- 3. BÖLÜM - KENDİNİ KAPTIRMAK

431 26 24
                                    

-24 gün sonra-

Reyyan

O geceden sonra pek uyu(ya)madım. Hattaa hiç uyu(ya)madım. Onu düşünmekten beynim çatlicaktı. Görüşemedik zaten 24 gündür. Dayanamayıp onu aradım.
"Napıyosun"
"İyi sen"
"Kötüyüm Miran. Bu sefer çok kötüyüm."
"Sesinde kötü geliyodu zaten. Noldu anlat"
"24 gündür görüşemiyoruz ben seni çok özledim."
"Bu yüzden mi"
"Evet..sen beni özlemedin mi"
"..Özlemez olur muyum hiç Reyyan özledim..çok"
"Bizim eve gelir misin"
"Annenler beni görür"
"Annemlerle birlikte yaşamıyorum ki! Kardeşimle birlikte yaşıyorum demiştim ya sana unuttun mu"
"Ya ben seni annenle oturuyosun biliyodum ondan gelmedim. Sen evdeysen ben hemen şimdi geliyorum valizimle"
"Valiz? Bizim eve mi taşınıcaksın"
"Evet"
"Saçmalama Miran olur mu öyle şey"
"En azından bi gecelik? Ne dersin"
"Bu fikir çok güzelmiş ama. Hadi çabuk ol o zaman"

-1 saat sonra-

"Miraaağnn!! sonunda geldin"

Miran

Onu gerçekten çok özlemişim. Sarılırken kokusunu içime çektim.
"Ohh.. Ne kadar çok özlemişim seni. Senin kokunu, tenini, kaşını, gözünü.."
"Bende"
Yavaşça ellerimi saçlarında gezdirdim, bikaç dakika sonra ellerimi çektim.
"Hadi gel Miran. Sana kendi ellerimle yemekler hazırladım"
"Sen yemek yapmasını biliyomuydun ki"
"Tabi canım sen beni ne sandın! Yemekler benden sorulur..."
"Ooo, öyle mi! Tadına  bakıp puan verelim o zaman"
"Hadi"

Yemek masasına geçtik, bir-iki dakika sonra kardeşi yanımıza geldi
"Abla bende yiyebilir miyim yemeklerden? Çok güzel koktu da.."
"Tabi kuzum!"  *öptü (kıskanmadım canım ne kıskanması😏)*  "gel hadi otur"
Kardeşi Gül de aynı ablası gibi şeker ve güzeldi.
"Mirancım! Sen de mi geldiin!"
"Eveet!"
"Seni çok özledim"
"Ben de minnoş ;)"
"Mirancım bişey soriyim mi sana"
"Sor tabi sor"
"Benim abim olur musun? Benim hiç gerçek abim yok"

Bu cümleyi duyar duymaz Reyyanla birbirimize baktık. Hemen konuştum.
"Olur-olurum. Yani tabi canım niye abin olmiyim"

Reyyan bana ordan 'sen naptın Miran' bakışı attı. Şimdi abin olurum dedim ama çok yakında eniştesi olucağımı bilmiyo daha. Sessizce mırıldandım:
"Bana şimdiden enişte demeye alışsan iyi olucak küçük hanım ama.."
Reyyan galiba mırıldandığımı duydu. Neyseki kardeşi duymamıştı.
"Miran! Sussana!"
"Tamam ya 😁 ne dedim ki"
"Tövbe tövbe ya.."

Yanına yaklaştım ve "Yakında kocan olucam. Yalan mı ne gülüyosun"
Reyyan bana baktı ve göz kırptı. Kardeşine bakınca ikimize güleryüzle baktığını gördü (bende).
"Noldu Gül Hanım?" dedim sessizce.
"Siz evlenicek misiniz!! Ya yuppi ya! İstediğim buydu!"

Hayır yaaa... Dediğimi duymuş olamaz ya! Reyyan Gül'le konuşmaya çalıştı ama Gül herşeyi duymuş maalesef. Olsun zaten o öğrenmese ben söylicektim😏 Acaba annesi babası ne dicek bu duruma? Reyyan'la evlenmeme izin vericekmi? Ya daha benim annem babamdan da izin alması var ya uff! Neyse halledicez bi şekilde artık.

-

Gece oldu. Reyyan benim nerde yatıcağımı gösterdi.
"Burası misafir odası. Bu odada yatıcaksın."
"Senle yatsam olmaz mı?"
"Yuh Miran yavaş gel istersen" dedi ve kendi odasına doğru yöneldi. Ben de sessizce onu takip ettim. Kapıyı tam kapatıcakken ben tuttum kapıyı. Onla yatmak için bahaneler uydurdum.

Ensemi kaşıyarak:
"Eee..ben karanlıktan korkuyorum da..şeyy..bu gece senle yatsam?"
"Yuh Miran bu yaşta mı!"
"Hadi ya lütfen çok korkuyorum kırma beni?" dedim ve cevabı alamadan ben direk odaya daldım ve yatağına yattım. (Şanslıyım çünkü yatağı çift kişilikmiş😏😉)
"E madem öyle diyosun.. Bu gecelik te böyle olsun bakalım Miran Bey"

Reyyan

O sırada içeri kardeşim geldi. Miranı yatakta görünce şaşırdı biraz ama.. Şokunu atlatınca beni tutup yatağa, Miranın kucağına attı. Kendisi de ortamıza geçti.

"Hadi uyuyalım Mirancım ve ablacım"

Tabi Miran sevindi. Ama daha sevgiliyken birlikte yatmak ne kadar doğru bilmem. 'Olsun ya..' dedim içimden. O kesin yatakta bişeyler yapardı. 'Bu seferlik böyle olsun. Üçümüz.."

-

Bi süre sonra Gül uyudu. En sağda Miran (Gül'e dönük), ortada Gül, en solda da ben vardım (Yüzüm dolaba dönüktü. Mirana'a değil. Yani o bana dönüktü ben başka tarafa). Miran yavaşça Gül'ü en sağa aldı, kendisi ortaya geçti. Gül de uyanmadı. Miran yavaşça kulağıma fısıldadı.

"Bana dönsene"
"Tamam döniyim"

Ona döndüm. Belimi elleriyle sıkıca sardı. Ben gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. O sırada Mşran bana iyice yaklaştı ve dudağımı tutkuyla öpmeye başladı. Hemen gözlerimi açtım ama ne kadar onu itsem de ondan ayrılamadım çünkü beni çok sıkı tutuyodu. Elimi onun kulağına koydum, o da kendi elini benim belime koydu. İlk defa böyle bişey yaşadım. Çok utanıyodum. Hem de çok.. İyi ki Gül uyanmıyodu. Ne olduğunu anlamadan ben de kendimi kaptırırken buldum.💏 Sonrasında burnunu benim burnuma deydirerek uykuya daldı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ReyMir & Gece Kelebeği🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin