu gerçekten istedi ve benim işime geldiğinden gönüllü oldum.
Hiçkimseden ses çıkmayınca Ayça öndeki çocuğa bakıp konuştu. "Adın neydi canım?"
"Emre"
"Hadi Emre'cim senden başlayalım"
Emre eliyle beni göstererek " beni Ece ölçsün." Adımı nerden biliyo lan?
"Tabi hadi kalk" dedim sessizce. Sırıtarak kalktı ve bana yaklaştı.
"Duvara yaslan" dedim. Duvara geçince parmak uçlarıma kalkarak duvara soluk bir çizik attım. Tam çekilecekken ayağım takıldı ve bir an dengemi kaybettim. Düşecekken Emre belimden tutup dengemi sağladı.
Durmuştum ama ellerini belimden çekmiyordu. Şu an haddinden fazla yakındık. Yüzüne bakmak için başımı kaldırdığımda dudakları yanağıma sürtündi. Niye o kadar eyilirsin ki be adam?
Ellerimi belimdeki kollarına götürüp yavaşça araladım. "Teşekkür ederim" dedim.
Gözlerimin içine kenetlenmişti resmen duymuyordu beni. Sonra kendine gelip sırıttı. "Dikkatli ol küçük kız"
"Hı hı" diyip duvardaki çizgiyi ölçtüm.
1.87 lan!
Yüzüne baktım şaşkınca o olabilir miydi? Kafamı sallayıp düşüncelerden kurtuldum. Sınıfa dönüşümde Rüzgarın Emre'ye sinirle baktığını gördüm. Onlar arkadaş değiller miydi ya?
3-4 kişiyi de ölçtükten sonra 1.87 leri not aldım. Tam sınıftan çıkacakken Emre kolumdan tuttu.
"Gözlerin çok güzel maviş"
Tarih:07.07.2019
Saat:12:13Bölüm nasıldı?
{250 kelime}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Rüzgar'ı| texting
Cerita PendekBilinmeyen numara: Selam Bilinmeyen numara: tanışalım mı? Deniz: bir şey sorucam ama dürüst ol. Deniz: numaram tuvalette falan mı yazıyor? Sabahtan beri 4-5 kişi yazdı da... İyi okumalar ✨