taehyung: jeongguk müziğin sesini kısabilir misin
ders çalışamıyorum
jeongguk: la la la la la
taehyung:final haftamdayım
benim gibi tıp okumuyor olman sınavlardan geçemeyeceğim anlamına gelmiyor
jeongguk:la la la la la
taehyung:sen ve stereon yüzünden odaklanamıyorum kook
çok gürültülüsünüz
jeongguk:la la la la farkında mısın bilmem ama konservatuar okuyorum ben la la la la
taehyung:konservatuar okuyor olman evimizi alt üst edeceğin anlamına gelmiyor
jeongguk:la la la evimizi alt üst etmiyorum la la la
taehyung:sen bana meydan mı okuyorsun?
jeongguk:evet la la la
yüzleşsene kaderinle la la la
yan odandayım
taehyung:hm birileri savaş istiyor
jeongguk:la la la la la
taehyung:savaşalım o zaman
ah bir de kook
belki dikkatini çeker diye söylüyorum
odamız biraz sıcak olduğu için tişörtümle uzun bir zaman önce vedalaştık
ve bilirsin
sevgilin kaslı insanları sevdiğini öğrendiğinden beri vücudunu geliştiriyor
jeongguk:müziğin sesi çok yüksek lalala
DUYAMIYORUM SENİ
taehyung:belki bu sefer bana meydan okumak istemezsin diye dedim
pekala öyleyse
Taehyung odanın kapısını açtığında Jeongguk onun çıktığını anlayıp kıkırdadı ve müziğin sesini birazcık daha açtı.Taehyung yükselen müzik sesi ile sırıttı.Saçlarını birazcık dağıtarak salona ilerledi.
Salonda dans etmeye devam eden Jeongguk birkaç dakika önce ona meydan okumuş olmasını umursamıyordu.Hatta az sonra kendisiyle uğraşacak Taehyung'u dört gözle bekliyordu.
Sonunda yavaş adımlarla sırıtarak salona girdiğinde hiçbir şey söylemedi ve o orada değilmiş gibi kendi işi ile ilgilenen sevgilisini izledi.
Jeongguk arkada çalan müzikle aynadaki yansımasını izlerken dans ediyor ve arada bir arkasındaki duvara yaslanmış üstsüz bir şekilde eşofmanın cebindeki elleri ve dağınık saçları ile kendisine bakan Taehyung'a aynadan göz atıyordu.
İkisinin de sınav haftasındaydı.Jeongguk koreografi hazırlamaya çalışıyor, Taehyung ise medikal kitaplarla kafayı sıyırmak üzereydi. Jeongguk şehir dışında istediği üniversiteden konservatuvar bursu almıştı.Taehyung da Jeongguk ile aynı şehirde ama farklı bir üniversitede tıp okumaya başlamıştı.Okulları birbirine yakın olduğu için aynı şehirde olduklarını öğrenir öğrenmez aynı eve çıkma kararı almışlardı.
Okulun üçüncü senesindeydiler.Zaman onlar için hızla akıp geçmişti.Seoul'den ayrı kaldıkları bu üç sene boyunca orada eğitimlerine devam eden arkadaşları ile sık sık görüşmüşlerdi.Anlayacağınız tamamen ayrı düşeceklerini düşündüklerinde bile bağlantı içindeydiler.
Aradan iki dakika geçmesine rağmen Taehyung hala karşısında hareket eden bedeni izlemeye devam ediyordu.Şarkının sonuna geldiklerinde Jeongguk durdu ve gözlerini Taehyung'un yansımasına kilitledi.Onu daha da delirtmek ister gibi haylazca sırıtıyordu.
Taehyung duvardan uzaklaştı ve Jeongguk'un tam arkasında durdu.Tam şu anda Jeongguk onun nefeslerini ensesinde hissediyordu. "Beni umursamayan çocuk sen olmalısın." diyerek sırttı Taehyung.Jeongguk'a o kadar yakındı ki Jeongguk o konuşurken dudaklarını ensesinde hissediyordu.
Bütün vücudunu ele geçiren karıncalanma hissine engel olamadan nefesini tuttu.Taehyung ona daha da yaklaşmış, esmer olanın sert göğsü Jeongguk'un sırtına değiyor ve alt bedenleri birbirine yaslı duruyordu.Jeongguk alt dudağını kemirirken Taehyung uzun ve kemikli parmaklarını Jeongguk'un karnında gezdirmeye başladı.
Zaman onlar için oldukça yavaş ilerlerken stereodan çalan şarkı tekrarlamaya başlamıştı.
Taehyung bu sefer kafasını kaldırıp burnunu Jeongguk'un saçlarına daldırdı ve ferah şampuan kokusunu içine çekti. "Evet sen osun."
Jeongguk ona dönmek için hareketleneceği sırada Taehyung ondan önce davrandı ve onu kolundan tutarak sert olmamasına özen göstererek hemen yanındaki kanepeye itti.Jeongguk hem sırıtıyor hem de gözlerini kaçıyordu.Taehyung onun üzerindeki yerini aldıktan sonra altındakini çenesinden hafifçe kavradı ve yüzüne bakmasını sağladı.
"Savaşmak isteyen sendin.Hamle yapmıyorsun." diye fısıldadı Taehyung.Ellerinden birini Jeongguk'un ince beline yerleştirirken tepkisini görmek için gözlerini yüzünden ayırmıyordu.Arkada çalan yüksek sesli müzik de onlara eşlik ederken ikisini apayrı bir havaya sokuyordu.
Jeongguk meydan okurcasına dibindeki oğlanın gözlerinin içine bakarak dudaklarını ıslattı.Taehyung'un gözleri dudaklarına kayarken sırıttı. "Ben de öyle düşünmüştüm."
Üstteki oğlan dudaklarının Jeongguk'un şekilli dudaklarına bastırmak üzereyken kapıdan gelen gürültülü ses ile ikilinin tüm dikkati dağıldı.
"Kısın şu müziği artık, sizi bu apartmandan attıracağım!"
son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheer Up for Club
FanfictionTaehyung ve Jeongkook kulüplerini kurtarmak için iş birliği yapmak zorunda kalır. Sassy Go Go'dan esinlenilmiştir. (Birebir uyarlama değildir.) switch (22.07.19 school içinde #1) (25.03.20 kookv içinde #1)