Adsız Bölüm 8

287 2 0
                                    

Biten tadilatın ardından çiçek evinin tasarım işini üstlendiğindenbugünkü siparişleri teslim etmek işiyle babasını görevlendirmişti.Ne var ki vakit akşamı çoktan bulmasına rağmen babasıAhmet Bey hâlâ gelmemişti. Telaş etmenin erken olduğunu düşünmesininnedeni, yine annesi ve abisinin kabrine uğramış olabileceğindenkaynaklanıyordu."Ah canım, burası gerçekten bir harika olmuş."Saksıları düzenlemeye dalmış, duyduğu sesle ancak kendinegelebilmişti. Hayran hayran etrafı süzerek içeriye giren komşusuAsiye Hanım'dan başkası değildi bunu söyleyen. Uzun yıllar birbirlerinekomşuluk yaptıklarından açıkçası onu gördüğüne pek sevinmişti Gülizar.Asiye Hanım, gittiği kurslardan edindiği bilgilerle takılar üzerineaçtığı hemen yan taraftaki dükkânın sahibiydi. Çocuğu olmadığındaneşiyle arası pek de iyi olmasa da yüzündengülümsemesini, kalbinden iyiliği asla eksik etmeyen türden biriydi.Sattığı takılardan kazandığı ne var ne yoksa eşine veriyor,kendine hiçbir şey kalmıyordu. Tüm bunlara rağmen yine de başkalarınındertleriyle dertlenebilen ender insanlardandı."Biraz yorucu oldu ama değdi doğrusu Asiye abla."Dükkânın bitmiş haline gözlerini bir kez daha gezdirirken içiniheyecan kaplamıştı Gülizar'ın. Önceleri çiçeklerin dünyasındakendine bir yer edinebileceğini hiç düşünemezken şimdilerde iseonları yetiştirmek için sabırsızlanırken buluyordu kendini.

BEN ATEŞ ÇİÇEĞİ (RAFTA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin