Kapitola III. - Jak se stát sluhou

123 3 2
                                    

Jasmin seděla v krásném saténovém křesle a před ní se táhl douhatánský stůl prostřený vším možným jídlem, na druhém konci této hostiny seděl Alois ve stejném křesle a už si pochutnával na své krupicové kaši s kakaem. Najednou lžíci plnou kaše před požitím položil a zeptal se ,,Děje se něco? Proč nejíš? Nechutná ti snad" Pohledem směřoval k děvčeti na protější straně stolu, pořád svázané ve švihadle. ,,Lojzo myslím, že jsi na něco zapomněl" ,,ACH to jsem, ale hlupák" popadl se rukou za hlavu a dal se do smíchu. ,,Neboj už jdu na to" než se Jasmin stačila vzpamatovat tak se aristokratský rošták procházel po 5 metrovém stolu směrem k ní. Když byl na její úrovni tak z kapsy vytáhl korejskou pálivou omačku a vylil polovinu láhve do její krupicové kaše ,,Slyšel jsem, že máš ráda pálivé...když si do školy nosíš tuhle omáčku" Jasmin měla sto chutí po něm vyjet, ale v jeho výrazu viděla něco co bylo nepřehlédnutelné. Styd. Drbal se nervózně ve vlasech a nohy se mu klepaly tolik že by vibrátor mohl závidět. 'Takhle si představuje flirtování?' pomyslela si, ale rozhodla se mu slušně poděkovat a pustit se do kaše bez použití rukou. Aloisovi pořád nedošlo že má Jasmin rozvázat, tak si pomohla kopím, které drželo jedno z výstavních rytířských brnění. Alois ji během dne naučil spoustu služebnických prací, například umývání nádobí, vaření a vrh příborem. Byl vážně unesen tím jak rychle se Jasmin učí a zrovna když ji měl učit jak mu oholit nohy tak někdo zazvonil na zvonek. Jako správně vycvičený služebník se Jasmin vrhla ke dveřím a bez zaváhání je otevřela. 'Kdo si ze mě dělá prdel' pomyslela si, ale náhle sklopila svůj zrak a na zemi něco zahlédla. Byl to pohled od Clauda, ale než si ho stihla přečíst tak se objevil rošťácký blonďák a vytrhl jí pohled z ruky. ,,Víš co, už je docela pozdě tak bys mohla jít spát. Postarám se tu o vše sám" řekl a vydal se do obýváku. Jasmin vrtalo hlavou proč Lojza trval tolik na tom, aby jeho pohled nečetla, ale tato myšlenka ji brzo opustila když zaryla hlavu do měkkých polštářů svého nového pokoje. Nevědomky usnula a konečně si vychutnávala svůj zasloužený spánek. Z tohoto slastného stavu ji, ale vytrhlo bouchání na okno.

50 Shades of gay (Alois x Jasmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat