Akşam kurdukları sofralarının konusu da büyüttükleri dükkânlarıydıelbette. Yüreğindeki heyecan bedenine sığmıyor, şimdidenserasında yetiştireceği çiçekleri anlatıp duruyordu babasına Gülizar.Çorbasından aldığı bir kaşık bile midesine oturamadan anlattıkçaanlatıyordu. Yılların tozu ilk kez üzerlerinden kalkıyorgibiydi. İkisinin de gözlerinde ufacık da olsa pırıltılar yer tutmayabaşlamıştı."Sayende çok güzel oldu kızım.""Esas senin sayende bu kadar güzel oldu babacım."Neredeyse nefes almadan sözlerine devam eden Gülizar, esasmerak ettiği soruyu sormayı da ihmal etmemişti."Bu arada baba, Kırlangıç Holding'deki asker arkadaşınkimdi?"Ne var ki cep telefonuna gelen mesajla sorusunun cevabını alamadankalkmıştı masadan Gülizar. Gelen mesaj ise Kerim'dendi."Seninle konuşmak istiyorum" diyordu mesajında.Yarım bıraktığı üniversiteden geriye kalan tek arkadaşıydıKerim. Her fırsatında dükkâna uğradığı olurdu. Şimdiler okulunubitirmiş bir Veteriner Hekim'di. Çok defa açmış olduğu özel kliniğindebirlikte çalışma teklinde bulunmuş, Gülizar'ı ikna etmekiçin de bu konuda çok uğraşmıştı.Okulu hep içinde bir yara olarak kalmıştı ama nitekim devamedecek gücü kendinde bir daha bulamadı. Bir gün o gücü tekrarkendinde bulduğunda yeniden okuluna dönmekti hayali. Bu yüzdenönceleri Kerim'in tekline olumlu baksa da şimdilerde toprakkokusu işlemişti ciğerlerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ATEŞ ÇİÇEĞİ (RAFTA)
RomanceBEN ATEŞ ÇİÇEĞİ Aşk olmaya gelenlerin esaretiyse yanmak,Ateşle ıslattım yüreğimi, Aşk olmaya geldim.