0.1

193 11 3
                                    

Jisoo kendinden yaşça küçük kız kolunu çekiştirirken bir kez daha ofladı. Sarışın olan bıkkınlıkla ayağını yere vururken söyleniyordu "Unnie böyle yapmaya devam edersen tek başıma gideceğim." Büyük olanın kaşları çatıldı "Yah, Lalisa." derin bir nefes aldı ve yumruk yaptığı elini gösterdi, "Sana morluklara güzel bir dövme bahşedebilirim."

Jisoo ve Lisa'nın eskiye dayanan bir dostluğu vardı. Ortaokuldayken Lisa , ailevi sebeplerden dolayı Jisoo'nun gittiği okula nakil olmuştu. Jisoo, Lisa'nın bir üst sınıfındaydı ve beden dersinde ikilinin sınıfı birleşmişti, Lisa ders boyunca Jisoo'nun köşede duran pikachulu çantasına ve minik peluşuna bakmıştı, Jisoo da bunu farkedince peluşu minik olana hediye etmişti ve ikilinin sevimli dostluğu başlamıştı. Jisoo tam bir abla rolündeydi ve her olayda miniğini koruyordu.

Şimdi de durum farksızdı. Lisa deli gibi sevdiği kedisinin dövmesini koluna yaptırmak istiyordu ve Jisoo, Lisa'nın saf olduğunu ve kolayca kandırılabildiğini bildiği için tek gitmesine izin vermemiş, kendisi de Lisa'nın peşine takılmıştı. Aksi takdirde Lisa aptalca kararlar verip motorcuların yaptığı türden dövmelerle eve gelebilirdi ve hayır, Jisoo bunu kesinlikle onaylamıyordu.

Sarışın olan gözlerini kısarak büyüğüne baktı, "Benim Leo'm mor değil." Jisoo omzunu silkti "Her şeyi yediriyorsun zavallı kediye, her an mutasyon geçirip mor olabilir." Küçük olan cevap vereceği sırada önünde duran dükkanı görmesiyle bunu sonraya sakladı. "Unnie, geldik." Jisoo önünde duran binaya baktı, dövme yaptıracakları yer binanın üst katındaydı. Homurdanarak içeri adımladı ve asansörü aradı. Bingo. Ne güzel, diye geçirdi içinden. Asansör yoktu. Merdivenlerden çıkmaya başlarken söyleniyordu, "Yah, Lalisa. Bana akşam masaj yapacaksın. Yaşlı hâlimle nerelere getiriyorsun beni böyle." Genç olan kıkırdarken çoktan istedikleri yere ulaşmışlardı ve çekinerek de olsa içeri adımladılar.

Jisoo dükkanın içini inceledi, tahmin ettiğinden daha modern duruyordu, çok küçük ya da çok büyük değildi. Chase Atlantic çalıyordu ve şaşırtıcı bir şekilde içerisi kahve ve kurabiye kokuyordu. Jisoo kaşlarını çattı "Yanlış yere mi geldik yoksa?" Karşıdan gelen kırmızı saçlı kız ikiliyi karşıladı "Piercing taktıracak ya da dövme yaptıracaksanız doğru yerdesiniz." Sıcak gülümsemesi Jisoo'yu rahatlatmıştı ve başıyla onayladı. Kırmızı saçlı kız ikiliyi ferah salona yönlendirirken konuştu, "Ben Sooyoung, piercinglerden sorumluyum ve bir şey sormak isterseniz çekinmeyin lütfen." İkili başlarıyla onaylayıp gülümsemekle yetindiler, gerginlikleri azalmıştı ama hâlâ biraz çekingenlerdi. Sooyoung aklına gelen fikirle yerinden fırladı ve koşarak içeri gitti, Lisa çatık kaşlarla kızın peşinden baktı "Unnie, mor Leo dövmesi fikri cazip gelmeye başladı." Jisoo gülerken içeri az önceki kızın aksine oldukça soğuk bir hissiyat veren başka bir kızın girmesiyle ikili bakışlarını yeni gelen kıza yöneltti.

Sol kolu tamamen dövmeyle kaplıydı. Parmaklarının üzerinde de çeşitli harf dövmeleri vardı. Köprücük kemiğinde diğerlerine nazaran daha minimalist bir dövme bulunuyordu. Ayrıca giydiği şorttan kalçasının sağ kısmından aşağı doğru inen büyük bir dövme olduğu aşikardı.

Jisoo kızı süzmekle meşgulken Lisa, büyüğünü hafifçe dürttü. Dövmeli kız Jisoo'nun gözlerinin içine boş bakışlar atıyordu ve bu Jisoo'nun irkilmesine sebep olmuştu. Sooyoung içeri bir tabak kurabiye ve iki kupa kahveyle girince soğuk atmosfer bir anda yok oldu. "Kurabiyeleri ben yaptım ve sizin de tatmak isteyebileceğinizi düşü-" Rosé'yi farkettiğinde cümlesini yarıda kesti "Rosé de gelmiş zaten, dövmelerinizi o yapacak." Kurabiyeleri kenara bıraktı ve kızlara oturmalarını işaret etti. Lisa kurabiyeler için Sooyoung'a teşekkür ederken Jisoo hâlâ adının Rosé olduğunu öğrendiği kıza bakıyordu. Kendisine oldukça soğuk bakıyordu ve bu garip hissetmesine sebep olmuştu. Tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekken Rosé odadan çıktı. Jisoo, Lisa ve Sooyoung ikilisinin koyu bir sohbete giriştiğini görünce kurabiye tabağını aldı ve köşede kemirmeye başladı.

Ne güzel, diye geçirdi içinden. Bana zaten normaller rastlamıyor.

                                                                         Kjs     +     Pcy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kjs + Pcy

                                                                         Kjs     +     Pcy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar, ilk kurgumla karşınızdayım. Fazla amatörce olursa mazur görmenizi rica ediyorum, kendimi geliştirmek için elimden geleni yapacağım. Tavsiyelerinizi ve fikirlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin lütfen.🌼

Not: Kurguda Chaeyoung'un isminin gül anlamında olması gerekiyor. Rose olarak kullanmak istemediğim için Rosé olarak kullanıyorum siz anlamını aklınızda bulundurun.

Sevgilerle,

-Eftalya

rose tattoo | chaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin