İki elini kaldırarak sakinleşmeyi denemesi naleydi Kerim'in.Bir anlığına da olsa gözlerini yumdu. Derin bir nefes aldı. Öfkelendiğinigörmemek imkânsızdı ama olan olmuştu bir kere."Tamam, peki" dedi biraz da gizlemeye çalıştığı öfkesiyle.Kapı önünde konuşmak hiç tarzı değildi ve daha fazla onunlakonuşmak istemediğine de emindi Gülizar. Çok da üzerinde durulmasıgerekli bir konu değildi netice de aramalarını cevapsız bırakması."Seni merak ediyorum Gülizar. O küçücük dükkânda boşazaman geçiriyorsun, bunu göremiyor musun?"Kerim'in ailesinin durumu gayet iyiydi. En azından spor birarabası alacak, özel bir klinik bile açabilecek kadar varlıklılardı.Geçen zamana inat ısrarına devam ediyordu hâlâ.Çiçek kokusu sarmıştı bir kez Gülizar'ın yüreğini. İlk zamanlarolsa söylediklerini düşünebilirdi ama şimdilerde kurduğu düzendengayet memnundu. Kendi kliniğini açmak her zaman enbüyük hayali olmuşsa da şu anda çiçeklerin arasında gayet mutluolduğunu hissediyordu. Kerim'in sürekli aynı hayalinden onu vurmasıkatlanılır seviyesini aşmıştı artık."Bu seni hiç ilgilendirmez Kerim.""Sana olan hislerimi biliyorsun. Bu yüzden birlikte çalışsakdaha iyi olmaz mı sence de? Hem biliyorsun, kendini böyle yormanada gerek kalmaz.""Seni anlıyorum Kerim ama bunu daha önce konuştuk. Benbabamın yanında gayet mutluyum. Yorulduğum falan da yokbenim. Aksine gayet iyiyim. "Arkasını dönüp gitmeye yeltenmesi naleydi zira Kerim onukolundan çekip durdurmuştu. Yaptığı hareketle bu kez öfkelenmesırası Gülizar'daydı. Kolunu sert bir hamleyle ondan kurtardığındacanı acımış olsa da bunu düşünmemeyi denedi."Sana verdiğim değeri göremiyor musun? Senin yerinde olmakisteyen bir sürü kız var ve ben senin peşinden koşuyorum Gülizar,farkında değil misin?""Koşma benim peşimden, koşma Kerim."Ses tonu elinde olmadan yüksek çıkmıştı. Şimdi yatağına uzanıpyarın yapacaklarının planını yaparak huzurla gözlerini kapamayıne çok dilerdi. Zira arkadaş olarak gayet iyi bir insanolabiliyordu Kerim ama yıllardır aynı sözleri işitmekten sıkılmıştıGülizar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ATEŞ ÇİÇEĞİ (RAFTA)
RomanceBEN ATEŞ ÇİÇEĞİ Aşk olmaya gelenlerin esaretiyse yanmak,Ateşle ıslattım yüreğimi, Aşk olmaya geldim.