Taehyung yüzünde ufak bir sırıtış ile odadan çıkıp siyah kapüşonlusunu mavi saçlarının üzerine örttü.
Jeongguk'u görmek için sabırsızlanıyordu, aceleci adımlarını ikinci katın merdivenlerine yöneltti ve karanlık koridordan geçerek odasının önüne geldi.
Kendine olan kızgınlığını onu görecek olmanın verdiği heyecan bastırıyordu.Nihayet kapının önüne geldiğinde gülümseyerek yumruk yaptığı elini kapıya vurmak için uzandı.
Fakat kapının diğer tarafındaki ondan önce davranıp kapıyı açtı.Jeongguk yüzünde gülümsemesi ile Taehyung'a bakıyordu.
Taehyungun kalbi onu karşısında görür görmez göğüs kafesini delmek istercesine atmaya başlamıştı.Jeongguk parıltılı gözlerini onunkilerle birleştirirken beklenti ile yüzüne bakıyordu.
Taehyung şapkasını indirdi. "Bebeğim" diye fısıldayarak ona doğru uzanıp dokunuşları için yanıp tutuşan bedeni kollarının arasına aldı.Jeongguk yaşlı gözlerine rağmen gülümseyerek kafasını göğsüne yasladı ve kollarını beline dolamaya çalıştı. "Taehyung"
Taehyungun boynunda hissettiği nefes titremesine neden olurken saçlarına minik bir öpücük bıraktı.
"Özür dilerim." dedi Jeongguk'u kendinden uzaklaştırıp gözlerine bakarken.Jeongguk gözlerini elinin tersiyle silip ona baktı. "Ben de özür dilerim." Taehyung onun yüzüne elleri arasına alıp dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.
Jeongguk'un tutmaya çalıştığı gözyaşları yanaklarını birer birer yanaklarını ıslatırken Taehyung endişe ile yüzüne baktı.
"Neden ağlıyorsun?"Jeongguk hiçbir şey demeden kafasını tekrar onun göğsüne gömdü ve kokusunu içine çekti.
"Bilmiyorum." Sesi boğuk çıkıyordu.Taehyung tek hamle ile kapıyı kapattı ve ellerini göğsünde ağlayan bedenin saçlarına götürdü."Ağlama." Tekrar kollarını sıkıca ona sarıp geri çekildi. "Konuşmak ister misin?"
Jeongguk yaşlı gözleri, pembeleşmiş yanakları ve dağınık saçları ile minik bir çocuk gibi ona bakarken Taehyung yanağını okşadı.Onu kimsenin göremeyeceği bir yerde saklamak istiyordu, o kadar güzeldi ki.
"Uyuyalım." diye mırıldandı Jeongguk.
Taehyung gülümseyerek kafasını salladı ve elinden tutarak onun bedenini yatağa yönlendirmesine izin verdi.Jeongguk yatağa yerleşip Taehyung için de yer açmaya çalışırken Taehyung kapüşonlusunu çıkartıp yanına uzandı.Jeongguk ince çarşafı üzerlerine çekerken bir şeyler mırıldanıyordu.
"Hm?" dedi Taehyung onun söylediklerini anlamak için Jeongguk dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı ve Taehyung'un göğsüne yaklaştı.Taehyung ellerini onun beline yerleştirerek biraz daha kendisine çekti.Küçücük yatakta uyumlu bedenleri birbirine dolanmıştı.
Jeongguk burnuna dolan koku ile mayışmaya başlarken Taehyung onun saçlarını öptü ve gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheer Up for Club
FanfictionTaehyung ve Jeongkook kulüplerini kurtarmak için iş birliği yapmak zorunda kalır. Sassy Go Go'dan esinlenilmiştir. (Birebir uyarlama değildir.) switch (22.07.19 school içinde #1) (25.03.20 kookv içinde #1)