Aslı ile güzel bir hafta geçirdik. Eşyalarımı toplayıp hazırladım ve İzmir yolculuğu başladı.
Arka arkaya 3 nakliye arabası. En öndede biz. Babam arabayı Evimizin önüne park etti. Eşyaları içeriye taşıdılar. Ev 3 katlı olduğu için uzun sürdü. Ben de fırsattan istifade biraz dolaşmak istedim. Komşular bizi izliyordu. 'Mahalleye yeni taşınanlar kim acaba?'
Çarşıya gidip okul Kıyafetlerini aldım yarın okul başlıyordu. Dalgın dalgın eve giderken birine çarptım. Elimde ki poşeti yere düşürdüm.
'Çok özür dilerim benim hatamdı.' Önemli değil deyip gitmesini beklemiştim.
'Siz sanırım yeni taşındınız?' Nerden biliyordu?
'Evet' dedim.
'Aynı sokakta oturuyoruz. Ben Berke.'
'Memnun oldum bende Ceren. Eve gitmeliyim iyi günler'
Ardından eve geldim. Yemek yiyip yattım çok yorgundum ve yarın okul vardı.
Sabah çok kolay uyanmıştım. Ahh biip! Çok heyecanlıyım. KıyafetleriKıyafetlerini giyip hafif bir makyaj yaptım ardından da bileğime bir kaç bileklik. Saçlarımı da düzleştirdim. Ve hazırım.
Birşeyler atıştırıp çıktım. Okul yakındı yürümek istedim. Önündeki çocuk çok tanıdık gelmişti.
Biip! Yolda çarpıp rezil olduğum çocuk demek aynı okuldaydık. Ve ilerledikçe daha çok insan.
Çocuk arkasına bakınca göz göze geldik. Göz kırpıp gülümsedi. Şimdi fark ettim de çocuk feci yakışıklı. Uzun boylu, kahverengi saçlı, renkli gözlü, kollarında ve boynunda dövmesi vardı. Ayrıca kolları çok kaslı belli ki vücut çalışıyor. Sınıfa girdim. Boş bir sıraya oturdum. Daha çok insan gelmemişti gelenler ise göz ucuyla bana bakıyorlardı .
Ardından zil çaldı yanıma bir çocuk oturdu öfke saçan gözlerle bana bakıyordu. Ardından önüne döndü. Arkama bir kız oturdu. Neşeli şekilde:
'Selam, ben Tuana sanırım sende yeni kızsın?'
'Evet. Bende Ceren memnun oldum.'
Ardından hoca ile içeriye birkaç çocuk girdi onlardan biri de Berke. Bana bakıp gülümsedi. Yanıma gelip:
'Okula hoş geldin.' deyip gitti. Ardından bir sürü kıskanç bakış.
Hoca 'Evet' Ceren kendini sınıfa tanıt.'
' Merhaba, ben Bursa'dan geliyorum. Adım Ceren. '
'Teşekkürler, oturabilirsin Ceren.'
Ardından masaya bir kağıt geldi. İçinde....
Sizce ne yazıyordu??
Yorum yapıp beğenirsiniz sevinirim daha ilk sayfalar olduğu için yeterince yazamıyorum eksiklerini yazın lütfen :)
asıl hikaye buradan itibaren başlayacaktır. :) lütfen okuyup yorumlar mısınız. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Yeni
Fiksi Remajakısacası tüm hayatına yeniden başlayan bir kızın hikayesi. peki ceren - Berke - can aşk üçgeni ne kadar dayanabilecek? kendini bir belanın tam ortasında bulan ceren. İzmir'in tüm güzelliğine karşı badboy goodgirl hikayesi ama diğerlerinden farklı...