13

3.9K 458 2
                                    

Zawgyi>>>

မိမိအေ႐ွ႕မွ ေၾကာင္ေပါက္ေလးကို Baekhyun ေမးေထာက္၍ ေငးၾကည့္ေနမိသည္...

Baekhyun ျပင္ေပးထားတဲ့ ပန္းသီးပန္ကန္ေလးကိုေ႐ွ႕ခ်ၿပီး ကာတြန္းကားၾကည့္ေနတာ...

ဖ႐ိုဖရဲ ခပ္ပြပြအက်ႌျကီးထဲ ခ်ာႏူးလ္ေလးကိုယ္လံုးေလးက နစ္ျမဳပ္ေန၏...

ေၾကာင္ေလးက TV ကို စိတ္ဝင္တစားၾကည့္ေနတာမို႔ မ်က္လံုးေလးကဝိုင္းလို႔...

ပန္းသီးကိုက္တာကလဲ ကေလးေလးလိုမ်ိဳး ကိုက္ရာေသးေသးေလးေတြ အမ်ားႀကီးေလ်ွာက္ကိုက္ပစ္တာမို႔
ႏႈတ္ခမ္းတစ္ဝိုက္သာမက ပါးျပင္ႏုႏုေလးမွာပါ ေပက်ံေနတာရယ္...

Baekhyun အသည္းတယားယားနဲ႔ အေ႐ွ႕မွ ဂ်ယ္လီတံုးေလးကိုစိုက္ၾကည့္ေနေတာ့
ခ်ာႏူးလ္ေလးက သတိထားမိလို႔ထင္ရဲ႕ သူ႔ကိုလွည့္ၾကည့္လာတယ္...

"ကိုကို စားမို႔လား"

လက္ထဲမွ အသီးပန္းကန္ေလးကိုကိုင္ကာ Baekhyun ေ႐ွ႕ ထိုးေပးေသာ ခ်ာႏူးလ္ေလး...

Baekhyun ကလဲဟုတ္တာပဲ
အသီးစားေနတဲ့ခ်ာႏူးလ္ေလးကို တစိမ့္စိမ္ထိုင္ၾကည့္ေနေတာ့ ခ်ာႏူးလ္ေလးက အသီးစားခ်င္လို႔ၾကည့္တယ္ထင္သြားတာေနမွာ...

Baekhyun ရယ္ရင္း ေခါင္းခါျပေတာ့ ခ်ာနူးလ္ေလးက သူ႔ဘာသူ ဆက္စားေနသည္...

တကယ္ ဘယ္လိုဟာေလးမွန္းမသိ...
အသည္းေတြယားလို႔ ဆြဲညႇစ္ပစ္ခ်င္တာတအား...

"ခ်ာႏူးလ္ေလးေရ ကိုကို႔ကို ပန္းသီးလာေကြၽးပါဦး"

Baekhyun ေျပာေတာ့ ခ်ာႏူးလ္ေလးက သူ႔ဝတ္ရံုႀကီးမႏိုင့္တႏိုင္နဲ႔ အသီးပန္ကန္ေလးကိုင္ကာ အနားေရာက္လာသည္...

Baekhyun က အလ်င္အျမန္ပဲ ေၾကာင္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းလိုက္ရင္း အေနာက္ကေနတင္းတင္းေလးဖက္ထားလိုက္၏...

အိခနဲအသံနဲ႔အတူ ေၾကာင္ေလးရဲ႕ ကိုယ္လံုးပိစိေလးက ေကြးေကြးေလးျဖစ္သြားကာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲအံဝင္ခြင္က်ေရာက္ေနသည္....

ေမးေစ့ေလးကို လက္နဲ႔ဖြဖြတို႔ရင္း ဂုတ္ကအေမႊးပါးေလးေတြကို ပြတ္သတ္ေတာ့
ေၾကာင္ေလးက မ႐ုန္းေတာ့..မ်က္လံုးေလးမွိတ္ၿပီး ၿငိမ္ေနေလရဲ႕ ဇိမ္ခံေနတာ အလည္ေလး...

Pussy cat!Where stories live. Discover now