3. bölüm

151 22 2
                                    

'Akşam işin yoksa eve birlikte gidelim mi?  Bu arada kendine başka yer bulmasın. -Berke'

Sebebini Merak etmiştim yerinde ne vardı ki. Ayrıca heyecanlanmıştım da. Berke ye doğru bakıp kafamı olur manasında salladım. O anda bir ses duydum:

'Ceren,  devam et.'

Utanmıştım, çünkü kitabım yoktu yanımda ki çocuk kitabını önüme koydu oku diye işaret etti. Okudum sonrada teşekkür edip kitabını geri verdim.

'Önemli'

'Önemli mi ?'

'Evet. Daha sonra karşılığını alırım.'

Ve ardından önüne döndü.

Şaşırmıştım. Daha önce kimse böyle birşey dememişti zil çaldı yanıma bir kız geldi. Ve:

'Merhaba, ben Selda.' Ardından fisildayarak : 'yemekte yanımıza gelmek ister misin?'

Çok mutlu olmuştum. Olur manasında başımı salladım.

Öğlen olmuştu. Kızlarla birlikte yemeğe indik . Yemeklerimizi alıp oturduk. Tuana bir anda: ' Ceren, Berke ile aranda ne var?' sorunsundan bir şeyler olduğunu anlamıştım. 'o benim eski sevgilim ve okulda çok az insanla konuşur. ve Can sadece kendi arkadaşlarıyla konuşur geriye kalanlar ile ilgilenmez bile daha ilk dersten seninle neden konuştu?' 

onlar böyle söyleyince bende gerçekten meraklanmıştım. 'canı tanımıyorum. berke ile de yeni tanıştım. aynı sokakta oturuyoruz.' tuana öfke saçan gözlerle bakıyordu ama onun aksine ayça bana çok sıcak kanlı davranmıştı. yemekten sona yanıma gelip 'sen Tuana'yı kafana takma berke'den hoşlaıyor ve hala ayrıldıklarına inanmak istemiyor. bu arada ben de sizin sokakta oturuyorum. birlikte dönmeye ne dersin?' 

çok mutlu olmuştum sevinçle olur diyecektim ki aklıma berke geldi. 

'özür dilerim bir sonraki sefere gitsek? bir başasına söz vermiştim.' gözlerindeki hayal kırıklıını görebilmiştim. bu arada ileriden can'ın geldiğini gördüm. 'neden sadece kendi grubundaki insanlarla konuşuyor?'

'çünkü o tehlikeli. okulda 2 grup var. biri Can'ın çetesi diğeri ise Yekta'nın çetesi. okullar açıldığından beri düşmalar. belli ki derste birbirlerine attıkları öfke ki dolu bakışları görmemişsin. ayrıca ikisi de durduk yere birine yardım etmezler derste sana kitabını verdiğine göre bunun muhakkak karşılığını alırlar bence kendine dikkat etmelisin'

bir an kendimi tehlikede hissetmiştim. ama can'ın koridordan döndüşünü görünce rahatladım. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

son dersin bitmesine çok az kalmıştı. berke bana bakıp 'gidiyoruz değil mi?' diye fısıldadı. tuana'nın bakışlarından kaçarak evet manasında başımı salladım. eminim tuana bana hala bakıyordu ama görmezden gelmiştim. sanırım bir düşman edinmiştim. zil çaldı. tuana yanımdan geçerken sert şekilde geçti. hala berke ile aramızda birşey olduğunu düşündüğüne eminim. 

'ne düşünüyorsun?' bir anda irkilip kafamı kaldırdım ve berkenin bana bakıp güldüğünü fark ettim. tabi anında kızarmaya başladım. hayy biiip! 

ilk oya ya da ilk yorum yapana ithaf vereceğim. lütfen okuduktan sonra düşüncelerinizi söyler misiniz. :)

Ben YeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin