Shivangi Confesses Her Love For Rocky

704 9 1
                                    

Rocky:Bari maa wo mein Ruchika sy shadi nhi kr shkta. Yamini:Q ???? Rocky:Mein abi Nhi kr shkta Mujy kuch wqt chayay. Yamini:Diya tu tha. Rocky:Bari maa mujy thora aur wqt chayay. Yamini:Ak saal ka wqt tumhy thora lagta hai?Wo larki pichly ak saal sy tyra intazar kr rho hai wo tum sy bhot pyar krti hai. Rocky:But Bari maa mein Ruchika sy pyar nhi krta."Sesa apny Naagin roop mein table pr bhti thi jo yeh Sunn kr Shocked ho gai"

Yamini:Q Rocky kya kami hai Ruchika mein?  Rocky:Mein uss ky liyy wo feel nhi krta jo mein shiv,,,"Rocky chup ho jata hai"                            Yamini:Tu kis ki bat kr rha hai tu kisi sy payar krta hai???                        Rocky:Haan me...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yamini:Q Rocky kya kami hai Ruchika mein? Rocky:Mein uss ky liyy wo feel nhi krta jo mein shiv,,,"Rocky chup ho jata hai" Yamini:Tu kis ki bat kr rha hai tu kisi sy payar krta hai??? Rocky:Haan mein Shivangi sy payar krta ho aur ussi sy shadi kro ga*Yamini Shocked*

Yamini:Q Rocky kya kami hai Ruchika mein?  Rocky:Mein uss ky liyy wo feel nhi krta jo mein shiv,,,"Rocky chup ho jata hai"                            Yamini:Tu kis ki bat kr rha hai tu kisi sy payar krta hai???                        Rocky:Haan me...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yamini:Pr Ruchika??? Rocky:Am sorry Bari maa Ruchika ka ky liyy mera naa hai. "Rocky yeh kh kr waha sy chla jata hai" #Morning At Shivangi House. Aditya:Am sorry Shivangi mein kal nhi a paya. Yash:Sorry ki koi zorart nhi.tum dono yaha hi songarh mein paly bhary
Ho bachpan sy ak dosary ko janty bi ho phr mil Lyna kisi din.Mein janta ho koi zorori kam pr gya hoga tumhy iss liyy tum nhi ayy. Aditya:No uncle koi kam nhi tha bilky mein tu disco tk bi a gya tha but mein ny kuch Aysa dhka jo mein ny uss sy Phly nhi dhka tha. Shivangi:Aysa kya Dhk liya kahi khud ka chra tu Nhi Dhk liya 😂😂😂 Aditya:Shivangi mein mzq nhi kr rha. Mein ny Ak ajeeb si orat dhki jis ki zuban lambi ho gi uss ka hath itna lamba hogya tha uss ny apni hath sy Ak larki ko hawa mein uthya hua tha aur dhkty hi dhkty wo orat mari anhko ky samny insan sy Naagin bn gi. Shivangi:kya??? Shivanya:Table pr saman rhk rhi thi aur Naagin ka sunn ky uss ky hathoo sy palyt gir gii Shivanya khud sy bat krti hai:Mein Tu uss duniya sy itni dor Agi phr Wo kon thi jis ko Aditya ny dhka tha kahi wohi Naag Naagin Tu Nhi thy jin ko mein ny market mein dhka tha Kahi unn ko mahismatioo ny tu nhi bhja tha meri bati ko lany ky liyy 25 sal pury hony waly hai mujy jaldi hii Shivangi ki shadi kr dyni chayay. Shivangi Zor sy hasti hai Shivangi:O Hello kis century mein ji rhy ho. Aditya:Mein such kh rha ho.Phly Mujy but laga ky mein drink ki hogi but Aunty mein drink nhi krta. Shivangi:Tumhara damag freez ho gya hai tum kon sy rasty disco ayy thy. Aditya:Shiv minder waly. Shivangi:Bas iss liyy tumhary damag mein Shiv ji aur un ky Naag ghum rhy hai dhko freez ka mtlb Tu Tumhy pata hai lykin jb 0 degree sy uper tk jaty hai na tb damag freez ho jata hai jiss ko asan alfaz mein waham khty hai 😆😆😆Aur han ak aur bat Naag Naagin Iccha dari Naag Naagin nhi hoty. Shivanya:Aditya Shivangi sahi kh rhi hai Iccha dari Naag Naagin nhi hoty,Shivangi chl mujy tuj sy kuch bat krni hai.(Shivanya,Shivangi ko side pr ly ja kr pochti hai)Shivanya:Shivangi bta Tujy Aditya kysa laga tum uss sy shadi kro gi na) Shivangi:Han maa mujy Aditya Acha laga mein uss sy shadi kro gi. "Shivanya zor sy bolti hai"Mubarak ho Shivangi ko Aditya pasnd hai"Aditya khusi sy Shivangi ki tarf dhkta hai.

Naagin 2Where stories live. Discover now