~per. Niemiec
Nie mogłem znaleźć Polski, więc postanowiłem oddalić się od reszty i poszukać go w lesie. Idąc wzdłuż granicy obozu zobaczyłem kilka pianek, które najwidoczniej musiały mu się rozsypać. Szybkim krokiem ruszyłem w kierunku wydeptanej ścieżki. Biegłem przez las i wciąż myślałem co mogło wydarzyć się Polen.
~per.Polski
Wracałem do moich przyjaciół. Było zimno i ciemno, a w dodatku światło mojej latarki powoli bledło. Rozejrzałem się dookoła- czy to możliwe, żebym się zgubił?
Zaczynałem tracić nadzieję na szybki powrót, a przez chwilę nawet rozważałem zrobienie szałasu i przenocowanie w nim , lecz nagle ktoś dostrzegłem mocne światło w oddali.
Bez zastanowienia ruszyłem w stronę światła. Zobaczyłem wysoki zarys postaci, lecz chwilę później zakryłem oczy rękoma, gdyż blask latarki był zbyt mocny.
Nagle poczułem, ciepło. Dwie silne dłonie oplotły się wokół mnie. Bez zastanowienia odwzajemniłem uścisk.
Uniosłem głowę i zobaczyłem, że to Niemcy, to on mnie znalazł. Przycisnąłem go mocniej do siebie.
- Tak bardzo się cieszę, że się znalazleś- wyszeptał.
- Latarka przestała mi świecić i myślałem, że zostanę tutaj na noc - odpowiedziałem.
- Musi ci być zimno, wracajmy jużSzliśmy w ciszy. Zacząłem lekko drżeć z zimna. Mój towarzysz musiał to zauważyć, bo po chwili poczułem na sobie jego ciepłą bluzę. Zrobiło mi się bardzo ciepło na sercu.
- Dziękuję- powiedziałem nieśmiało.
- Nie ma za co Polen. Jeśli mogę spytać, co robiłeś o tak późnej porze sam w lesie?Nie chciałem mu mówić o tym, że to przez zachowanie Francji odszedłem, więc powiedziałem:
- Wybrałem się na mały spacerek, ale potem się zgubiłem i cały czas błądziłem po lesie - powiedziałem po dłuższym zastanowieniu.Gdy wróciliśmy do namiotu, obydwaj myśleliśmy tylko o śnie, a przynajmniej Niemcy ( tak mi się przynajmniej wydawało). Ja nadal miałem przed sobą piękny my obraz rozgwieżdżonego nieba i pięknych ciemnych fal.
Może kiedyś pokażę mu to miejsce. Spodobałoby mu się tam. To pomyślawszy ułożyłem się wygodnie i zasnąłem.
........................................................................
Tak sobię myślę, że może zrobię artbooka...Chyba nie jest ze mną aż tak źle xd.
Dzięki za tyle odczytów i gwiazdek!
👁️⭐
CZYTASZ
„Zapatrzeni w gwiazdy" - GerPol (Countryhumans)
FantasyOd pewnego czasu życie Polski staje się nudne i monotonne, jednak wpada on na pewien pomysł, dzięki któremu odnowi relacje ze starymi przyjaciółmi, a jego życie nabierze barw. Co niespodziewanego się wydarzy, oraz jaką rolę w tej historii odegra Nie...