Tarım yapsak da yavaş yavaş erzaklarımız tükeniyordu. Bugün erzak aramaya çıkacaktık. Şehir merkezinde bi AVM vardı. Kamyonetle oraya gidecektik. Yanımıza silahlarımızı aldık ve Apo ben Mehmet yola çıktık. Diğerleri de sığınakta kaldı. AVM kalabalık olmalıydı. Olaylar olmadan yazın başına girdiğimiz için içeride hastalıklı sayısı fazladır düşüncesi ile bi plan yaptık. Gizlice süpermarketin depo kısmından girip market arabaları ile otoparka inecektik. Arkaya dolaştık ve depo girişini bulduk. Ama kapı kilitliydi birimiz içeriden girip kapıyı açacaktı. Apo içeri girdi. Depo girişinde beklerken bi aylak sürüsünün bize yaklaştığını gördük. Büyük bi telaşa kapıldık. Apo hızlı olmalıydı. Yaklaşık 30 aylak vardı. Mehmet kapıya vurunca ses çıkarıp aylakların dikkatini çektik. İyice bize yaklaştılar. Tam Mehmet silahını çıkarıyordu ki onu durdurdum.
-Dostum içeridekileri de bu tarafa çekmemeliyiz. Sessiz savaşacağız.
Ben baltamı Mehmet de beyzbol sopasını çıkardık ve gelenleri tek tek indirmeye başladık. Ama daha fazlası geliyordu. Tam kaçacakken Apo kapıyı açtı.
-Gelin gelin.
Ucuz yırtmıştık. Sürgülü demir bi kapıydı. Burdan içeri giremezlerdi. Depodan markete gireceğimiz sırada bi aylak sesi duydum. Yanımdaki odaya girdim. Burası müdürün odasıydı. Kendini masaya bağlayıp kafasına sıkmıştı. Masada telefonu cüzdanı ve bi araba anahtarı duruyordu. Bi chevrolet anahtarı. Anahtarı cebime attım ve bizimkilerin yanına gittim. Konserve yiyecekleri toplamaya çalışıyorduk. Apo AVM nin içinde çok aylak olduğunu söyledi. Alabildiğimiz kadar konserveyi aldık. Tam çıkacakken Mehmetin çantası bi rafa çarptı ve raftaki ürünler yere düştü. Çok gürültü olmuştu. Market içindeki aylaklar peşimize takıldı. Koşarak otoparka gidiyorduk. Otoparka indik ve kamyonete konserveleri yükledik. O sırada aklıma aldığım anahtar geldi. Ben:
-Siz basın beni beklemeyin size yetişcem.
-Nereye lan
-Hemen arkanızdayım hadi gidin.
Kamyonete atlayıp gittiler. Kapı açma düğmesine bastım ve karanlık otoparktan gelen Chevrolet Camaro nun güzel ışıkları gözüme çarptı. Hemen arabaya atladım ve ordan çıktım. Hayalimdeki arabaya garip bi anda ulaşmıştım. Çok mutluydum. Bizimkilere yetiştim ve yanlarında gitmeye devam ettim. Ama sığınağa döndüğümüzde gördüğümüz şey mutluluğu tekrar elimden aldı.