7. bölüm

177 8 3
                                    

Öncelikle bana kapak yapmak isteyen biri varmı? Bu kapağı degistirmek istiyorum ama hikayemi okuyan biri yaparsa çok daha güzel olur :)

İthaf:
@bayanaskSs

@bayancirkin

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Cansu yla birlikte izin alıp çıktık. Birbirimize baktık ikimizde aynı şeyi düşünüyorduk çok belliydi sırıtmaya başladım.

Aynı anda alışveriş diye bağırdık. Tabi ki AVM ye (tek Çarşıyı sevmeyen ben miyim heryerde garip garip tipler var o yüzden bir yere rahatça gidemiyorum )

taksi çağırıp hemen avmye gittik diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Metrobüs e binip gittik. (Öğrenciyik ezelden ...(yazar gerisini hatırlayamadı))

Teşekkürler baba Teşekkürler sınırsız kart. Alışveriş bitmişti ve fazlasıyla yorgunduk. Hemen sinemaya çıkıp açlık oyunlarının 3. Filmine bilet aldık.

Cansu bana doğru yaklaşarak fisildadi. İki sıra arkadaki çocuk tanıdık mı?

Arkama bakmakla önüme dönmem bi oldu.

Bu can değil miydi?

Cansu fark etmedi heralde ama bana kızgın kızgın bakıyordu. Film izlemeye gelmediği belliydi. Film boyunca bana baktığına eminim.

Filmden erken çıkmıştı. Film bitince biz de çıktık. Etrafıma bakınıyordum sürekli ama yoktu. Ve rahatlamıştım.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Can'ın gözünden

Onu takip etmiştim. Sinemaya bilet alınca ben de aldım. Hayır ben sapık değilim sadece onu görmek beni mutlu ediyor huzur doluyorum o kadar. Onu gördükçe daha da görmek istiyordum.

Filmdeyken telefonum çaldı arayan selim di.

-onu bulduk. Aha doğrusu yakaladık elimizde.

Selim benim çocukluktan beri arkadaşımdı. Onlardan egemen i bulmalarını istemiştim. Bulmuşlardı da. Benim hoşlandığım kızı benim gözlerimin önünde tutup sağlık sınıfına götürür.

Her neyse o hışımla yerimden kalkıp arabama gittim. O egemeni elime bir geçirim ...

◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆

Ceren'in gözünden

Rahatlamanin yanında üzülmüştüm de. Onu görünce korkuyordum ama mutlu da oluyordum.

"Ceren iyi misin?"

Cansu fark etmişti. Hemen kendimi toparladim " her Filmden sonra böyle olurum film bitince " diyerek gülümsedim.

◆ ◆ ◆ ◆ ◆

Can'ın gözünden

Arabayı deponun önüne park edip içeriye girdim. Amacım onu korkutmak zarar vermek için gelmedim. Böylesi daha iyi. İçeri bir hışımla girmiştim ki egemen korkup bağlı olduğu sandalye ile birlikte yere düşmüştü.

"Sadece bir kere söyleyeceğim egemen! Bir daha cerene dokunduğunu ve ya onunla konuştuğunu gormiyim ve ne olursa olsun ondan uzak dur."

Bir anda egemen titremeye başladı neler oluyordu. Gözleri kızarmaya başlamıştı. Ne yapmalıydik hepimiz birbirimize bakıyorduk burada bırakıp gidecek kadar acımasız değildik en azından burada değildik.

Hemen ambulans sı aradık.

Söz verdiğim gibi bölüm geldi. Biliyorum kısa ama en yakın zamanda yenisi gelecek :)

Ben YeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin