• 5 •

1.1K 43 18
                                    

*poniedziałek, już w kawiarni*

Kolejny, zapewne nudny, dzień w kawiarni. Jak zwykle siedziałem za ladą, i bawiłem się długopisem.

Przeczesałem ręką włosy, gdy ktoś wszedł do lokalu. Odłożyłem długopis, wstałem i poszedłem do gościa, by odebrać zamówienie. Gdy podchodziłem do stolika, poznałem owego gościa, był to ''pan od karteczki''. Tak postanowiłem go nazwać.

-Dzień dobry Panu. - powiedziałem radosnym głosem.

-Dzień dobry. - odpowiedział gość, spojrzał na mnie i ściągnął okulary.

-Co dla Pana?

-Zwykła kawa. - powiedział stanowczo, i spojrzał spowrotem na stolik.

-Mhm. - mruknąłem i poszedłem za ladę.

Zgłosiłem zamówienie do kuchni, i usiadłem by znowu bawić się długopisem. W tym czasie do kawiarni przyszedł Tae. Podszedł do mnie za ladę, i mnie przytulił.

-Hejcia, Jimiś. - powiedział Tae, po czym się odsunął i uśmiechnął.

-Cześć, Tae. - odpowiedziałem i również się uśmiechnąłem.

Pogadaliśmy chwilę, i Tae poszedł do kuchni, by już zacząć zmywać. Chwilę po tym, do lady podszedł nijaki ''pan od karteczki''. Oparł ręce o ladę i stanowczo zapytał.

-Kim on dla Ciebie jest?

-Uhm.. Nie rozumiem? - odpowiedziałem nie pewnie.

-On. Tamten chłopak. - warknął.

-Tae? To mój przyjaciel... Ale nie rozumiem, skąd to pytanie? - za nic nie rozumiałem o co mu chodzi.

Ten nic nie odpowiedział, tylko odszedł, wziął swoje rzeczy i wyszedł z kawiarni. Chwilę potem, Tae z kuchni podał mi kawę dla niego.

-I co ja mam z tą kawą niby zrobić? - zapytałem sarkastycznie Taehyunga.

-Podać klientowi który ją zamawiał? - odpowiedział, jakby nie zrozumiał.

-Tylko, że ten klient właśnie wyszedł. No nic. - wziąłem tą kawę, i sam się napiłem.

==========================================================

Heeeeejcia!

Przepraszam za tak długą nieobecność, ale niestety wiecie jak to ze szkołą, hah.

Teraz już wracam, i przybywam z takim rozdziałem, w którym w końcu coś się dzieje!

Mam też pytanie, czy chciałby ktoś może sprawdzać mi rozdziały? Nie mam nikogo takiego, a naprawdę taka osoba by mi się przydała. Zgłaszajcie się w kom!

Także, wesołych świąt, które już były! XD Pochwalcie się co dostaliściee

love poem | jikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz