• 1 •

2.4K 74 15
                                    

Siedziałem w kawiarni i jak zwykle obsługiwałem klientów. Nic ciekawego się nie działo, czekałem tylko do 20 by skończyć pracę.

Do kawiarni wszedł mężczyzna w masce i okularach. Nie zaintrygował mnie, wiele tu takich bywało. Usiadł przy stoliku, od razu poszedłem w jego kierunku by odebrać zamówienie.

-Dzień dobry - powiedziałem i miło się uśmiechnąłem.

-Dzień dobry - spojrzał na mnie i uśmiechnął się spod maski co zauważyłem po jego oczach.

-Co dla pana? - zapytałem moim wysokim głosem.

-Zwykła kawa - odpowiedział po czym poprawił swoją grzywkę lekko opadajacą na jego oczy.

-Dobrze, zaraz przyniosę - odszedłem od stolika i poszedłem przygotowywać kawę.

Przygotowałem kawę i poszedłem zanieść ją do stolika tamtego mężczyzny. Jako iż czasami jestem niezdarny, uważałem żeby się nie potknąć ani nie przewrócić. Na szczęście nic z tych rzeczy nie miało miejsca. Doszedłem do stolika mężczyzny i postawiłem kawę na jego stolik.

-Dziękuję - powiedział dość miłym głosem mężczyzna.

-Proszę - uśmiechnąłem się ciepło i poszedłem spowrotem za ladę.

Hej!
Witam w pierwszym rozdziale mojego pierwszego ff
Mam nadzieję że przypadnie wam do gustu
I że ktoś będzie to czytał
Przepraszam ze rozdział krótki, następne będą dłuższe ^^

love poem | jikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz